kattälskaren Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrland vs Skåne! Rond 1 DING DING! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 2 februari, 2006 av hubbert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Någon hade postat denna som en demolåt på ett studioforum http://forum.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=305199 *edit* Fixade länken. Redigerad 2 februari, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Norrlänningar. Käft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 DING DING! Käft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Knip igen kakhålen, sladderkvarnar, innan jag knackar in pannan på er med era egna höftben. Vet ni vad man kan kalla de senaste två sidorna för? SPAM. Inte bra. Oh, no. Um- ho. Indeed. Oyeah. Jag citerar ofta mig själv- det ger märg åt konversationen. Oopsie, jag förr själv utanför... http://lemmel.istheshit.net? Redigerad 3 februari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Nu SÄTTER jag ned foten. Tycker inte att det gör någon skillnad om jag eller någon moderator gör det. Tror säker att de också är påväg att göra det. Sluta med denna mobbning emot Kattälskaren nu. Även om det är på skoj i vissa fall så är det inte särskillt kul kan jag tala om. Lägg ner. Om ni anser att han är jobbig ok, fine. Men för guds skull, låt han vara det. Han är nog inte jobbigare än någon 11årig pöjk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) DING DING! Käft. Faktist. Nästan så jag vill varna dig bara för att förtydliga att du ska hålla käft. *edit* Slew: Vi har plats för en 11åring, men vi har fan inte plats för en spammande 11åring. Redigerad 3 februari, 2006 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag hatar dig din mongolid, du kan ju fan inte ens använda korrekt svenska. Okej, kanske inte jag heller men inte fan missbrukar jag apostrofer. Vilka apostrofer missbrukar jag? Man säger väl inte é som E, riktigt jävla e. Eller det kanske ni gör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vilka apostrofer missbrukar jag? Man säger väl inte é som E, riktigt jävla e. Eller det kanske ni gör? Nein. Man säger är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Vilka apostrofer missbrukar jag? Man säger väl inte é som E, riktigt jävla e. Eller det kanske ni gör? Faktum är att man skriver ÄR osv. och inte é. Men siana ditt pulver. Sluta vara före mig .. Redigerad 3 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Norrland vs Skåne! Rond 1 Skåne skulle sopat banan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Faktum är att man skriver ÄR osv. och inte é. Men siana ditt pulver. Sluta vara före mig .. Ny förolämpning för dagen- check. Fick mig förresten ett ordentligt skratt åt det här. Poor Elander. Inte lätt att hålla koll på vokabuläret hos dagens ungdom. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry628359 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Skåne skulle sopat banan Arga gapiga skåningar vill inte äns jag ge mig på . Det finns saker man ska passa sig för och speciellt personer som inte pratar samma språk som en själv och dessutom är fly förbannade. @StellHell, Det betyder inte att alla ska gå ihop och mobba ut han. Han är människa med känslor precis som de flesta utav oss här har. @Siana, Det var mest ironiskt. Men ok, skriv upp mig på listan. Redigerad 3 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Arga gapiga skåningar vill inte äns jag ge mig på . Det finns saker man ska passa sig för och speciellt personer som inte pratar samma språk som en själv och dessutom är fly förbannade. @StellHell, Det betyder inte att alla ska gå ihop och mobba ut han. Han är människa med känslor precis som de flesta utav oss här har. @Siana, Det var mest ironiskt. Men ok, skriv upp mig på listan. I praktiken kan vi det eftersom han inte går under samma regler som oss. Forumets regler är för att från 13 och uppåt. Så han kan i princip göra vad han vill, men vi kan dock banna honom när som hellst. Så det går jämt ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 @Siana, Det var mest ironiskt. Men ok, skriv upp mig på listan. Oh noes, big boy. Jag är väl inte helt skjuten bakom skottkärran heller. Jag syftar på förolämpningen "Pulver". Never heard of. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Oh noes, big boy. Jag är väl inte helt skjuten bakom skottkärran heller. Jag syftar på förolämpningen "Pulver". Never heard of. Aha, nej den hörde jag av min mormor för 5 år sedan då hon var flyförbannad på en snubbe som busringde henne för vid 12-tiden. @Stellhell, ok det låter vettigt. Så bara för att han är under 13 så lyder inte han under samma regler som oss andra? Som att säga, nej du är invandrare här i Sverige - du står inte under svenska lagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Aha, nej den hörde jag av min mormor för 5 år sedan då hon var flyförbannad på en snubbe som busringde henne för vid 12-tiden. @Stellhell, ok det låter vettigt. Så bara för att han är under 13 så lyder inte han under samma regler som oss andra? Som att säga, nej du är invandrare här i Sverige - du står inte under svenska lagen. Nej, mer att vi inte kan bestämma över honom pga. LUA-reglerna. Vi kan dock ta bort hans uppgifter och neka han inträde på GTA sajten tills han har godkänt Reglerna på GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Meh, ni sabbar dagens lol... Ha era djupa konflikter någon annanstans, jag försöker skratta här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Meh, ni sabbar dagens lol... Ha era djupa konflikter någon annanstans, jag försöker skratta här. Tycker samma måste jag säga. Gör en ny tråd ni kan bråka i istället. Skärp er snälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts