hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Varför sitter du här och skriver då? Skulle inte du lämna forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Jag tror inte direkt att alla sitter här 24/7. folk måste ju gå på toa och äta ffs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Något att berätta för NO läraren: http://123an.tjosan.se/grundamne166.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Jo, jag kör en leftbehind igen. Om det inte passar så.. Stick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Så om man är meddlem här sitter man automatiskt vid datorn hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Så om man är meddlem här sitter man automatiskt vid datorn hela dagarna? Ja i princip! Hubbe: Jo men sen vad det nån tönt som tipsade mig om att jag var nyhet i dagens lol, var ju tvungen att checka det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vadå onödig pryl? fast ganska kul http://www.djspyhunter.com/teapot/2005/12/...er-printer.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja i princip! Hubbe: Jo men sen vad det nån tönt som tipsade mig om att jag var nyhet i dagens lol, var ju tvungen att checka det. Du kanske gjorde det under din tid som aktiv meddlem, och nu har du fått för dig att alla är/var som du? Tänk om lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Men stick och lev ditt innehållsrika liv och lämna oss übergeeks i fred, då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag ska crice, men bara om du postar upp nån av dina underbara småklipp som du gjorde för ett år sedan eller något. Dem var så gulliga Hemskt vad populär man blev på msn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag ska crice, men bara om du postar upp nån av dina underbara småklipp som du gjorde för ett år sedan eller något. Dem var så gulliga Hemskt vad populär man blev på msn... Det är av samma anledning som att de sura gamla gubbarna är de som blir mest besökta. (Av småbarn, oftast.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag ska crice, men bara om du postar upp nån av dina underbara småklipp som du gjorde för ett år sedan eller något. Dem var så gulliga Men jisses, var det inte du som bara för ett kort tag sedan spenderade dygnen här, bölade om din avlidne hund och stod i? Väldigt vad man utvecklats, innit? Hursomhelst; jaja, det är roligt att du lyckats göra något med ditt liv, fortsätt med det. Det finns ett flertal medlemmar här, jag själv inkluderad, som klarar av att hålla datoranvändandet på en rimlig nivå, och kan hantera Internet och andra saker på samma gång! Jaja, eftersom du nu kommer försvinna så får du ha det så bra, och glöm aldrig dina goda kamrater på GTAsajten.com! @ Das tråd: Borat - In My Country There Is Problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men jisses, var det inte du som bara för ett kort tag sedan spenderade dygnen här, bölade om din avlidne hund och stod i? Väldigt vad man utvecklats, innit? Hursomhelst; jaja, det är roligt att du lyckats göra något med ditt liv, fortsätt med det. Det finns ett flertal medlemmar här, jag själv inkluderad, som klarar av att hålla datoranvändandet på en rimlig nivå, och kan hantera Internet och andra saker på samma gång! Jaja, eftersom du nu kommer försvinna så får du ha det så bra, och glöm aldrig dina goda kamrater på GTAsajten.com! @ Das tråd: Borat - In My Country There Is Problem. Ja klart, om en familjemedlem dör så står man ju itne direkt och skrattar. Men de hade kanske du gjort? Oj, vad det inte dö som ville dö i någon italiensk resturang genom att bli skjuten ett antal skott i hjärtat eller nåt, dramatiskt. Du bör gå ur dina filmer och börja tänka på verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja klart, om en familjemedlem dör så står man ju itne direkt och skrattar. Men de hade kanske du gjort? Oj, vad det inte dö som ville dö i någon italiensk resturang genom att bli skjuten ett antal skott i hjärtat eller nåt, dramatiskt. Du bör gå ur dina filmer och börja tänka på verkligheten. Men.. Gå och lägg dig. Du é inte välkommen här, inte av mig iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Men.. Gå och lägg dig. Du é inte välkommen här, inte av mig iallafall. Ja men det är inte du som bestämer det lilla vän. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja klart, om en familjemedlem dör så står man ju itne direkt och skrattar. Men de hade kanske du gjort? Om min hund [HUND, inte "familjemedlem"] dog, så skulle jag inte låta slöddret på GTAsajten.com få ta del av den nyheten, nej. Hur seriös jag var när jag skrev om hur jag ville dö vet jag inte, men du kan ju inte förneka att det vore snäppet ballare att kola på det sättet än av en stroke. Här skulle jag ha skrivit något om att du är off-topic, men jag kom på att du faktiskt inte är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja men det är inte du som bestämer det lilla vän. Näj, det har jag heller inte påstått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Om min hund [HUND, inte "familjemedlem"] dog, så skulle jag inte låta slöddret på GTAsajten.com få ta del av den nyheten, nej. Hur seriös jag var när jag skrev om hur jag ville dö vet jag inte, men du kan ju inte förneka att det vore snäppet ballare att kola på det sättet än av en stroke. Här skulle jag ha skrivit något om att du är off-topic, men jag kom på att du faktiskt inte är det. Familjemedlem, jo! Kom inte och säg att du inte va seriös när du skrev det. Du vill va precis som dina förebilder i gudfadern och gud vet allt. Jo men det skulle vara så mycket roligare ifall du postade upp filmerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du vill va precis som dina förebilder i gudfadern och gud vet allt. Källa? =) Och sen det där med "familjemedlem". Är du och din familj talande hundar? OMGWTFBBQ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Helt klart dagens: http://www.etc.se/radikala/files/53300-53399/file_53326.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts