Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

<Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel.

<Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet

< MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste

< MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters

< MoFFo> hahaha

< MoFFo> Med sin flickvän*

Warpdrive ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel.

<Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet

< MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste

< MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters

< MoFFo> hahaha

< MoFFo> Med sin flickvän*

Warpdrive ftw!

<wwwsnuffxcom> 90% av alle svensker er dater geeks sier en ny forskning fra norsk institutt

<madman> 95% av alla norrmän har stickade tröjor och jagar valar säger en undersökning från madman.

--

<Zeromatic> jäklar vilken skön pensionär jag såg idag

<Zeromatic> vi satt på pizzerian..

<Zeromatic> .. så kollade vi ut genom ytterdörren. Först såg vi ett skalligt mongo med röd T-shirt som typ hade problem med att gå.

<Zeromatic> Han "lutade" bakåt, på väg att tippa ned i marken, nästan.

<Zeromatic> Gick jättelångsamt.

<Zeromatic> Så skrattade vi åt honom...

<Zeromatic> .. ungefär då kom pensionären

<Zeromatic> en gubbe med rullator

<Zeromatic> som JOGGADE

<Zeromatic> han joggade med rullatorn, och typ headbangade medan han tog sig frammåt

<Zeromatic> höll på att skratta ihjäl oss :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...