Curly Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den blinde och rullstolsbundne mannen bad i går USA:s högsta domstol att stoppa avrättningen. Hans skäl: - Jag är för sjuk och för gammal för att dö. Jag förstår vad han menar, men det låter kul http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,762308,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag förstår vad han menar, men det låter kul http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,762308,00.html Lol, om han är bild och sitter i rollstol så vill man ju fan dö. Men det som är det konstigaste är att han har varit förmögen till att begå mord. Hur har det gått till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag förstår vad han menar, men det låter kul http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,762308,00.html Lol, om han är bild och sitter i rollstol så vill man ju fan dö. Men det som är det konstigaste är att han har varit förmögen till att begå mord. Hur har det gått till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Lol, om han är bild och sitter i rollstol så vill man ju fan dö. Men det som är det konstigaste är att han har varit förmögen till att begå mord. Hur har det gått till? Blev väl blind efter eller något. Han verkar ju inte heller ha gjort alla morden själv om man läser artikeln. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Klassiker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Klassiker Måhända, men knappast rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tihi, den är rolig . http://www.annihilatormetal.com/schizo_asy...a2ba217b395.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så här skulle dom gjort på vissa elitseriematcher också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så här skulle dom gjort på vissa elitseriematcher också Haha, fan vad häftigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så här skulle dom gjort på vissa elitseriematcher också LOl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Säkert gammal men jag hörde den först i dag "Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 David Hasselhoff gör comeback Det är väl det här vi alla har längtat efter?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jay Condom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jay Condom O_o Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Härlig rubrik =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Old? The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny Lyssnat på den 14 gånger nu. Kan fortfarande inte texten. Redigerad 15 januari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Crice, Epix och pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 David Hasselhoff gör comeback Det är väl det här vi alla har längtat efter?! Big motha fucka LoL. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Crice, Epix och pico Mest sorgligt, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts