Cortez Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Blanda inte in hans hund i det här. Låt hunden vila i frid, orka dra upp honom bara för att ha något att påpeka. Och man kan faktiskt anse sin hund som en familjemedlem om man älskar den tillräckligt mycket. Inte för att de som aldrig älskat nåt djur vet något om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Borde det inte komma någon "Bråk tråd" snart. Tycker det börjar bli lite jobbigt att sitta och läsa om hur alla hatar alla osv. Skärp er för helvete Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kariya är en snäll prick. Men han har blivit lite läskig sen han lämnade forumet. Hu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kariya är en snäll prick. Men han har blivit lite läskig sen han lämnade forumet. Hu! Lämnat, pfft. Han sitter ju här. Det ser alla. Sedan skyller han på att någon visade en grej på dagens lol för honom, vem var det då? Skicka upp loggen pöjk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Lämnat, pfft. Han sitter ju här. Det ser alla. Sedan skyller han på att någon visade en grej på dagens lol för honom, vem var det då? Skicka upp loggen pöjk. Nämen. Det var ju jag Jag visade upp vår lilla "konversation" innan. Hähä, tror du att jag har sparat den? Den ligger nog någon sidan bak i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nämen. Det var ju jag Jag visade upp vår lilla "konversation" innan. Hähä, tror du att jag har sparat den? Den ligger nog någon sidan bak i den här tråden. Jaha, så det var du som fick in han i Dagens lol om jag förstår det hela korrekt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jaha, så det var du som fick in han i Dagens lol om jag förstår det hela korrekt? Jo, det var precis det jag berättade för dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kunde - inte - sluta - skratta! Polis @ msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kunde - inte - sluta - skratta! Polis @ msn? Borttagen tråd ;< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det är sånt här alla kvinnor vill ha... http://expressen.se/index.jsp?a=504896 men snyggare kropp då... och trevlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 LOL min dator är inte så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Källa? =) Och sen det där med "familjemedlem". Är du och din familj talande hundar? OMGWTFBBQ! Källan finns en sida bak i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Dagens: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Favorit i repris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Favorit i repris Heh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Heh Hahaha, fuckig gangstah där! Keep it locked, keep it loaded, keep it beavah gangsath baby! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Dagens: Polares storebrosa. http://grawem.istheshit.net/images/dxnftcum.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Polares storebrosa. http://grawem.istheshit.net/images/dxnftcum.jpg Heeet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Här skulle jag ha skrivit något om att du är off-topic, men jag kom på att du faktiskt inte är det. Hahaha det måste ju vara dagens! Eller gårdagens..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 De, de de det går å laga ja det gåt å laga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts