saffecool Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 LOL @ Weener's låt "Hemslöjd i byn". Den som vill ha den kan adda mig på msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 . http://images.tradera.com/494/23718494_1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Redigerad 19 februari, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Haha, så jävla skön.. Hon blev ju lite rikskändis efter det uttalndet, de skrev kröniker om henne i kvällstidningarna åde.. Har varit uppe innan, men den är värd en repris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Jag tyckte denna var lite småkul. <?> Stal symaskin <?> Strax före 15 stal en gärningsman i 40-års åldern en symaskin från Huskvarna butiken på Storgatan i Linköping. Gärningsmannen uppges ha sprungit från platsen. <?> <?> måste sett kul ut <?> "Han tog korsstygn över storgatan." <agrajag> nej han zick-zackade över stora torget <?> enligt polisen <agrajag> sen sydde de in honom <agrajag> 2 månader för förargelseväckande broderi <?> han han aldrig STICKA särskilt långt <?> Det virkar lite skumt det där.. * agrajag har tappat tråden. <?> han hade STRUKIT omkring länge kring butiken innan han slog till tydligen * Puhlo räcker agrajag tråden igen <?> men spännande, man sitter som på nålar.. <?> Ingen mönstermedborgare precis... <?> Jag tänker inte ge mig in och nysta i den här diskussionen... <Puhlo> sax så mycket! <?> Pågår mycket otyg i den där stan. <agrajag> Du tar det till sin spets. <radiantx> ja... ändå känner jag ett stygn av oro över att jag missat nåt... <agrajag> Lite söm kanske löser problemet. Några till! <@brokep> virtuald: jag hjälpte till på ett företag att sätta upp mail. vi tog första tre bokstäverna i förnamnet, och sen dom första två i efternamnet, för att göra användarnamn på mailservern.. rune karlsson blev inte så nöjd. <vS^> Farsan är lite för skön ibland. <vS^> Min lillasyster gjorde ett eget pepparkakshus igår, inget sånt där när man köper färdiga delar alltså. <vS^> Ett litet skitsött hus med överdimensionerad skorsten! Värsta Hans och greta-idyllen <vS^> Så går han fram till syrran och säger "Vad fan har du byggt en fjärrvärmecentral för?" Snälla måste ni quota alla gamla warpdrive citat? länka? eller så går alla in på warpdrive.se och kollar själva. dom där är verkligen gamla! Hihi lägger väl jag också in en gammla då : "Böghög" Redigerad 19 februari, 2006 av MR_Lene Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Tysk unge som inte orkar vänta på att spelet ska ladda upp http://www.dumpalink.com/media/1140251493/...uy_In_The_World Haha Stackars grannar om han kommer hem typ från skolan så några gånger i veckan... Edit:kom på att det är gansksa synd om föreldrarna också Redigerad 19 februari, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 . http://images.tradera.com/494/23718494_1.jpg Haha, den ska jag printa ut och sätta vid toan. Den var bättre än dassboken ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tysk unge som inte orkar vänta på att spelet ska ladda upp http://www.dumpalink.com/media/1140251493/...uy_In_The_World Det är nog Cyprez när han inte får igång postal.. skämt, men fan vad damp ungen har där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sjukt snyggt - sjukt förödande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sjukt snyggt - sjukt förödande. Den med båten, fyfan alltså.. Men vad är det roliga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Det ser så snyggt ut på filmen, med explosionerna o.s.v. Känns nästan overkligt. EDIT: Redigerad 20 februari, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Den med båten, fyfan alltså.. Men vad är det roliga? Jag reagerade också på båten... Wow cool film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det ser så snyggt ut på filmen, med explosionerna o.s.v. Känns nästan overkligt. EDIT: Står han och runkar eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Står han och runkar eller? Jepp. Ser du inte de läckra brudarna i publiken som skriker hans namn? Om du varit han hade du gjort sak, man värmer upp inför efter showen, visar dom att man är redo liksom. En sorts teckenspråk. Tjejerna skriker hans namn - med lite stönantydanden - han rör vid snoppen för att säga "Jag är redo". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Sjukt snyggt - sjukt förödande. Så coolt, vissa av dom där var från Nagasaki och Hiroshima. Hittade lite med: Video1 Video2 Video3 - OBS, dålig musik. Länk ----- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Så coolt, vissa av dom där var från Nagasaki och Hiroshima. Hittade lite med: Video1 Video2 Video3 - OBS, dålig musik. Länk ----- ... http://video.google.com/videoplay?docid=-5...ion+compilation - Till min förvåning visade det sig att den va svensk. Redigerad 20 februari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) <a href='http://java script: FlashRequest('donePlaying',%20'"http://vp.video.google.com/videodownload?version=0&secureurl=hgAAAGkEBOS_lzJ4mKCC6bBbLgnEOiKdQ810HicZEcWk1roDGCvjZ5FxIvDzOoe-JaSCETFQgUq9p_ZRen-G6ufAUuFbRlbSANFEOMf2lGr9YOWT8Y0Lnpmokt7lLQ76hU2TKKcRh2ykQvkt6P2PT7IwtGa1aP_290ryqDPNWvkolV8GQRU7Ad3 CmbVkY2hMxlZk3A&sigh=6k4wj1FEaB-6ghtoQLw89ANIA94&begin=0&len=32399&docid=316983397806039224"');' target='_blank'>Ishockeyslagsmål</a> - Det tar lång tid innan domarna ryker in och den ena domaren står bara och glor.... edit: fan funkar inte Redigerad 20 februari, 2006 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Jepp. Ser du inte de läckra brudarna i publiken som skriker hans namn? Om du varit han hade du gjort sak, man värmer upp inför efter showen, visar dom att man är redo liksom. En sorts teckenspråk. Tjejerna skriker hans namn - med lite stönantydanden - han rör vid snoppen för att säga "Jag är redo". Skulle inte jag göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Skulle inte jag göra Skulle du göra om du hade några tiotusen kåta tjejer framför dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Denna var rätt kul tycker jag http://video.google.com/videoplay?docid=21...730121&q=big+ad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts