kattälskaren Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Haha, över skolans chatt, han bor ungefär 1½ mil ifrån mig... Hampus Haaranen: gay Hampus Haaranen: jävla monkey face Emil 1. Eriksson: Är du mobbad? Emil 1. Eriksson: Skriv till BRIS, dom bryr sig. Särboll. Emil 1. Eriksson: Kan jag få ditt nummer så kan vi prata? : ) Hampus Haaranen: ditt jävla svin ska till din flick väv och suga eller loser Emil 1. Eriksson: Ska du suga min flickvän? Haha, jo gör så. Hon gillar snippar som dig. Hampus Haaranen: käften din bög Emil 1. Eriksson: mongo Hampus Haaranen: detsamma Hampus Haaranen: ap hjärna Emil 1. Eriksson: Jag vet vart du bor. Emil 1. Eriksson: Och ditt nummer. Emil 1. Eriksson: bög Hampus Haaranen: happ vad är det då Hampus Haaranen: säj det till mig Emil 1. Eriksson: Sörbyv. 54 81022 Årsunda Emil 1. Eriksson: 026-290368 Hampus Haaranen: mitt nummer Emil 1. Eriksson: 026-290368 Emil 1. Eriksson: Hampus Haaranen: hur fan vet du det Emil 1. Eriksson: Emil 1. Eriksson: Ska jag komma över eller? Emil 1. Eriksson: Heter din pappa Jerry? Emil 1. Eriksson: Och din mamma Benita? Hampus Haaranen: du är stens barnbarn eller hur Emil 1. Eriksson: Jag är inte stens barnbarn. Hampus Haaranen: hepp men vem är du då Emil 1. Eriksson: Emil Eriksson, går i 1an på Bessermergymnasiet, är allstå 16 år. Emil 1. Eriksson: Hampus Haaranen: hur vet du vem jag är Emil 1. Eriksson: Jadu. Emil 1. Eriksson: Du ska kanske sluta vara så kaxig över internet när du är en liten fegis i verkligheten. Emil 1. Eriksson: Tönt. Hampus Haaranen: vem är du Hampus Haaranen: vart bor du Emil 1. Eriksson: Emil Emil 1. Eriksson: Bor i Sandviken. Hampus Haaranen har lämnat chatten. Klassisk tolvårsstil.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Haha, över skolans chatt, han bor ungefär 1½ mil ifrån mig... Hampus Haaranen: gay Hampus Haaranen: jävla monkey face Emil 1. Eriksson: Är du mobbad? Emil 1. Eriksson: Skriv till BRIS, dom bryr sig. Särboll. Emil 1. Eriksson: Kan jag få ditt nummer så kan vi prata? : ) Hampus Haaranen: ditt jävla svin ska till din flick väv och suga eller loser Emil 1. Eriksson: Ska du suga min flickvän? Haha, jo gör så. Hon gillar snippar som dig. Hampus Haaranen: käften din bög Emil 1. Eriksson: mongo Hampus Haaranen: detsamma Hampus Haaranen: ap hjärna Emil 1. Eriksson: Jag vet vart du bor. Emil 1. Eriksson: Och ditt nummer. Emil 1. Eriksson: bög Hampus Haaranen: happ vad är det då Hampus Haaranen: säj det till mig Emil 1. Eriksson: Sörbyv. 54 81022 Årsunda Emil 1. Eriksson: 026-290368 Hampus Haaranen: mitt nummer Emil 1. Eriksson: 026-290368 Emil 1. Eriksson: Hampus Haaranen: hur fan vet du det Emil 1. Eriksson: Emil 1. Eriksson: Ska jag komma över eller? Emil 1. Eriksson: Heter din pappa Jerry? Emil 1. Eriksson: Och din mamma Benita? Hampus Haaranen: du är stens barnbarn eller hur Emil 1. Eriksson: Jag är inte stens barnbarn. Hampus Haaranen: hepp men vem är du då Emil 1. Eriksson: Emil Eriksson, går i 1an på Bessermergymnasiet, är allstå 16 år. Emil 1. Eriksson: Hampus Haaranen: hur vet du vem jag är Emil 1. Eriksson: Jadu. Emil 1. Eriksson: Du ska kanske sluta vara så kaxig över internet när du är en liten fegis i verkligheten. Emil 1. Eriksson: Tönt. Hampus Haaranen: vem är du Hampus Haaranen: vart bor du Emil 1. Eriksson: Emil Emil 1. Eriksson: Bor i Sandviken. Hampus Haaranen har lämnat chatten. Lol, måste säga att det där var bra. Nu kanske han inte är kaxig över internet mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Lol, måste säga att det där var bra. Nu kanske han inte är kaxig över internet mer. God bless hitta.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Haha, över skolans chatt, han bor ungefär 1½ mil ifrån mig... Haha, hatar sånna kaxiga ungar. Ska ringa till han nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Haha, hatar sånna kaxiga ungar. Ska ringa till han nu. Gör så. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hittade detta för ett tag sedan. http://www.bustedtees.com/shirts/rainbowsaregay Fin tröja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 >> Omklädningsrummet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Inget... =) Redigerad 14 februari, 2006 av Hummler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Haha, hatar sånna kaxiga ungar. Ska ringa till han nu. So, tell me... Hur gick det? Redigerad 15 februari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ja, gör det! Jag vill verkligen veta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SpammarN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SpammarN Attans. Tänkte ju just posta det. Det lönar sig att sitta uppe, man får se så fräsiga saker då. *Äter popcorn* Förövrigt kan jag säga att lille Zack är hajbernajted i två dagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Attans. Tänkte ju just posta det. Det lönar sig att sitta uppe, man får se så fräsiga saker då. *Äter popcorn* Förövrigt kan jag säga att lille Zack är hajbernajted i två dagar. Typ som ett straff? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Klassisk tolvårsstil.... Det där tar jag som mobbing, du själv är faktiskt mindre än mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det där tar jag som mobbing, du själv är faktiskt mindre än mig Japp, för att du är 12.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Yeah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) KANIN-KRIGET I'm a cow Redigerad 15 februari, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) ....borta... Redigerad 15 februari, 2006 av Zyemon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Haha, Bobbo Viking och hans kompis är verkligen kul. Gillande dok hans sång röst, synd att det var så mkt fula ord i den.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Boboo_Viking.rar Haha, jo, visst var'e kul? Kan upplysa för dom som inte vet att jag é killen som säger: "Jag är CP och heter Sikorka", "Ja, vi é bögar" samt sjunger "Har'u kuk i din röv". Polaren é killen som säger "Ditt namn é lika med bögfitta" och sketungen som säger "Din kuk é så jävla liten" é polarens kusin. ÄDIT: Kan du inte lägga upp de andra ljudklippen också? Snäälla Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Eftersom att denna redan har blivit postad 10 gånger denna vecka så passar jag på att posta den igen! http://www.youtube.com/p.swf?video_id=kKGx...s&eurl=&iurl=ht Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts