kattälskaren Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Dagens lol är att jag länkade till en porrsida till en kompis och sa att det var spel och, tja, han gick på det. Dubbelpost Redigerad 18 januari, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dagens lol är att jag länkade till en porrsida till en kompis och sa att det var spel och, tja, han gick på det. Dubbelpost Ajo, porr är ju farligt som fan.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dagens lol är att jag länkade till en porrsida till en kompis och sa att det var spel och, tja, han gick på det. Dubbelpost HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA! OOOAAHAHAHAHAHAHAHAHAAH! HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAH!!!! FYFAN VAD KUL!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Blunda om ni tycker bilden är för stor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 KalleR: Hähö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Blunda om ni tycker bilden är för stor... http://www.finlandforthought.net/wp-conten...sh_military.jpg "Freeze niggah'!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Min pung luktar kaviar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Han är ju iaf mer mogen än dig Vad händer i den där filmen? Jag får inte igång den? Testa denna länken istället, som jag postade ett par sidor bak. http://www.wimp.com/badly/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA! OOOAAHAHAHAHAHAHAHAHAAH! HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAH!!!! FYFAN VAD KUL!!! Jag slår vad om att det är ironi... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag slår vad om att det är ironi... Ofyfanken vad smart du är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Min pung luktar kaviar. Ja men du får sluta stoppa ner den i aquariumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ofyfanken vad smart du är. Jag slår vad om att det är ironi... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag slår vad om att det är ironi... Ofyfanken vad smart du är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ofyfanken vad smart du är. Jag slår vad om att det är ironi... (Hoppas inte det här var en gång för mycket ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Blunda om ni tycker bilden är för stor... *BILD* Har vi verkligen så många soldater i Sverige? Måste vara fejk. Redigerad 18 januari, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Har vi verkligen så många soldater i Sverige? Måste vara fejk. Nej men dom lyckades hitta någon på gränsen till finnland som fick va me för att de skulle se ut som om vi var fler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Blunda om ni tycker bilden är för stor... http://www.finlandforthought.net/wp-conten...sh_military.jpg Hahaha den var skojig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Roliga är? Förklara nu! Det roliga är att alla har olika humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Att han fortfarande måste gå på lekis eftersom han är född 1994 Vafan - då är han lika gammal som Jojje här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jesus is alive 'n 'kickin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts