Jacker Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,732951,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Brukar inte länka till trådar i forumet, men denna var faktiskt riktigt kul. Killen har livlig fantasi och Topp3 fäller en riktigt bra kommentar: Lönnmördar moderatorer! Redigerad 21 november, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag vet att den är gammal men den är ju en klassiker och så skön Superduperbilligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Brukar inte länka till trådar i forumet, men denna var faktiskt riktigt kul. Killen har livlig fantasi och Topp3 fäller en riktigt bra kommentar: Lönnmördar moderatorer! Jag äslkar den där kommentaren! Så fort nån av min kompisar säger nånting opassande så säger jag den där. Jag gjorde det i skolan idag och så hörde man ett rop från korridoren "Veme rasse!?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag gjorde det i skolan idag och så hörde man ett rop från korridoren "Veme rasse!?" HAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Detta är ett lol bara jag tycker är lol är jag rädd för. Men jag satt i korridoren och pratade med Filippa och så hör jag åttorna säga något med magen och dålig typ. Så ropar jag ut: "Vem är dålig i magen?!" till svar får jag: "Du!" Sedan så gick jag runt och sa att jag var dålig i magen . Apskoj. På bussen innan jag gick av "Jag är dålig i magen". På vagnen innan jag gick av "Jag är dålig i magen" mot små barn och större barn som gick förbi lite då och då "Jag är dålig i magen". Det var skoj. Roligare än det låter iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Billig SonyEricsson Allt din Kines behöver Brio Nova 03 Capslock Köpa haj? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Billig SonyEricsson Haha , "Svår att få igång, troligen svagt batteri " Brio Nova 03 "Ligger bra i kurvan, som en Ferrari kan man säga" Haha Redigerad 21 november, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Billig SonyEricsson Allt din Kines behöver Brio Nova 03 Capslock Köpa haj? Hahaha! Riktigt bra den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Volvo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Dagens lol är att jag kollar på Freaky Finner @ ZTV och att dom har ett R* klistermärke på kylskåpet Nu la jag märke till att en av skådespelarna hade en tröja med GTAIII typsnittet på (jag har tråkigt) Redigerad 21 november, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Hest mot folkgrupp. EDIT: Redigerad 21 november, 2005 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 ---> <---- Jag fick panik där i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Dagens lol är att jag kollar på Freaky Finner @ ZTV och att dom har ett R* klistermärke på kylskåpet Nu la jag märke till att en av skådespelarna hade en tröja med GTAIII typsnittet på (jag har tråkigt) Tidig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tidig Faktiskt första gången jag ser de programet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Bild som ebaum troligtvis stulit från nån DRA ÅT HELVETE EBAUMSWORLD. Jag tänker inte ens säga nåt, gå och ställ dig i hörnet. Redigerad 21 november, 2005 av Ando Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jenifer Aniston snackar svenska i Conan 'o Brian. http://dl10.rapidshare.de/files/7884032/25...on_-_Knulla.avi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jenifer Aniston snackar svenska i Conan 'o Brian. http://dl10.rapidshare.de/files/7884032/25...on_-_Knulla.avi Wow, kanoodle. Svenskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Men kolla filnamnet, framgår vad hon egentligen försöker säga där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Men kolla filnamnet, framgår vad hon egentligen försöker säga där. Ja, men ändå. Hon pratar ju inte svenska som dom sa. Utan hon försöker yttra ett ord på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts