Sikorka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Fick ett mail idag.. Från: <media@mcdonalds.com> Skickat: den 6 februari 2006 20:25:38 Till: sikorkaa@hotmail.com Ämne: Hej du! Hej Sikorka, visst finns du på GTAsajten.com? Ja, jag tänkte bara informera om att en komet är påväg mot GTAsajtens forum, så varna alla där, och ta skydd! MVH, McDonald\'s Gör min plikt bara. Redigerad 6 februari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fick ett mail idag.. Gör min plikt bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fick ett mail idag.. Gör min plikt bara. Vilken bonde skriver McDonald's - McDonald\'s? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ingen som har fått ett liknande mail? ^^ Läskigt om jag har blivit utvald i så fall.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Ingen som har fått ett liknande mail? ^^ Läskigt om jag har blivit utvald i så fall.. Ska kolla min mail. Edit: Nej, det har jag inte fått. Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Ingen som har fått ett liknande mail? ^^ Läskigt om jag har blivit utvald i så fall.. You are the one, my friend! Edit: And Im the second.... Läskigt! http://img499.imageshack.us/img499/8466/oo2oc.png Redigerad 6 februari, 2006 av xstreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 You are the one, my friend! Edit: And Im the second.... Läskigt! http://img499.imageshack.us/img499/8466/oo2oc.png Jag såg att jag hade e-post och blev rädd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 You are the one, my friend! Skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Lol, it's the McDonald\'s ghost! Redigerad 6 februari, 2006 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Oj !! En P13 hotar starkt, fan vad rädd jag blir även fast det inte är riktat till mig Redigerad 6 februari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ye Gods... ett taggigt bordsben. Whatcha' gonna' do when he comes for you? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Hahahahaha. Här har vi ett starkt prov på pubertetsnoja. Hahahaha, Men jag undrar vad du har gjort? Edit: Fråga mig inte vad pubertetsnoja är, ni kommer få vänta på svaret. Redigerad 6 februari, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hahahahaha. Här har vi ett starkt prov på pubertetsnoja. Hahahaha, Men jag undrar vad du har gjort? Edit: Fråga mig inte vad pubertetsnoja är, ni kommer få vänta på svaret. Skrev att han var ful och att jag var mycket snyggare än honom, har värsta mongobilden på lunar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 HAHAHHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 You are the one, my friend! Edit: And Im the second.... Läskigt! http://img499.imageshack.us/img499/8466/oo2oc.png And I'm the third! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Inte så lol, mer sorgligt att det stämmer. men postar här ändå Bild översparad... Redigerad 7 februari, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Sorgligt men sant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jupp, och ännu värre är att jag höll på att skriva om skräckfilmer med satanistiska teman när jag såg det där... Scari... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 LOL, ringde nyss! - Hej det är Mikael - Congratulations you have just won a free trip to the caribian(carabean?) - Well, spank my butt and call me Daisy Hihi, sen la jag på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts