Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

(ceflower) idag fick jag världens lustigaste utskällning

(ceflower) kom in en kärring

(ceflower) "Jag vill ha en sån här", så håller hon fram en lapp

(ceflower) på lappen står det "Steam account 150:-"

(ceflower) "Vi säljer ej separata steam account, du måste köpa half life 2 för att få ett"

(ceflower) då blev kärringen tjurig

(ceflower) "Min son hade varit inne på eran hemsida och ni ska minsann ha steam account att sälja!"

(ceflower) jag försökte övertyga henne att det har vi ej och har heller aldrig haft

(ceflower) det gick inte så bra, och hon började bli riktigt arg

(ceflower) jag började misstänka att hon inte hade en aning om vad hon snackade om, så jag frågade om hon visste vad han skulle använda det till

(ceflower) "Ja, det är en sån där sak som gör att man kan ha internet på flera datorer"

(ceflower) "En router?"

(ceflower) "Nej, steam account"

(ceflower) jag försökte förklara att det var en router hon skulle ha och inte något steam account

(ceflower) "Min son har sysslat med datorer i flera år, han vet nog vad tusan grejen han ska ha heter!"

(ceflower) "men det ÄR en ROUTER han vill ha, enligt din beskrivning"

(ceflower) "NEJ DET ÄR STEAM ACCOUNT TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON IDIOT DU KAN LURA PÅ VAD SOM HELST NI FÖRSÄLJARE ÄR SÅ FÖRBANNAT KORKADE NI VILL BARA SÄLJA EN PÅ EN SAKER MAN INTE BEHÖVER JAG VILL HA STEAM ACCOUNT OCH DET SKA FINNAS ENLIGT ERAN HEMSIDA OCH FÅR JAG EJ DET VILL JAG TALA MED DIN CHEF"

(ceflower) jag lät henne snacka med våran säljledare

(ceflower) "Ah, det är en router du ska ha"

(ceflower) hon blev knallröd i ansiktet och mer eller mindre skrek "NI ÄR JU HELT URBLÅSTA JAG KOMMER ALDRIG I MITT LIV HANDLA HOS ER IGEN"

(ceflower) sen gick hon

(ceflower) några timmar senare kom hon in igen o köpte en router, utan att säga något

<@Nyman|work> eller som perra (seoman) gjorde, hans dator hängde sig som fan ett tag , då ställde han in den i garderoben och satte en ful mössa på den i 1 vecka, och när man kom hem till han och fråga vart hans dator va sa han "ja den får stå i garderoben och skämmas ett tag" riktigt cp skadad

<Buran> Tänk att ha en tjej som seriöst heter internet

<Buran> Som kommer från något avlägset land eller djungel

<Bone|> "Internet.. vi måste snacka..."

<Buran> "Internet bråkar med mig!" "Är det modemet?" "Va, nej, det är Internet!"

<Axx> "Internet är gravid"

<Axx> :|

<Buran> "Internet har gett mig virus."

<Bone|> "Internet smittade mig :/"

<Buran> "Internet har hängt sig."

<Bone|> Buran: (w00t)

<Bone|> "Jag tror att Internet kan ha någon annan"

<Axx> "Fan vad det går långsamt för Internet"

<TiCyB> "Jag skar halsen av Internet, styckade henne och lade henne sedan i frysen. Jag brukar ta fram någon bit, steka i rikligt med smör och äta tillsammans med hasselbackspotatis lite då och då."

<^ImPulse^> Okej.

<^ImPulse^> Dagens läxa.

<^ImPulse^> När en tjej gör pussmun åt dig i cam

<^ImPulse^> säg aldrig "åh.. kuksugarläpparna"

<tiger> tacka vet jag jolt..

<tiger> mamma skulle köpa det till mig idag.. men så hittade hon det inte i hyllorna på Maxi.. så hon frågade en kille som jobbade där vart det fanns så svarade han "Nej vi har inte Jolt cola här för att då skulle det bara springa massa datanördar här"

<iceman> "var det han som fes" på skånska, och "what a handsome face" på engelska

<iceman> går typ inte att höra skillnad

<warpig> En polare blev lurad att gå in i en affär o fråga efter flensost, stackarn visste inte vad det var :P

<Apachez> lol

<Apachez> "hej... skulle vilja ha 3 kilo flensost"

<Apelsin> Vart bor dy lilla råtta!?

<bjorne> i din hatt

<Apelsin> urm

<Apelsin> vad gör du klockan åtta?

<Apelsin> sen kan jag fan inte mer.

<bjorne> jagar katt

<hernlind> hur många ungar har du

<Apelsin> tjugosju ?

<hernlind> sjuttiotvå

<hernlind> vad har du i din ficka?

<bjorne> en torrent

<hernlind> eller fyra hål

<bjorne> ah, det är den gamla versionen ;_)

<Apelsin> "vad gör du klockan åtta"

<Apelsin> "langar porr"

<saic> "Lost sponsras av Hitta.se"

<Sorhin> VADÅ CAMPA? JAG RÖRDE JU FÖRFAN INTE ENS PÅ MIG!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(ceflower) "Vi säljer ej separata steam account, du måste köpa half life 2 för att få ett"

(ceflower) "Min son hade varit inne på eran hemsida och ni ska minsann ha steam account att sälja!"

(ceflower) jag försökte övertyga henne att det har vi ej och har heller aldrig haft

(ceflower) jag började misstänka att hon inte hade en aning om vad hon snackade om, så jag frågade om hon visste vad han skulle använda det till

(ceflower) "Ja, det är en sån där sak som gör att man kan ha internet på flera datorer"

(ceflower) "En router?"

(ceflower) jag försökte förklara att det var en router hon skulle ha och inte något steam account

(ceflower) "Min son har sysslat med datorer i flera år, han vet nog vad tusan grejen han ska ha heter!"

(ceflower) "NEJ DET ÄR STEAM ACCOUNT TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON IDIOT DU KAN LURA PÅ VAD SOM HELST NI FÖRSÄLJARE ÄR SÅ FÖRBANNAT KORKADE NI VILL BARA SÄLJA EN PÅ EN SAKER MAN INTE BEHÖVER JAG VILL HA STEAM ACCOUNT OCH DET SKA FINNAS ENLIGT ERAN HEMSIDA OCH FÅR JAG EJ DET VILL JAG TALA MED DIN CHEF"

(ceflower) hon blev knallröd i ansiktet och mer eller mindre skrek "NI ÄR JU HELT URBLÅSTA JAG KOMMER ALDRIG I MITT LIV HANDLA HOS ER IGEN"

(ceflower) sen gick hon

(ceflower) några timmar senare kom hon in igen o köpte en router, utan att säga något

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(ceflower) "En router?"

(ceflower) sen gick hon

(w00t):P ROFL!!!!!! :'( :P :'( :P:P

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

#28813 + (36) -  [x]<Jilvero> hur går det i skolan annars Horpatte?

<Horpatte> Jo fan fint i skolan, men projektarbetet kommer nog gå åt helvete

<Jilvero> mm samma här :P vad har du om?

<Horpatte> Jag och en polare ska bygga ett Barskåp med alkolås :P

<Jilvero> haha :P

#28711 + (43) -  [x]<HellMagic> fick mig att tänka på tysken

<HellMagic> han som skröt om hur stor och fin båt hans farsa hade

<HellMagic> (tysken är mytoman, på allvar)

<HellMagic> och båten låg ju inte långt borta heller, så nån som hade bil tänkte "vafan, nu ska vi se" och frågade tysken "ska vi inte åka dit och kolla på båten då?"

<HellMagic> "javisst" säger tysken, och dom åker dit

<HellMagic> kliver ur bilen, går till kajplatsen

<HellMagic> DÄR säger tysken "båten sjönk i natt"

#7527 + (108) -  [x]<*_*|Elberto beat Kalinka family up|*_*> vad heter erbjudande på engelska ?

<- <|HOFFMAN|>> offer

<*_*|Elberto beat Kalinka family up|*_*> men måste alla skriva offer när jag frågar det du e den trejde

<*_*|Elberto beat Kalinka family up|*_*> men vad heter det Du är den tredje som har sagt att jag är det .(

#26401 + (146) -  [x]<Palmez> coolt. stog och rökte på balkongen nyss, så kommer traktorn med snöslungan.  fint, tänkte jag, äntligen röjer de upp all !@# snö när.  men... det står en bil parkerad på gångvägen, på den sidan traktorn _måste_ lägga snön.  "coolt. snart jättenersnöad bil"  bil tänker jag...  precis när traktorjäveln passerar bilen ser jag en unge veva ner rutan i baksätet och sträcka sig ut för att se den fina traktorn bättre.  HAHA  nu sitter han och grinar med hela baksätet fullt i snö

#26951 + (57) -  [x]<@xo_> skulle fördriva lite tid i sthlm då jag var där och härjade, så jag tog en vända förbi akademibokhandeln. Går omkring inne i butiken och söker efter nån bok som ser lämpligt vettig ut för läsning.

<@Sidde> soft

<@xo_> så kommer en anställd fram och frågar om jag behöver hjälp med något, varpå jag svarar: "nejtack, jag googlar bara lite".

<@Halvarson> xo_: :P

< snutte_> heh

<@Halvarson> omg

< snutte_> skadad

<@xo_> jag insåg mitt misstag direkt efter att jag hade svarat, men det var klart värt med tanke på den anställdes ansiktsutryck :P

Titta vem jag hittade. (w00t)

#909 + (13) -  [x]< vigge> DNAT:ade precis all min brorsas trafik till www.gayfamilyincest.com:80..

< vigge> hörde honom nyss börja skrika :DD

< vigge> :DD

< nomit> vigge: skrika eller stöna?

< vigge> en blandning :P

< nomit> ah =)

< vigge> Hm, undra om man ska göra så på någons hackade burk :P

< vigge> kommer fan inte fatta vad som hänt

< vigge> s/hackade burk/labbmiljö/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...