jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 GRYM LÅT.. men med ful video Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jag är väl inte riktig vad du skulle kalla en P-C-uppskattare. Men det här gjorde du bra, Fuck-O. No offense till CurunirOfValinor, men den där var, bortsett från kiss och bajs slippet, jävligt roligt. http://www.receptforum.se/viewtopic.php?id=367 Come again? felaktig länk. Redigerad 4 februari, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Come again? felaktig länk. Bah. Den funkade bra innan. Skit samma, det där är gamla nyheter. Stop livin' in the past, man. Dina femton minuter är som dem säger: över. Haho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 http://www.freelicks.net/Fade_to_black1.htm Om man vill bli lika bra som han måste man överleva hans attacker! (Läskiga miner) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Bah. Den funkade bra innan. Skit samma, det där är gamla nyheter. Stop livin' in the past, man. Dina femton minuter är som dem säger: över. Haho. Whatever you say .. whateeever you say.. Patrik: mitt favorit-solo fångat på film! Tack! Redigerad 4 februari, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 #28177 + (82) - [x](blueamerican) Jag var ju i gbg, gick runt där cool som jag är. Hade ett par brillor på mig. Så kom det fram 3 brudar i typ 14-15 års åldern. (blueamerican) Och frågade efter min autograf. (blueamerican) Jag fattade itne först. (blueamerican) Sen så sa den ena, darin ställ dig jämnte Lina eller något. (blueamerican) Så jag skrev darin på pappret och de var nöjda. #28135 + (17) - [x]<Jonk> RIP Göran Kropp <Squidbastard> Mp3: Sportlov - Över Min Döda Kropp <Jonk> as #28002 + (26) - [x]<Fahnen> Jag har coolare drömmar än er <Fahnen> den senaste tiden har jag dröm om: <Fahnen> Seriemördare, Sataniska ritualer i ett museum där de kokade barn, människosmuggling och hästar med två arslen som gillrade fällor i skogen. #27936 + (31) - [x]<Porridge> Hur många DICE anställda behövs det för att skriva i en glödlampa? Fem stycken.. En som håller i lampan och fyra som dricker champagne tills rummet snurrar. <Polarn> Haha, lysande #27904 + (73) - [x]<Tracit> Dagens tunnelbanecitat: Man till kvinna, "Vad har du där, datorn eller?" Han kikar ner i hennes väska. "Nej, det är bredbandet.(ADSLmodem)" "Jasså?" "Ja, sonen spelar något hemskt spel som börjar ta upp lite väl mycket tid. Jag kan inte gömma det någonstans hemma för han bara hittar det." #27909 + (63) - [x]‹ MX_ › Sverige toppar abortligan i Norden och aborterna fortsätter att öka. Första halvåret i år gjorde 3500 tonårstjejer abort, fyra procent fler än förra året. De flesta tar medlet efter kondomhaveri, men drygt var femte kvinna som köpte det på apoteket hade det som enda p-medel, visar en Uppsalastudie. ‹ MX_ › hahah. kondomhaveri! ‹ MX_ › Kådisen sprack! Nu för vi tillsätta en haverikommision! ‹ IcePic › "Vi ska gå till botten med det här" ‹ @fabbe › Undra om det finns en "svarta lådan" i kondomer. ‹ IcePic › ja, under "cock-pitten" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Come again? felaktig länk. Nej, tråden blev raderad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Haha Ääädit: Snygg quote Redigerad 5 februari, 2006 av Chilli_13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum MUST HAVE AIR...CANT BREATHE..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum MUST HAVE AIR...CANT BREATHE..... Bwahah! Vad var det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bwahah! Vad var det ifrån? Kanske från Warpdrive.se, det finns med där iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 <Super_Hassel> Hmm satt o runka med stängda ögon. Sen när jag öppna dom så stog det en bricka med oboy och mackor framför datorn :s Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Kanske från Warpdrive.se, det finns med där iallafall. Hemulen =) http://warpdrive.se/?g=HemuleN Edit : http://warpdrive.se/?2228 Redigerad 5 februari, 2006 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) <_Micke_> oh..tur..la ett ägg i stekpannan och glömde bort mig tiden framför datorn..tur att ja även glömde sätta på plattan Micke il grande säger: kräver alla flickor uppmärksamhet 24/7? Josefin säger: de datumet ahr ju inte ens komit än?.. <@Messiah> Idag var jag, micke, olsa och freddan ute och gick <@Messiah> Det var dagisbarn överallt <@Messiah> Och dom hade fröknar i sitt följetåg. <@Messiah> Det var 2 som hamnade på efterkälken, och då sa micke "hej flickor" ... <@Messiah> Och då skrek en av flickorna Vi är inte flickor, vi är tjejjer!... <@Messiah> Och vet du vad den andra sa? <@Messiah> Just det era surkukar <Namron> han som äger stället är troende muslim... har sån där, vad heter det... <Namron> såna som beduiner alltid ha i filmerna <Sid][> turban? <Zyndrome> dynamitbälte < fologirl> såg värsta lodisen på 50 år som gled på gruset fram till mig < fologirl> så jag tänkte bara wtf och kollade bort < fologirl> så sa han till mig < fologirl> "sådär kan man göra i nya halflife" <hotel`cstrike> Vad behöver man för att få bort trojaner? <Irlut> Spartaner <Dread[]> men lol <Dread[]> min sköldpadda lackade ur helt <Dread[]> jag tog fel på honom och musen och dubbelklickade honom i pannan <c4mper> fan det här händer inte!! <dregen_slev> Vadå? <c4mper> jag satt på mitt rum o varlite kåt.. <c4mper> o så kom jag på att min gf var i dushen.. <dregen_slev> Hehe <c4mper> så jag smög in i badrummet o klädde tyst av mig.. <c4mper> så jag står där naken med stånd o tänker överraska henne.. <dregen_slev> Hehe så ska de tas <c4mper> så jag sliter undan draperiet, har kuken riktad mot henne, och säger "vad sägs om att suga lite på den här, baby?" <c4mper> DÅ STÅR MIN J**LA SYRRA I DUSCHEN!! <dregen_slev> LOL!! <c4mper> vad fan ska jag göra? jag måste typ flytta till mosambique eller nått nu för att komma undan skammen.. <dregen_slev> Hahaha. Men var är din gf då? <c4mper> jag tror hon e ute o röker eller något.. <c4mper> WTF! Nu öppnade min syrra dörren till mit rum o sa "jag visste inte att du hade en piercing" <dregen_slev> LOL! Du blev just så jävla ägd av din syrra! Hahah EDIT: Oj vad det blev många Redigerad 5 februari, 2006 av gizmo91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stoooooooooor sak. http://warpdrive.se/?25942 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stoooooooooor sak. http://warpdrive.se/?25942 Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 http://img464.imageshack.us/img464/4356/hmmomg0zz.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 http://img464.imageshack.us/img464/4356/hmmomg0zz.png OH SHIT, the numer of the beast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jupp, och ännu värre är att jag höll på att skriva om skräckfilmer med satanistiska teman när jag såg det där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) #7017 + (100) - [x]<mikotekniko> HAHAAA! Roligaste grejen. En bekant var i Skottland och skulle vara lite social turist. Han sitter och pratar med en snubbe och påpekar de skotska r:en. " I like your r's" #21522 + (138) - [x]saic (inte DARIN): NÅGON JÄVEL HAR LAGT UPP MITT NUMMER PÅ TPB SOM DARINS NUMMER saic (inte DARIN): "hej darin ja e dit största fen ja vill trefa dig ja går i 5an" saic (inte DARIN): första "HEJ DARIN!"-SMS'et kom typ 9.00 saic (inte DARIN): sen dess har samtal bara ramlat in Redigerad 5 februari, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts