Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men kära barn, jag kan inte allt om msgr. Dessutom så hade inte ditt inlägg före kommit upp när jag skrev mitt Naww. Shut the fuck up I must. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hacking! (Ja, jag gjorde den) 0MG omfg 1337 h4xxor!!11!1!one!11oneoneoneone1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jorå, det låter jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jorå, det låter jättebra. Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jorå, det låter jättebra. Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hacking! (Ja, jag gjorde den) Ehm, ok. -- Finns det inget program så att man kan ta bort vissa personer ifrån sin webbläsare? =) Som t.ex Kattlzkaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Verkar som jag har blevet lite av en kändis sen jag skapade Skåne-tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ehm, ok. -- Finns det inget program så att man kan ta bort vissa personer ifrån sin webbläsare? =) Som t.ex Kattlzkaren W0rd. Snacka om att spamma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hacking! (Ja, jag gjorde den) Jaiii! Mitt namn é ju med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ehm, ok. -- Finns det inget program så att man kan ta bort vissa personer ifrån sin webbläsare? =) Som t.ex Kattlzkaren På en del forum finns det ju ignore list, så lägger man ditt den man nu vill igna, så ser man inte dens poster, kanske nåt som borde läggas till på gtasajtens forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) På en del forum finns det ju ignore list, så lägger man ditt den man nu vill igna, så ser man inte dens poster, kanske nåt som borde läggas till på gtasajtens forum? Det borde la bli rätt jobbigt? T.ex om personen man har blockat har svarat på en fråga och man inte kan se det, så man svarar själv på frågan.. Redigerad 24 januari, 2006 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det borde la bli rätt jobbigt? T.ex om personen man har blockat har svarat på en fråga och man inte kan se det, så man svarar själv på frågan.. Och det gör ju folk inte ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) All världens religioner.. Taoism - Shit Happens! Hare Krishna - Shit Happens, Rama Rama Ding Ding! Hinduism - This Shit Happened Before! Islam - If Shit Happens, it is the Will of Allah! Zen - What is the Sound of Shit Happening ? Buddhism - When Shit Happens, it is Really Shit! Confucianism - Confucius Says - "Shit Happens!" 7th Day Adventist - Shit Happens on Saturdays! Protestantism - Shit Won't Happen if I/You Work Harder! Catholicism - If Shit Happens, I/You Deserved It! Jehovah's Witness - Knock, Knock - "Shit Happens!" Unitarian - What is this Shit!? Mormon - Shit Happens Again & Again & Again! Judaism - Why is this Shit Always Happening to Me/Us! Pentacostalism - Praise the Shit! Atheism - There is No Shit! New Age - Shit Happens and it Smells Good! Rastafarianism - Let's Smoke this Shit! Goods of Valhall - Shit on Everybody Else! Buddhism - If Shit Happens, it isn't really Shit Protestantism - If Shit Happens, it Happens to someone else Islam - If Shit Happens, kill the Person(s) responsible Existentialism - Shit doesn't Happen; Shit is Jehova's Witnesses - No Shit Happens until Armaggedon Islam - When Shit Happens, kill Salman Rushdie Seculat Humanism - Shit Evolves Reform Judaism - Got any Kaopectate? Christian Science - When Shit doesn't Happen, don't Call a Doctor - Pray. Redigerad 24 januari, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 All världens religioner.. HAHA! "Jehovah's Witness - Knock, Knock - "Shit Happens!" " Lätt bäst ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har en T-shirt där alla dom står på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) De måste skämta... http://www.tv4.se/player/categories.aspx?t...id=38919&more=1 Pappan skyller på Postal. http://www.gamingeye.com/nyheter/nyhet.eye?id=59039 Redigerad 24 januari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 De måste skämta... http://www.tv4.se/player/categories.aspx?t...id=38919&more=1 Pappan skyller på Postal. http://www.gamingeye.com/nyheter/nyhet.eye?id=59039 "Jag blir upprörd när jag ser en så stor blodpöl" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag grävde i lite historia, tillsammans med min Flugfarfar, Rocket_Skater och hela gänget. Cortez tråd är ofantligt rolig! Och titta vad jag hittade mer? Känner ni igen ansiktet? http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag grävde i lite historia, tillsammans med min Flugfarfar, Rocket_Skater och hela gänget. Cortez tråd är ofantligt rolig! Och titta vad jag hittade mer? Känner ni igen ansiktet? http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg Stav-SM! Hehe. F'låt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Bra rubrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts