eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Dagens lol-tävling: Den som fångar kattälskarens 1337-post vinner! (han ligger på post 1334) Ehm, Fångar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hmmm har fortfarande inte fattat en sak när det gäller sånt här, men om en tjej skulle råka visa brösten på nått sätt antingen låta BH:n ramla ner vid armarna eller nått så står det dagen efter i tidningen "OMFG WTF W00T W00T TJEJ VISAR BRÖSTEN, VÄRLDEN GÅR UNDER" typ ja ni fattar. Enligt bibeln (nej jag är inte kristen) så föddes ju dom 2 första människorna Nakna och levde så ett tag också. Så vi kan säga såhär, om en tjej skulle komma gående naken på stan vad skulle man tänka då. "ARGGHHH PATTAR......MÅSTE.....TA.....PÅ NUUUUUUUUUUUUU " eller "yeah like whatever. Jag tror ni fattar vart jag vill komma med detta! Men allstå... Benvit klagade typ på Manowar, dom visar brösten och är allmänt omogna, och nu så gjorde hans favorit det, om du nu fattar. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Men allstå... Benvit klagade typ på Manowar, dom visar brösten och är allmänt omogna, och nu så gjorde hans favorit det, om du nu fattar. ^^ JO men ändå ville bara ta upp det ämnet bara ändå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Respekt... http://img145.imageshack.us/img145/7061/korvi1gi.th.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Respekt... http://img145.imageshack.us/img145/7061/korvi1gi.th.jpg LeWl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Dagens lol-tävling: Den som fångar kattälskarens 1337-post vinner! (han ligger på post 1334) Gärna för mig. Var beredda, post 1336... Redigerad 11 februari, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det sista svaret på webbhallen gillade jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det sista svaret på webbhallen gillade jag Typiskt dator nördar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Typiskt dator nördar. Nä, typiskt WoW nördar *stolt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tyffing där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tyffing där Haha, cool =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 The Essence of Daisy Duck. Rätt roligt, ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 The Essence of Daisy Duck. Rätt roligt, ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Family guy så ägd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hahaha. Detta är skoj! http://forum.divxsweden.net/index.php?showtopic=734 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Family guy så ägd ^^ Oldie. Stewie VS Brian It's gonna rain Family guy trailer OWNED Star wars baby Papercut story Redigerad 11 februari, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ett skepp kommer lastat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nej. nej, nej.. de här e dagens lol... Ja och nårra polare lirade lan, och så spelade vi cs och körde en bana som hete dday och de kom flashbangs från luften hela tin.. och de fattade inte en av dom som körde så han skrek sluta flasha mig jävla noob och drog hs på mig (vi va på samma lag) omfg! ägd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hahaha. Detta är skoj! http://forum.divxsweden.net/index.php?showtopic=734 Vad gör det här ? ErrorFroz: maybe you should try typing deltree C:*.* /y in DOS Som dom sa i Finalround, fattade allt förutom vad som händer när man skriver in det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts