Siana Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kul att sitta å pilra fast knapparna igen. Heho, roliga är att pojken letar efter Escape att sätta tillbaka. Om han nu skiter i sina saker, varför inte ta vilken knapp som helst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kul att sitta å pilra fast knapparna igen. Haha Min polares farsa gjorde så där med sitt tangentbord när han spillde kaffe på det Sen så kastade han ut det från balkongen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha. Ser ut som muslimer (vad ska jag säga utan att det är kränkande?) som är wannabe slipknot . Här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha. Ser ut som muslimer (vad ska jag säga utan att det är kränkande?) som är wannabe slipknot . Här Muslimer??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Muslimer??? Ser iaf ut som dom som bränner ner ambasader. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Men va fan säger du till mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Men va fan säger du till mig? Ingen som har sagt något till dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (vad ska jag säga utan att det är kränkande?) Vad ska jag kalla dom då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (vad ska jag säga utan att det är kränkande?) Vad ska jag kalla dom då? Terrorister? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (vad ska jag säga utan att det är kränkande?) Vad ska jag kalla dom då? Kolla de där som bränner ner flyktingförläggningar och skriker "Rena riket". Sådana där kristna. Sådana där svenska kristna... Do your homework... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Terrorister? Nej det har jag inte sagt. det såg ut som han hade nåt konstigt på huvudet bara. Kolla det är det här som e så jävla jobbigt. Många tycker jag är rasist för att jag nämner muslimer. Redigerad 21 februari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Såg detta på GR's forum... http://img476.imageshack.us/img476/1709/lol9pg.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nej det har jag inte sagt. det såg ut som han hade nåt konstigt på huvudet bara. Kolla det är det här som e så jävla jobbigt. Många tycker jag är rasist för att jag nämner muslimer. Rättelse: Många tycker att du är rasist för att du droppar grodor och använder orden i fel sammanhang. Och för att du är en rasist och idiot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 . http://www.fragbite.nu/?threadID=221308 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 . http://www.fragbite.nu/?threadID=221308 Aeeeeef... Länken var bruten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 http://myspace-432.vo.llnwd.net/00495/23/48/495238432_l.gif Ytterligare en cooling. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Q: How many surrealists does it take to change a lightbulb? A: Vibrating Norwegian horse box full of sea-cucumbers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 http://myspace-432.vo.llnwd.net/00495/23/48/495238432_l.gif Ytterligare en cooling. Hur hittar du dem ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Rättelse: Många tycker att du är rasist för att du droppar grodor och använder orden i fel sammanhang. Och för att du är en rasist och idiot. Jävla idiot. Jag är inte rasist, förlåt att jag nämner deras klädsel. Förlåt om jag sa fel folkgrupp. Jag sa muslimer för jagt tyckte dom såg ut som det, inget illa menat. Jag skulle lika gärna kunna sagt amerikan om dom såg ut(klädde sig) som amerikaner. Står det i koranen att man inte får nämna deras klädsel eller? Edit: Å kalla mig inte idiot en jävla gång till. Jag har rätt att ha mina åskter. Accepterar du inte dom.. kom med din åsikt då och försök övertyga mig. Föresten så har du inget att övertyga mig om eftersom dom har dom kläderna dom har.(misstolka det inte) Redigerad 22 februari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hey it is Andy and john the directors of MSN, sorry for the interruption but msn is closing down. this is because too many inconsiderate people are taking up all the name (eg making up lots of different accounts for just one person), we only have 578 names left. If you would like to close your account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is no joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE WHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANK YOU FOR YOUR ATTENTION Haha säkert jag kommer på många bra namn ahpifpas1 - 9999 osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts