SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Bara jag som tycker att det är konstigare med "Tror du tuppen är så klok att han värper i din bok?"? Tuppar värper inte. Haha. two in one. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Han till vänster ser ut som en gnagare av något slag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Han till vänster ser ut som en gnagare av något slag.. Kolla killen till höger, fan vilken gul tunga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Han till vänster ser ut som en gnagare av något slag.. Hm, ser ut som min trafikskolelärare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hm, ser ut som min trafikskolelärare Haha. Då vet du vad han gör på fritiden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Snacka om att ligga efter. http://erica+sj%f6str%f6m.istheshit.net/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Snacka om att ligga efter. http://erica+sj%f6str%f6m.istheshit.net/ Norrläningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrläningar. Käft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Käft. Norrlänningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrlänningar. Käft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrlänningar. http://img415.imageshack.us/img415/2603/boegkatto1pc.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 http://img415.imageshack.us/img415/2603/boegkatto1pc.jpg Norrlännings humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrlännings humor Gå hem och lägg dig, fan vad jag hatar folk som snackar skit om Norrland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Gå hem och lägg dig, fan vad jag hatar folk som snackar skit om Norrland. Haha! Jag fattar hur du känner dig. Men alla skrev så jag var bara tvungen. Har inget emot norrlänningar. Är jag förlåten :'( Redigerad 2 februari, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Gå hem och lägg dig, fan vad jag hatar folk som snackar skit om Norrland. Jag hatar norrlänningar. De andas snabbt in mé munnen när de ska berätta att något é bra, alternativt svara ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag hatar norrlänningar. De andas snabbt in mé munnen när de ska berätta att något é bra, alternativt svara ja. Jag hatar dig din mongolid, du kan ju fan inte ens använda korrekt svenska. Okej, kanske inte jag heller men inte fan missbrukar jag apostrofer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Landskapsbråk! Skåne mot Norrland! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Norrland vs Skåne! Rond 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Varför skulle det bli strid? Jag har inte ngt emot norrlännigar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) För allt del. Tur att folk inte tycker lika. Men du måste givetvis se ner på de som inte tycker som du ? Den är faked. Johanna har den boken, det står inte "Negern" i den, och varför skulle det stå N, sen T? Det förstår jag inte. abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö Redigerad 2 februari, 2006 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts