P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dagens: http://www.northshorerescue.com/images/tas...%20a%20bike.jpg HAHAHHAHAHAHAHA .. vänta nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dagens: http://www.northshorerescue.com/images/tas...%20a%20bike.jpg LOL! Vad är lolet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dagens: http://www.northshorerescue.com/images/tas...%20a%20bike.jpg Roliga är? Förklara nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Roliga är? Förklara nu! Jag tycker inte heller det är något roligt i den bilden men det han tycker är kul är att det är en gammal gubbe som håller i en mountain-bike, typ jätterroligt, heh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Roliga är? Förklara nu! Ja exakt för liksom en gubbe som håller i en mountainbike, so what? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! Jag skickade runt den länken på MSN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag skickade runt den länken på MSN! Inte till mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! Pwnd. Säkert fejk men iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Själv tyckte jag Peskele's inlägg i gymnasietråden var rätt kul. Tror att det blir samhøll asså, nu kanske ni tror att jag færsæker vara tuff, fær att jag skriver med æ och ø men jag har fan fått in danskt tangetbord nu?! Nån som vet var man øndrar? (mørkte detta nu) Blir inte något fel nør jag skriver på msn. Edit igen: Nu försvann det när jag startade om firefox, men det skulle ändå var kul om nu kunde berätta hur fasen jag fick danska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Pwnd. Säkert fejk men iaf Tror inte det är fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! Äh vaddå då. När jag gick på lekis brukade jag alltid plocka blort dom raserande delarna av ett torn. Det fanns ju lite kvar som inte rasade ihop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Äh vaddå då. När jag gick på lekis brukade jag alltid plocka blort dom raserande delarna av ett torn. Det fanns ju lite kvar som inte rasade ihop. Och med det vill du komma vart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Och med det vill du komma vart? Att han fortfarande måste gå på lekis eftersom han är född 1994 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ähh, tracka på Kattälskaren istället. Han har gått om lekis x antal gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Guinnes rekord LOL! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Fyfan va' roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ähh, tracka på Kattälskaren istället. Han har gått om lekis x antal gånger. Varför skulle han ha gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ähh, tracka på Kattälskaren istället. Han har gått om lekis x antal gånger. Han är ju iaf mer mogen än dig Vad händer i den där filmen? Jag får inte igång den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Han är ju iaf mer mogen än dig Vad händer i den där filmen? Jag får inte igång den? Det är en kille som ska slå Guinnies Världsrekord i att stapla klossar, dom skulle kolla på det om cirka en vecka och dom intervjuade killen som hade byggt det och reporten rasade allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts