gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 <Snubbe> "Kan ni engelska ?" <Micke> "Nej vi är från sverige" ' Micke är min dumma polare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum MUST HAVE AIR...CANT BREATHE..... Oldie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Skön sida. <pub-Wheezy> haha jag hittade 1 naken bild på mig med min förra brud precis:D <SUne^chill4r> ohh på henne me? <SUne^chill4r> skicka! <pub-Wheezy> aa <pub-Wheezy> haha <SUne^chill4r> ELLER VÄNTA <SUne^chill4r> DIN FÖRRA?! <SUne^chill4r> MIN SYRRA?!?!?! L'Edith: Ho-hum. <@brokep> virtuald: jag hjälpte till på ett företag att sätta upp mail. vi tog första tre bokstäverna i förnamnet, och sen dom första två i efternamnet, för att göra användarnamn på mailservern.. rune karlsson blev inte så nöjd. <Leonel303> vad är det som är skillnaden mellan mirc och irc? <toh> IRC är ett protokoll. mIRC är en klient. <Leonel303> jo, men funktionsmässigt <toh> Det är precis som skillnaden mellan HTTP och Internet Explorer. * KingNato is now known as KingAway <Leonel303> ja, men finns det saker man kan göra på mirc som man inte kan göra på irc? <toh> Öh. <KingAway> Det är som skillnaden mellan E4n och en Volvo 740. <Leonel303> jo, jag förstod det <Leonel303> kan ni inte då förklara fördelarna? <KingAway> Leonel303: Umm... Det finns inga? <Leonel303> ok <KingAway> Till skillnad mot en Volvo 740 kan du inte gå offroad med mIRC <Nak> man kan väl ansluta till nån skräpserver som inte följer protokollet riktigt <Leonel303> okej, använder ni irc eller mirc? Redigerad 5 februari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36926 Utan tvekan dagens. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Skön sida. L'Edith: Ho-hum. Alla har blivit postade förr =). Den sista snubben är skitsmart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Alla har blivit postade förr =). Den sista snubben är skitsmart. Måste hålla med dig. Vilket jävla smartass. Hade fan bannat han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Haha här då! Står att det är 512mb, så står det 128mb på kortet Edit: såg att jag hade fel. Redigerad 5 februari, 2006 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Haha här då! Står att det är 512mb, så står det 128mb på kortet Edit: såg att jag hade fel. Hum.. Vadå fel. Du har inte fel. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Hum.. Vadå fel. Du har inte fel. Eller? Mjo, lite fel har jag. läs i beskrivningen av grejen. Redigerad 5 februari, 2006 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Kul att kolla i början av denna topic, "så onödig topc" osv, nu är det bland GTAsajtens största topicar. Redigerad 6 februari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Fett kul att kolla i början av denna topic, "så onödig topc" osv, nu är det bland GTAsajtens största topicar. Fett är något man har i kroppen.. ._. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Mjo, lite fel har jag. läs i beskrivningen av grejen. Jaha Fan vad jag känner mig trög nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Fett är något man har i kroppen.. ._. Ojdå.. btw så hatar jag ordet fätt men det slank in endå. (Editerade för det är så fult.) Bin ladin gillade Sverige som de flästa vet, jag läste lite om det på denna sida, men det roliga är ju ändå detta som han/hon har skrivit : Den intressantaste frågan är ju förstås om vi svenskar (och Göran Persson) ska känna oss glada? Redigerad 6 februari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Roliga live sändningar Dolda kameran under bilkrocker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Far till 70 000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Oj vad grymma de är http://rapidshare.de/files/12645982/Vickan...ntarna.mp3.html Iofs låter det som 2 killar.. remix yo http://rapidshare.de/files/12652921/Vickan...-UndiE.mp3.html Viiktoriia_ @ LUNAR supersandra__90 @ LUNAR Berätta för dom vad ni tyckte om låten. Redigerad 6 februari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Skrev "NI SUGER KUK!" på lunar till dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Skrev "NI SUGER KUK!" på lunar till dom. Jaha? Det sker helatiden och det är inget specifikt för just dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Skrev "NI SUGER KUK!" på lunar till dom. I skolan (på en redovisning om nätpedofiler) visade dom något ännu värre där folk hade spammat massa skit till en pedofil på lunar som: JÄVLA PEDOFIL GUBBE DRA ÅT HELVETE!!! DIN PORRGUBBE FYFAN ...... ...... Så det är inte ovanligt med sådana ord där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts