kattälskaren Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vi kan dock ta bort hans uppgifter och neka han inträde på GTA sajten tills han har godkänt Reglerna på GTAsajten. Det gjorde jag när jag blev medlem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Det gjorde jag när jag blev medlem. O rly? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 YA RLY! Ledsen... Jag var tvungen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 No wai! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) En dag i framtiden: Göran Persson är död och kommer till paradiset där han möts av S:t Per. S:t Per är lite förlägen men hälsar honom försiktigt välkommen.. - Tack! sade Göran. Jo, jag tänkte nog att jag skulle hamna här! - Mjah, sade S:t Per. Du har ju på det stora hela uppfört Dig mycket anständigt och i betraktandet av Din barndom och så vidare så bestämde vi oss för att vi gärna ville ha Din själ här. Men förstår Du, vi har nte så mycket erfarenhet av framträdande vänstermän.. - Jaja, det blir bra. sade Göran. Släpp in mig bara! - Jamen, ser Du, sade S:t Per, det var lite konkurrens om att få tag i Dig. Faktiskt blev vi tvungna att göra ett litet avtal med djävulen... - AVTAL MED DJÄVULEN ! utbrast Göran förskräckt. - Det är inte så farligt, sade S:t Per, men h an menade att de flesta av Dina vänner ändå bor hos honom. Så vi avtalade att Du får lov att tillbringa ett dygn i helvetet och ett i himlen. Sedan får Du välja var Du vill vara resten av evigheten. Göran protesterade en del men avtalet var på plats. Så S:t Per visade honom en hiss, de sade farväl och på återseende om ett dygn och Göran tryckte på "Helvete". Han körde nedåt mycket länge och hissen stannade vid en stor svart port. Han ringde på och ögonblickligen öppnade djävulen själv för att ta emot honom. - Göran! Gamle vän, kom in! hälsade Satan och Göran steg på. Här stod han då, på en gigantisk övertäckt golfbana. En massa av hans gamla regeringskamrater gick runt och spelade golf. Banan var perfekt. Det var mycket varmt men små lättklädda djävulspigor serverade kalla drinkar. Göran spelade hela dagen och på kvällen hade Erik Lallerstedt (som också hade dött tidigare) lagat en gigantisk buffé med massor av feta läckerheter. Innan Göran visste ordet av så var dygnet över och det var dags att åter åka till himmelen. Då han kom in i himlen var han mycket eftertänksam men också här var Han varmt välkommen. Han fick änglavingar och en harpa. Resten av dagen spatserade han från moln till moln och hörde fåglarna sjunga och åt friska frukter från träden. Senare åt han en lätt, god och kalorisnål middag. Han kände att det fortfarande kurrade lite i magen när han gick och lade sig. Det hade varit rätt tröttsamt att lyssna på harpspelet och han saknade sina gamla kamrater från partiet. Nästa morgon berättade han om sitt beslut för S:t Per, han skulle välja helvetet. S:t Per försökte övertala honom att stanna men han var bestämd. Han ville tillbringa resten av evigheten med sina vänner. S:t Per gav Upp och ledde honom till hissen. Då han åter ringde på den stora svarta porten var Satan lika snabb att öppna men nu var dock golfbanan borta och det enda som syntes var miljoner av människor som vred sig av plågor i den eviga skärselden . - Men! sade Göran. Var är golfbanan, var är drinkarna, brudarna och maten? - När Du var här var det valtider, sade Satan. Nu har Du röstat på oss... Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 En dag i framtiden: Göran Persson är död och kommer till paradiset där han möts av S:t Per. S:t Per är lite förlägen men hälsar honom försiktigt välkommen.. - Tack! sade Göran. Jo, jag tänkte nog att jag skulle hamna här! - Mjah, sade S:t Per. Du har ju på det stora hela uppfört Dig mycket anständigt och i betraktandet av Din barndom och så vidare så bestämde vi oss för att vi gärna ville ha Din själ här. Men förstår Du, vi har nte så mycket erfarenhet av framträdande vänstermän.. - Jaja, det blir bra. sade Göran. Släpp in mig bara! - Jamen, ser Du, sade S:t Per, det var lite konkurrens om att få tag i Dig. Faktiskt blev vi tvungna att göra ett litet avtal med djävulen... - AVTAL MED DJÄVULEN ! utbrast Göran förskräckt. - Det är inte så farligt, sade S:t Per, men h an menade att de flesta av Dina vänner ändå bor hos honom. Så vi avtalade att Du får lov att tillbringa ett dygn i helvetet och ett i himlen. Sedan får Du välja var Du vill vara resten av evigheten. Göran protesterade en del men avtalet var på plats. Så S:t Per visade honom en hiss, de sade farväl och på återseende om ett dygn och Göran tryckte på "Helvete". Han körde nedåt mycket länge och hissen stannade vid en stor svart port. Han ringde på och ögonblickligen öppnade djävulen själv för att ta emot honom. - Göran! Gamle vän, kom in! hälsade Satan och Göran steg på. Här stod han då, på en gigantisk övertäckt golfbana. En massa av hans gamla regeringskamrater gick runt och spelade golf. Banan var perfekt. Det var mycket varmt men små lättklädda djävulspigor serverade kalla drinkar. Göran spelade hela dagen och på kvällen hade Erik Lallerstedt (som också hade dött tidigare) lagat en gigantisk buffé med massor av feta läckerheter. Innan Göran visste ordet av så var dygnet över och det var dags att åter åka till himmelen. Då han kom in i himlen var han mycket eftertänksam men också här var Han varmt välkommen. Han fick änglavingar och en harpa. Resten av dagen spatserade han från moln till moln och hörde fåglarna sjunga och åt friska frukter från träden. Senare åt han en lätt, god och kalorisnål middag. Han kände att det fortfarande kurrade lite i magen när han gick och lade sig. Det hade varit rätt tröttsamt att lyssna på harpspelet och han saknade sina gamla kamrater från partiet. Nästa morgon berättade han om sitt beslut för S:t Per, han skulle välja helvetet. S:t Per försökte övertala honom att stanna men han var bestämd. Han ville tillbringa resten av evigheten med sina vänner. S:t Per gav Upp och ledde honom till hissen. Då han åter ringde på den stora svarta porten var Satan lika snabb att öppna men nu var dock golfbanan borta och det enda som syntes var miljoner av människor som vred sig av plågor i den eviga skärselden . - Men! sade Göran. Var är golfbanan, var är drinkarna, brudarna och maten? - När Du var här var det valtider, sade Satan. Nu har Du röstat på oss... Haha.... Krax: YA WAI! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Haha.... Krax: YA WAI! Ok.. You got me <.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Fyfan vad intressant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 [03:56]<greblleM> nu ska vi se här.. [03:56] <greblleM> Efter en konferens om Mikrokirurgi i New York satt de ledande kirurgerna i [03:56] <greblleM> en bar och drack. När de så småningom började bli lite onyktra så kom dom [03:56] <greblleM> in på deras största triumfer vid operationsbordet. [03:56] <greblleM> Den första, en australiensisk kirurg berättade: [03:56] <greblleM> -Vi fick in en kille som hade klämt sig i en tryckpress. Allt som var kvar [03:56] <greblleM> var lillfingret. Vårt lag av kirurger lyckades konstruera en ny hand, [03:56] <greblleM> byggde en ny arm och en ny kropp, så att när han till slut gick till [03:56] <greblleM> arbetet blev han så effektiv att han gjorde 5 personer arbetslösa. [03:56] <greblleM> -Det är väl ingenting, sa en amerikansk kirurg. [03:56] <greblleM> Vi hade en arbetare som fastnade i en kärnreaktor. [03:56] <greblleM> Allt som blev kvar var håret. Vi konstruerade en ny skalle, en ny kropp [03:56] <greblleM> och nya organ och skickade honom tillbaka till arbetslivet. Han blev så [03:56] <greblleM> effektiv att han gjorde 50 personer arbetslösa. [03:56] <greblleM> Den svenske kirurgen som hade suttit tyst och lyssnat harklade sig: -En [03:56] <greblleM> dag när jag var ute och gick kände jag lukten av en fis. Jag tog fisen [03:56] <greblleM> till sjukhuset i en skräppåse, släppte den på bordet och började jobba. [03:56] <greblleM> Först slog vi in fisen i ett rövhål, byggde nya skinkor, satte fast en ny [03:56] <greblleM> kropp på den ena änden och ben på den andra änden. Till slut blev det en [03:56] <greblleM> man som vi döpte till Göran Persson och han har tamejfan snart gjort ett [03:56] <greblleM> helt land arbetslöst… [03:56] <greblleM> =P Har säkert postats förr, men 'whateva bitch... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 En dag i framtiden: Göran Persson är död och kommer till paradiset där han möts av S:t Per. S:t Per är lite förlägen men hälsar honom försiktigt välkommen.. - Tack! sade Göran. Jo, jag tänkte nog att jag skulle hamna här! - Mjah, sade S:t Per. Du har ju på det stora hela uppfört Dig mycket anständigt och i betraktandet av Din barndom och så vidare så bestämde vi oss för att vi gärna ville ha Din själ här. Men förstår Du, vi har nte så mycket erfarenhet av framträdande vänstermän.. - Jaja, det blir bra. sade Göran. Släpp in mig bara! - Jamen, ser Du, sade S:t Per, det var lite konkurrens om att få tag i Dig. Faktiskt blev vi tvungna att göra ett litet avtal med djävulen... - AVTAL MED DJÄVULEN ! utbrast Göran förskräckt. - Det är inte så farligt, sade S:t Per, men h an menade att de flesta av Dina vänner ändå bor hos honom. Så vi avtalade att Du får lov att tillbringa ett dygn i helvetet och ett i himlen. Sedan får Du välja var Du vill vara resten av evigheten. Göran protesterade en del men avtalet var på plats. Så S:t Per visade honom en hiss, de sade farväl och på återseende om ett dygn och Göran tryckte på "Helvete". Han körde nedåt mycket länge och hissen stannade vid en stor svart port. Han ringde på och ögonblickligen öppnade djävulen själv för att ta emot honom. - Göran! Gamle vän, kom in! hälsade Satan och Göran steg på. Här stod han då, på en gigantisk övertäckt golfbana. En massa av hans gamla regeringskamrater gick runt och spelade golf. Banan var perfekt. Det var mycket varmt men små lättklädda djävulspigor serverade kalla drinkar. Göran spelade hela dagen och på kvällen hade Erik Lallerstedt (som också hade dött tidigare) lagat en gigantisk buffé med massor av feta läckerheter. Innan Göran visste ordet av så var dygnet över och det var dags att åter åka till himmelen. Då han kom in i himlen var han mycket eftertänksam men också här var Han varmt välkommen. Han fick änglavingar och en harpa. Resten av dagen spatserade han från moln till moln och hörde fåglarna sjunga och åt friska frukter från träden. Senare åt han en lätt, god och kalorisnål middag. Han kände att det fortfarande kurrade lite i magen när han gick och lade sig. Det hade varit rätt tröttsamt att lyssna på harpspelet och han saknade sina gamla kamrater från partiet. Nästa morgon berättade han om sitt beslut för S:t Per, han skulle välja helvetet. S:t Per försökte övertala honom att stanna men han var bestämd. Han ville tillbringa resten av evigheten med sina vänner. S:t Per gav Upp och ledde honom till hissen. Då han åter ringde på den stora svarta porten var Satan lika snabb att öppna men nu var dock golfbanan borta och det enda som syntes var miljoner av människor som vred sig av plågor i den eviga skärselden . - Men! sade Göran. Var är golfbanan, var är drinkarna, brudarna och maten? - När Du var här var det valtider, sade Satan. Nu har Du röstat på oss... Den var bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Fyfan vad intressant! Lycklig längre än normalen (F 1) Nu återstår bara för er att lista ut hur jag menade... Redigerad 3 februari, 2006 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bucket of giggles. Vilken prettofjant. Isch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 *Stenmarkbild* "Keep a good head and always carry a lightbulb." - Bo Ringholm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har säkert postats förr, men 'whateva bitch... Hahaha kickass =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Mumma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Bucket of giggles. Vilken prettofjant. Isch. Haha jo det kan man säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Mumma! That's gross... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jag är väl inte riktig vad du skulle kalla en P-C-uppskattare. Men det här gjorde du bra, Fuck-O. No offense till CurunirOfValinor, men den där var, bortsett från kiss och bajs slippet, jävligt roligt. http://www.receptforum.se/viewtopic.php?id=367 Redigerad 4 februari, 2006 av Mahalo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Lite likt bara. http://www.hyralya.se/omandrahand.html Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts