P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Denna då: "Tala inte om det för någon - glad min" Eller 'Arg-glad min' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "Glad min på fest" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Eller 'Arg-glad min' Den är VRICKAD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Den är VRICKAD. "Ledsen glad min" då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Menar du TPB loggan så heter väl typsnittet Diploma eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Menar du TPB loggan så heter väl typsnittet Diploma eller nåt. Nej jag menar den långa texten i annonsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 <Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel. <Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet < MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste < MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters < MoFFo> hahaha < MoFFo> Med sin flickvän* Warpdrive ftw! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Den här är lite småkass: Chuck Norris sjunger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 <Ganne> jävla fettpölsekärringen med sina äckliga 80-kilos-ungar (i 10-12-årsåldern) jag alltid ser i affären köper dagligen typ 2000 kcal färdigrätter, chokladöverdragna frukostflingor, lådor med fulgräddglass, en massa genmanipulerad flytande margarin + all sådan skit som går att få för pengar och avslutar alltid, ALLTID med några flaskor COLA LIGHT, jävla äckel. <Ganne> jag vet inte vad jag hatar mest av mänskligt beteende och 2000-talet i allmänhet < MoFFo> Hahahaha polaren skulle ha romantisk myskväll med film och vin för att dom bråkat och haft det jobbigt på det senaste < MoFFo> istället köpte han ett sexpack folköl och hyrde ghostbusters < MoFFo> hahaha < MoFFo> Med sin flickvän* Warpdrive ftw! <wwwsnuffxcom> 90% av alle svensker er dater geeks sier en ny forskning fra norsk institutt <madman> 95% av alla norrmän har stickade tröjor och jagar valar säger en undersökning från madman. -- <Zeromatic> jäklar vilken skön pensionär jag såg idag <Zeromatic> vi satt på pizzerian.. <Zeromatic> .. så kollade vi ut genom ytterdörren. Först såg vi ett skalligt mongo med röd T-shirt som typ hade problem med att gå. <Zeromatic> Han "lutade" bakåt, på väg att tippa ned i marken, nästan. <Zeromatic> Gick jättelångsamt. <Zeromatic> Så skrattade vi åt honom... <Zeromatic> .. ungefär då kom pensionären <Zeromatic> en gubbe med rullator <Zeromatic> som JOGGADE <Zeromatic> han joggade med rullatorn, och typ headbangade medan han tog sig frammåt <Zeromatic> höll på att skratta ihjäl oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej jag menar den långa texten i annonsen. Såg den där annonsen igår. Teckensnittet borde väl gå att ta reda på om man kollar källkoden? Ska kolla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Såg den där annonsen igår. Teckensnittet borde väl gå att ta reda på om man kollar källkoden? Ska kolla. Annonsen togs desvärre bort från eBay TPB la upp denna istället: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=8376080191 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Annonsen togs desvärre bort från eBay TPB la upp denna istället: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=8376080191 Jo. Såg det nu. Kommer ihåg att det nånstans finns nån sida där man laddar upp en bild på en text och sen söker den nånstans och säger vilken stil det är. Får se om jag kan hitta den, googla lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Den sida R2D2 syftar på är nog myfonts.com/WhatTheFont. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Var i hela friden är den bilden rolig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Den sida R2D2 syftar på är nog myfonts.com/WhatTheFont. Japp. Den var den. Kollade, fonten verkar heta Globale/Globale Bold. Fast det kanske inte är rätt, gjorde det lite snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Orkar inte leta sorry. kan någon poste robert gustavsson - tony richardsson 2 ? Redigerad 22 januari, 2006 av eliizar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Orkar inte leta sorry. kan någon poste robert gustavsson - tony richardsson 2 ? Årets ? När han kommer in på en trialbike ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Japp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Japp Jag har den på datorn, men vad jag vet kan man inte lägga upp musikfiler någonstans. Ge mig en sida som man kan lägga upp .rar filer på så får du filmen av mig Det funkade gala_robertny.rar Redigerad 22 januari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts