Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hmmmm e du sexfixerad, verkar som dwr efterom världens största inte behöver handla om kukar, vilket det i detta fall inte gör heller.

skaffa dig en bättre humör m8

Humör eller humor? Om det är någon som borde skaffa sig ett bättre humör är det du lille vän... varje gång jag ser något i dagens lol som jag inte tycker är roligt så brukar jag inte klandra dem som gjorde inlägget... skaffa dig ett liv :D

EDIT: Jag kom på en sak... du kom på själv att jag syftade på kukar, jag sa inget om det... vem är det som är sexfixerad :rolleyes: !

Redigerad av tehshit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom :D ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( :rolleyes: ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt :D .

Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom :D ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( :rolleyes: ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt :D .

Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close ;) .

Vänta, vilken skola går du i? Den där max passar perfekt in med en person jag känner? Går du i M***y? (Om inte bokstäverna passar till din skolas namn, säg bara nej :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag och några stod i korridoren så kommer det förbi några dryga åttor och "ledaren" säger "V.I.P" medans han pressar sig förbi (ganska smal korridor men man kan gå förbi människor utan problem) och så säger Max (kort som många hatar men är jävligt rolig faktiskt) "Yeah, for your hos" eller något sådant. Då vänder sig "ledaren" om och går mot honom knuffar till honom och kommer inte på något bättre att säga än "Du sa det till fel person". Sedan några minuter efter så kommer det en till som... Axlar Simon. Då knuffar Simon till honom och sedan så kommer hans "homies" och säger "Pilla honom inte" och så minns jag inte vad Simon sa men en av dom (tror det var "ledaren"... Jag kommer inte på något bättre att kalla honom :D ) och säger "Angered Centrum klockan åtta". Det roliga är att "ledaren" ( ^_^ ) är asfeg. Jag som är långsam och svag knuffade han till (i åttan iochförsig) in i en grupp med folk när jag springer efter honom så springer han och (jag skojar inte) gömmer sig bakom en lärare och säger "Han ska slå mig". Det var roligt B) .

Sedan när han slåss så nyper han, drar i håret och rivs... Det gjorde han på Jocke. Och dagen efter säger han "Oooh, där är han jag spöade". Ingen "vann" det slagsmålet men han var inte ens pretty fucking close :P .

Förklaringsmästaren :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...