jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 http://www.scareyedhawk.com/ Och den förstod vi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det hade ju varit okej om man vore runt nio år gammal och inte kan så mycket, men när det handlar om fjortonåringar så är det bara tragiskt... Bild (Tagen från snyggast, tihi) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det hade ju varit okej om man vore runt nio år gammal och inte kan så mycket, men när det handlar om fjortonåringar så är det bara tragiskt... Bild (Tagen från snyggast, tihi) Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Se upp där ute... >> Länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det hade ju varit okej om man vore runt nio år gammal och inte kan så mycket, men när det handlar om fjortonåringar så är det bara tragiskt... Bild (Tagen från snyggast, tihi) HAHA DEN VAR NY!!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Satt å kollade igenom historiken på WZUP idag.. Oerhört lite å göra.. Eller så var det dom vanligaste svaren, och båda två var vanliga svar och det var faktiskt olika svar till höger... Alltid lika skojit med små söta datanördar som hittar på vadsomhelt för att sätta dit lunar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Se upp där ute... >> Länk Haha. Jävlar vad bra. Älskar när han dissar green day Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Eller så var det dom vanligaste svaren, och båda två var vanliga svar och det var faktiskt olika svar till höger... Alltid lika skojit med små söta datanördar som hittar på vadsomhelt för att sätta dit lunar Försöker inte sätta dit nån eller nått. Märkte bara det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hah. http://www.wimp.com/purse/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Mario: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Old Har låten, lyssnar på den så mycket jag kan. Kan texten Power Rangers! Jag älskar också när Power Rangers kommer! --kattälskaren Jag vet att textknappen finns, men för det kan jag inte texten. Bara en del av den. --xstreem Redigerad 16 januari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Alldeles för mycket fritid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hoho, denna var förbaskat kul. För att inte tala om korkad. Tupac vs. Alla andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Hoho, denna var förbaskat kul. För att inte tala om korkad. Tupac vs. Alla andra Haha såg den förrut när jag skulle skriva så gick det inte. Men det förvånar mig inte att det är Cyprez som har gjort tråden, för han dricker så mycket te att han storknar. Redigerad 16 januari, 2006 av gizmo91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haha såg den förrut när jag skulle skriva så gick det inte. Men det förvånar mig inte att det är Cyprez som har gjort tråden, för han dricker så mycket te att han storknar. Han dricker té medans han lyssnar på Tupac! 'WATTUPGANZTA?' säger han och höjer tékoppen åt sina homies. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Han dricker té medans han lyssnar på Tupac! 'WATTUPGANZTA?' säger han och höjer tékoppen åt sina homies. Haha du e den skönaste medlemmen på forumet. (bortsett från pKz) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Han dricker té medans han lyssnar på Tupac! 'WATTUPGANZTA?' säger han och höjer tékoppen åt sina homies. Zzzzz så tråkig. Du passar nog inte in i denna tråd. Det är meningen att man ska vara rolig här, och inte framstå som en.. jag tror nog du kan komma på det själv. Fast det är ju inte så säkert när man håller på som du gör. Det tar inte fram en speciellt smart sida av en. Sen så är det väl svårare att visa den smarta sidan av sig själva då den är mindre hos vissa än vad den är hos andra. Redigerad 16 januari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Mario: Ja den har ju inte funnits på nätet i 2 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Haha du e den skönaste medlemmen på forumet. (bortsett från pKz) Weho. Dagens lol var att vi spelade just PCW.. 5-0 ledde dom med. Dom säger typ 2pro4u. Så jag köper AWP, har 18/5 efter 6 rundor. (3on3) Det blev lika som T, sen storpisk av oss som CT. 12/0, alla 3 nollade i T. Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Det hade ju varit okej om man vore runt nio år gammal och inte kan så mycket, men när det handlar om fjortonåringar så är det bara tragiskt... Bild (Tagen från snyggast, tihi) Men FAN! Stackars kille :'( Taget från Aftonbladet WEB-TV, lite roliga rubriker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts