CurunirOfValinor Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) De måste skämta... http://www.tv4.se/player/categories.aspx?t...id=38919&more=1 Pappan skyller på Postal. http://www.gamingeye.com/nyheter/nyhet.eye?id=59039 "Dem våldsamma gymnasiefesterna på förvintern, dem vandaliserar för en miljon i Folkets Park. Och sen hittade vi kopplingar mellan dataspel och våld." Smart att tro att vandaliseringar på gymnasiefester är på grund av spel. Verkligen. "Jag vet att man kan ladda ner filer och sånt" Redigerad 25 januari, 2006 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag grävde i lite historia, tillsammans med min Flugfarfar, Rocket_Skater och hela gänget. Cortez tråd är ofantligt rolig! Och titta vad jag hittade mer? Känner ni igen ansiktet? http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg SkribbarN^=) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ah, längtar fortfarande till den dag då Siana tar sitt förnuft till fånga och återtar sin gamla avatar. Älskvärd. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/444.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ah, längtar fortfarande till den dag då Siana tar sitt förnuft till fånga och återtar sin gamla avatar. Älskvärd. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/444.gif Den kommer. Men man får ju inte tröttna på den. Harharhar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tyckte rubriken är rolig http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,767705,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tyckte rubriken är rolig http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,767705,00.html Möjligt.. Var dock ingen nyhet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag grävde i lite historia, tillsammans med min Flugfarfar, Rocket_Skater och hela gänget. Cortez tråd är ofantligt rolig! Och titta vad jag hittade mer? Känner ni igen ansiktet? http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg Jag gör! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag gör! Jag håller med Cortez! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 666 - the number of the beast. Konstigt nog är det bara "djävulsmusik" i mappen också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Dagens abosluta lol måste vara min och Kariyas lilla "konversation" över MSN. [Nikke] Ståtliga MIF säger: vem e du?? [Nikke] Ståtliga MIF säger: verm e du?? Tixen och hans rockingband säger: Bobbo Tixen och hans rockingband säger: Ni behöver inte skriva samma mening 45 gånger [Nikke] Ståtliga MIF säger: jo de e nödvändigt när du inte fattar [Nikke] Ståtliga MIF säger: var kommer du ifrån? Tixen och hans rockingband säger: È du säker på att det é fråga om "fattar"? Tixen och hans rockingband säger: Det kan inte vara så att jag har annat för mig samtidigt? [Nikke] Ståtliga MIF säger: var ifrån e du? Tixen och hans rockingband säger: Svärje Tixen och hans rockingband säger: Om du vill ha lite mer specifikt så GTAsajtens forum [Nikke] Ståtliga MIF säger: jamen de eär ett tönt forum [Nikke] Ståtliga MIF säger: och är du fenzy? Tixen och hans rockingband säger: Haha, så det säger'u Tixen och hans rockingband säger: Näj [Nikke] Ståtliga MIF säger: jaa de säger jag [Nikke] Ståtliga MIF säger: men vem är du då? Tixen och hans rockingband säger: Bobbo Viking [Nikke] Ståtliga MIF säger: jaha, skaffa dig ett liv genom att dumpa gtasajten. Tixen och hans rockingband säger: Haha Tixen och hans rockingband säger: Och om jag redan har ett liv? Tixen och hans rockingband säger: Slipper jag dumpa forumet då? [Nikke] Ståtliga MIF säger: Tydligen ahr du inget liv Tixen och hans rockingband säger: Haha, hurså? Tixen och hans rockingband säger: Vad syftar du på då? [Nikke] Ståtliga MIF säger: alltså för helvete kolla på forumet [Nikke] Ståtliga MIF säger: du borde inte vara där Tixen och hans rockingband säger: Då förstår jag inte vad du grunnar på [Nikke] Ståtliga MIF säger: hur gammal är du? Tixen och hans rockingband säger: 15 [Nikke] Ståtliga MIF säger: jamen stick från gtasajten [Nikke] Ståtliga MIF säger: har du kul där? Tixen och hans rockingband säger: Haha, varför säger'u så? Tixen och hans rockingband säger: Jodå, det é kul [Nikke] Ståtliga MIF säger: nej de e de det itne är! [Nikke] Ståtliga MIF säger: sååååå håll itne på! [Nikke] Ståtliga MIF säger: stick därifrån din idiot! [Nikke] Ståtliga MIF säger: o0k?! [Nikke] Ståtliga MIF säger: ja hata blatatr! ja döda dem fittorna! Tixen och hans rockingband säger: :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha, jag har snackat med honom ett par gånger. Han är dryg/kaxig som fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Dagens abosluta lol måste vara min och Kariyas lilla "konversation" över MSN. *Muterad Kariya framför tangentbordet* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha, jag har snackat med honom ett par gånger. Han är dryg/kaxig som fan. Jo, det kan man säga. "Ge fan i att använda ord som man använder om 77 år!" "Hälsa till GTAsajten att dom kan suga min kuk!" "STOR töntvarning på dig!" "Vem fan är Uggla jävla tönt?" and so on.. Sorgligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Höhöhö, lilla bobbo tog det väldigt allvarligt. Däremot så va jag inte specielt allvarlig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 666 - the number of the beast. Konstigt nog är det bara "djävulsmusik" i mappen också. Hax Det är mest hemliga grejer om döden där också Läskigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Höhöhö, lilla bobbo tog det väldigt allvarligt. Däremot så va jag inte specielt allvarlig Jo, och det framgår ju jävligt tydligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hax Det är mest hemliga grejer om döden där också Läskigt. Något ännu läskigare är texten "Created: Den 25 januari 2006, 17:25:13". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jo, och det framgår ju jävligt tydligt. Gör det? På vilket vis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tror t.o.m. att du förstår att det där var ironi. Annars tycker jag synd om dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tror t.o.m. att du förstår att det där var ironi. Annars tycker jag synd om dig. Jag tycker synd om er som ännu inte fattat att man kan göra mycket mer saker under en dag än att bara sitta framför datorn och dega. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts