sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Men FAN! Stackars kille :'( Taget från Aftonbladet WEB-TV, lite roliga rubriker Hmmmm e du sexfixerad, verkar som dwr efterom världens största inte behöver handla om kukar, vilket det i detta fall inte gör heller. skaffa dig en bättre humör m8 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Hmmmm e du sexfixerad, verkar som dwr efterom världens största inte behöver handla om kukar, vilket det i detta fall inte gör heller. skaffa dig en bättre humör m8 Humör eller humor? Om det är någon som borde skaffa sig ett bättre humör är det du lille vän... varje gång jag ser något i dagens lol som jag inte tycker är roligt så brukar jag inte klandra dem som gjorde inlägget... skaffa dig ett liv EDIT: Jag kom på en sak... du kom på själv att jag syftade på kukar, jag sa inget om det... vem är det som är sexfixerad ! Redigerad 17 januari, 2006 av tehshit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Spanjorerna röker på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt . Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt . Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close . Vänta, vilken skola går du i? Den där max passar perfekt in med en person jag känner? Går du i M***y? (Om inte bokstäverna passar till din skolas namn, säg bara nej ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vänta, vilken skola går du i? Den där max passar perfekt in med en person jag känner? Går du i M***y? (Om inte bokstäverna passar till din skolas namn, säg bara nej ) Nope, det gör jag inte. Men han är dryg . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vänta, vilken skola går du i? Den där max passar perfekt in med en person jag känner? Går du i M***y? (Om inte bokstäverna passar till din skolas namn, säg bara nej ) Du menade inte mörby eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt . Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close . Förklaringsmästaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Instämmer med föregående talare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du menade inte mörby eller? Jo det gjorde jag Du vet nog vilken Max jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Alldeles för mycket fritid... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jo det gjorde jag Du vet nog vilken Max jag menar! Beror på vilken klass han går i. Alldeles för mycket fritid... Du postade den på förra sidan.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jo det gjorde jag Du vet nog vilken Max jag menar! Han kanske ÄR Max? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Förklaringsmästaren Antyder du på något eller? Mina förklaringar äger! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Klick me för fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Antyder du på något eller? Mina förklaringar äger! :'( Mjo, vi säger så käre vän! --- http://lotrbj.ytmnd.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Klick me för fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du postade den på förra sidan.... Aj, fan.. Firefox hängde sig igår när jag skickade det så jag trodde inte det skickades. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dagens: http://www.northshorerescue.com/images/tas...%20a%20bike.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dagens: http://www.northshorerescue.com/images/tas...%20a%20bike.jpg Och det roliga är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts