Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Knip igen kakhålen, sladderkvarnar, innan jag knackar in pannan på er med era egna höftben. Vet ni vad man kan kalla de senaste två sidorna för? SPAM. Inte bra. Oh, no. Um- ho. Indeed. Oyeah. Jag citerar ofta mig själv- det ger märg åt konversationen.

Oopsie, jag förr själv utanför...

http://lemmel.istheshit.net? :rolleyes:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu SÄTTER jag ned foten. Tycker inte att det gör någon skillnad om jag eller någon moderator gör det. Tror säker att de också är påväg att göra det. Sluta med denna mobbning emot Kattälskaren nu. Även om det är på skoj i vissa fall så är det inte särskillt kul kan jag tala om. Lägg ner.

Om ni anser att han är jobbig ok, fine. Men för guds skull, låt han vara det. Han är nog inte jobbigare än någon 11årig pöjk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skåne skulle sopat banan  :rolleyes:

Arga gapiga skåningar vill inte äns jag ge mig på . Det finns saker man ska passa sig för och speciellt personer som inte pratar samma språk som en själv och dessutom är fly förbannade.

@StellHell, Det betyder inte att alla ska gå ihop och mobba ut han. Han är människa med känslor precis som de flesta utav oss här har.

@Siana, Det var mest ironiskt. Men ok, skriv upp mig på listan.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arga gapiga skåningar vill inte äns jag ge mig på . Det finns saker man ska passa sig för och speciellt personer som inte pratar samma språk som en själv och dessutom är fly förbannade.

@StellHell, Det betyder inte att alla ska gå ihop och mobba ut han. Han är människa med känslor precis som de flesta utav oss här har.

@Siana, Det var mest ironiskt. Men ok, skriv upp mig på listan.

I praktiken kan vi det eftersom han inte går under samma regler som oss. Forumets regler är för att från 13 och uppåt. Så han kan i princip göra vad han vill, men vi kan dock banna honom när som hellst. Så det går jämt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh noes, big boy. Jag är väl inte helt skjuten bakom skottkärran heller. Jag syftar på förolämpningen "Pulver". Never heard of. :rolleyes:

Aha, nej den hörde jag av min mormor för 5 år sedan då hon var flyförbannad på en snubbe som busringde henne för vid 12-tiden.

@Stellhell, ok det låter vettigt. Så bara för att han är under 13 så lyder inte han under samma regler som oss andra? Som att säga, nej du är invandrare här i Sverige - du står inte under svenska lagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, nej den hörde jag av min mormor för 5 år sedan då hon var flyförbannad på en snubbe som busringde henne för vid 12-tiden.

@Stellhell, ok det låter vettigt. Så bara för att han är under 13 så lyder inte han under samma regler som oss andra? Som att säga, nej du är invandrare här i Sverige - du står inte under svenska lagen.

Nej, mer att vi inte kan bestämma över honom pga. LUA-reglerna. Vi kan dock ta bort hans uppgifter och neka han inträde på GTA sajten tills han har godkänt Reglerna på GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...