gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Han menar kanske bensinen osv? Kanske. kanske inte eller så är han bara allmänt puckad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Förlåt för dubbelpostning, men detta måste jag bara säga. Inget hat emot hiphopare, då jag vet att ni uppför er mycket mognare än dessa. __________________________________________________________________ Iallafall, jag och babe satt bakom tre stycken hiphopare, med sin hoe bredvid sig som dom så vackert kallade henne. En av dem, kastade en snöboll på en liten unge (3-4 år), hårt i ryggen, ja, en ispärla. Jaja, nog pratat om ungen. Jag lackade, eftersom ungen var så liten. Så jag tittar lite surt på den där som kastade på ungen. (Byxorna i knävecken, kepsen på sne, och snygg jacka (YERLY!!).) Hans polare säger (med fetaste målbrotten, eller inte): "Ey, han med skinnjackan kollar på dig." Så jag tittar bort, men ser i ögonvrån hur ungjäveln är påväg och kasta iväg en till pärla mot 3-4åringen, jag går ner 3 "steg", sätter mig bredvid homien, och han sänker näven med snöbollen. Jag drar på Iron Maiden med onödig hög volym bredvid honom, och nynnar lite. Han är påväg bort när jag, helt utan anledning, råkar sträcka fram foten, så han ramlar och slår i sig. En massa personer från Estet, rockare, börjar skratta åt han. Han springer iväg gråtande typ, eller, röd i ansiktet iallafall. Han var max 12 år, men försökte låta cool med sitt fake:ade målbrott, han var bara skämmig... / pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Förlåt för dubbelpostning, men detta måste jag bara säga. Inget hat emot hiphopare, då jag vet att ni uppför er mycket mognare än dessa. __________________________________________________________________ Iallafall, jag och babe satt bakom tre stycken hiphopare, med sin hoe bredvid sig som dom så vackert kallade henne. En av dem, kastade en snöboll på en liten unge (3-4 år), hårt i ryggen, ja, en ispärla. Jaja, nog pratat om ungen. Jag lackade, eftersom ungen var så liten. Så jag tittar lite surt på den där som kastade på ungen. (Byxorna i knävecken, kepsen på sne, och snygg jacka (YERLY!!).) Hans polare säger (med fetaste målbrotten, eller inte): "Ey, han med skinnjackan kollar på dig." Så jag tittar bort, men ser i ögonvrån hur ungjäveln är påväg och kasta iväg en till pärla mot 3-4åringen, jag går ner 3 "steg", sätter mig bredvid homien, och han sänker näven med snöbollen. Jag drar på Iron Maiden med onödig hög volym bredvid honom, och nynnar lite. Han är påväg bort när jag, helt utan anledning, råkar sträcka fram foten, så han ramlar och slår i sig. En massa personer från Estet, rockare, börjar skratta åt han. Han springer iväg gråtande typ, eller, röd i ansiktet iallafall. Han var max 12 år, men försökte låta cool med sitt fake:ade målbrott, han var bara skämmig... / pKz Hehe, förresten ingen dubbel post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hehe, förresten ingen dubbel post Nej, du skrev före. Trodde jag skulle hinna. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hatar sånna där coola jävlar asså. Så rätt pKz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Bra gjort pKz! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Förstår inte riktigt vad pKz gjorde... förutom att byta plats och spela sin egen musik som han alltid gör. Han menade ju inte ens att sträcka ut foten. Och det var inte han som skrattade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Förstår inte riktigt vad pKz gjorde... förutom att byta plats och spela sin egen musik som han alltid gör. Han menade ju inte ens att sträcka ut foten. Och det var inte han som skrattade. Ja precis, vad gjorde jag? Varför postade jag ens i dagens lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fällbenet var väl bra elakt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fällbenet var väl bra elakt? Sträckte ju bara på mig .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Det är helt enkelt inte möjligt att inte älska McGyver. http://deoxy.org/w3t/uploads/macgyver.jpg Du älskar eller hatar följande klipp. http://www.dumpalink.com/media/1132052998/...ned_Compilation Redigerad 13 februari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du älskar eller hatar följande klipp. http://www.dumpalink.com/media/1132052998/...ned_Compilation Han som ställer sig framför tåget är ju helt cp ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förlåt för dubbelpostning, men detta måste jag bara säga. Inget hat emot hiphopare, då jag vet att ni uppför er mycket mognare än dessa. __________________________________________________________________ Iallafall, jag och babe satt bakom tre stycken hiphopare, med sin hoe bredvid sig som dom så vackert kallade henne. En av dem, kastade en snöboll på en liten unge (3-4 år), hårt i ryggen, ja, en ispärla. Jaja, nog pratat om ungen. Jag lackade, eftersom ungen var så liten. Så jag tittar lite surt på den där som kastade på ungen. (Byxorna i knävecken, kepsen på sne, och snygg jacka (YERLY!!).) Hans polare säger (med fetaste målbrotten, eller inte): "Ey, han med skinnjackan kollar på dig." Så jag tittar bort, men ser i ögonvrån hur ungjäveln är påväg och kasta iväg en till pärla mot 3-4åringen, jag går ner 3 "steg", sätter mig bredvid homien, och han sänker näven med snöbollen. Jag drar på Iron Maiden med onödig hög volym bredvid honom, och nynnar lite. Han är påväg bort när jag, helt utan anledning, råkar sträcka fram foten, så han ramlar och slår i sig. En massa personer från Estet, rockare, börjar skratta åt han. Han springer iväg gråtande typ, eller, röd i ansiktet iallafall. Han var max 12 år, men försökte låta cool med sitt fake:ade målbrott, han var bara skämmig... / pKz Bra gjort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bra gjort! PuZz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det som drar ner på det roliga med pKzs grej är att han skryter om det. Hoppas dom hämnas genom att knuffa ner dig i en stentrappa . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du älskar eller hatar följande klipp. http://www.dumpalink.com/media/1132052998/...ned_Compilation FYFAN va rätt av killen i näst sista klippet! Kan tänka mig att killen han nitar mobbar honom eller nått dylikt, sedan typ kastar något på han och skriker "Fatsoo", då får killen nog och dunkar ner sin mobbare ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nån som vill köpa en pizzaautomat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förlåt för dubbelpostning, men detta måste jag bara säga. Inget hat emot hiphopare, då jag vet att ni uppför er mycket mognare än dessa. __________________________________________________________________ Iallafall, jag och babe satt bakom tre stycken hiphopare, med sin hoe bredvid sig som dom så vackert kallade henne. En av dem, kastade en snöboll på en liten unge (3-4 år), hårt i ryggen, ja, en ispärla. Jaja, nog pratat om ungen. Jag lackade, eftersom ungen var så liten. Så jag tittar lite surt på den där som kastade på ungen. (Byxorna i knävecken, kepsen på sne, och snygg jacka (YERLY!!).) Hans polare säger (med fetaste målbrotten, eller inte): "Ey, han med skinnjackan kollar på dig." Så jag tittar bort, men ser i ögonvrån hur ungjäveln är påväg och kasta iväg en till pärla mot 3-4åringen, jag går ner 3 "steg", sätter mig bredvid homien, och han sänker näven med snöbollen. Jag drar på Iron Maiden med onödig hög volym bredvid honom, och nynnar lite. Han är påväg bort när jag, helt utan anledning, råkar sträcka fram foten, så han ramlar och slår i sig. En massa personer från Estet, rockare, börjar skratta åt han. Han springer iväg gråtande typ, eller, röd i ansiktet iallafall. Han var max 12 år, men försökte låta cool med sitt fake:ade målbrott, han var bara skämmig... / pKz Yo, du är coooooool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förlåt för dubbelpostning, men detta måste jag bara säga. Inget hat emot hiphopare, då jag vet att ni uppför er mycket mognare än dessa. __________________________________________________________________ Iallafall, jag och babe satt bakom tre stycken hiphopare, med sin hoe bredvid sig som dom så vackert kallade henne. En av dem, kastade en snöboll på en liten unge (3-4 år), hårt i ryggen, ja, en ispärla. Jaja, nog pratat om ungen. Jag lackade, eftersom ungen var så liten. Så jag tittar lite surt på den där som kastade på ungen. (Byxorna i knävecken, kepsen på sne, och snygg jacka (YERLY!!).) Hans polare säger (med fetaste målbrotten, eller inte): "Ey, han med skinnjackan kollar på dig." Så jag tittar bort, men ser i ögonvrån hur ungjäveln är påväg och kasta iväg en till pärla mot 3-4åringen, jag går ner 3 "steg", sätter mig bredvid homien, och han sänker näven med snöbollen. Jag drar på Iron Maiden med onödig hög volym bredvid honom, och nynnar lite. Han är påväg bort när jag, helt utan anledning, råkar sträcka fram foten, så han ramlar och slår i sig. En massa personer från Estet, rockare, börjar skratta åt han. Han springer iväg gråtande typ, eller, röd i ansiktet iallafall. Han var max 12 år, men försökte låta cool med sitt fake:ade målbrott, han var bara skämmig... / pKz Snälla, kom till Västerås och nita hiphopare, behövs verkligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts