GiZmo Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Gtasajten crashade Me know that Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Me know that Really? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Haha kolla tjejens ställning http://slan.nu/out_top.php?id=1387 Shiiiit för fan, sitter här och har det svinskönt med lite skön reagge "och så vidare", också klickar jag på det där och tänker "Ja, en naken brud är ju aldrig fel heller" sen hoppar det upp något som förvisso är naket, men åt fel håll. Det är inte min grej. Hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Shiiiit för fan, sitter här och har det svinskönt med lite skön reagge "och så vidare", också klickar jag på det där och tänker "Ja, en naken brud är ju aldrig fel heller" sen hoppar det upp något som förvisso är naket, men åt fel håll. Det är inte min grej. Hjälp. Det där är anledningen till att jag slutat klicka på nästan alla länkar jag ej känner igen. :'( Fast tack vare min "Det-är-nått-som-inte-stämmer-här"-reflex så klickade jag bort innan däh kom fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 MEN STRIKE BACK How many men does it take to open a beer? None. It should be opened when she brings is Why is a Laundromat a really bad place to pick up a woman? Because a woman who can’t even afford a washing machine will probably never be able to support you. Why do women have smaller feet than men? It’s one of those “evolutionary things” that allows them to stand closer to a kitchen sink. How do you know when a woman is about to say something smart? When she starts a sentence with “A man once told me…” How do you fix a woman’s watch? You don’t. There is a clock on the oven Why do men fart more than women? Because women can’t shut up long enough to build up the required pressure. If your dog is barking at the back door and your wife is yelling at the front door, who do you let in first? The dog, of course. He’ll shut up once you let him in. Scientists have discovered a food that diminishes a woman’s sex drive by 90%…it’s called Wedding Cake Why do men die before their wives? They want to Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy. In the beginning, God created earth and rested. The God created man and rested. Then God created woman and since then, neither God nor man has rested. Send this to a few good men who need a laugh and to the select few women who can handle the truth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Julklapps tips 4: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 Hasselhoff junior: http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,736419,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) *inget* Redigerad 27 november, 2005 av Gonarch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Krogformeln Hett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hett http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...736684,00.html´ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Cool som fan, grannarna lär bli psyk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Cool som fan, grannarna lär bli psyk Typ 4-5 gången den är postad.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Typ 4-5 gången den är postad.. Jasså, aja sorry det är inte precis så att jag tittar igenom hundratals sidor för att kolla om den har blivit postad förut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Lite offtopic men det är om dessa putfile filmer... Jag kan inte se dom normalt, bara lila,blåa,fröna och gula prickar och sträck, jag hör ljudet och ser att det är tex ett hus, men inga normala färger... Samma sak i IE och Opera, nån som vet ad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Älskar sexistskämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Lite offtopic men det är om dessa putfile filmer... Jag kan inte se dom normalt, bara lila,blåa,fröna och gula prickar och sträck, jag hör ljudet och ser att det är tex ett hus, men inga normala färger... Samma sak i IE och Opera, nån som vet ad felet är? D470RHJ3LP57RÅD3N? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Justja! tackar!^^ OMG ny sida Redigerad 27 november, 2005 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nov 27 2005, 16:57 In: Hur man gör en film By: moviemaker .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Löl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ta en titt på hur mycket klockan är... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts