Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Brevet har postats förut, men det där klippet var nytt för mig. Böghögar är något av det fånigaste som finns, själv höll jag på med sånt i femman ungefär. Tragiskt nog så förekom böghögar förra året i min skola, och jag går andra året i gymnasiet. Antar dock att själva poängen var hur absurt mycket "media coverage" just denna incident fick. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det där hadde vi som en lek på "Steg för steg".

Det var kanske 3 personer som skulle gå ut och resten skulle lägga sig i en hög och hålla fast varandra. Sen skulle dom andra dra. Det kallades också "Böghög".

Och det var ju på Steg för steg så vi hadde en lärare som sa till oss det. Fast det är ju inte direkt samma sak ;):o

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja faktiskt eftersom att tv4 gör repotage om att sånna brev skickas ut. Och den var uploadad på UPL.Silentwhisper och man hittar inte sånna länkar vart som hälst. Om man inte laddar upp själv. Så Cortez kanske tog bilden själv? :ermm:

Bilden är jättegammal... Och fake. Texten är helt rak medans pappret är ihopskrynklat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden är jättegammal... Och fake. Texten är helt rak medans pappret är ihopskrynklat.

Mjo det tänker man inte på första gången. Men det kanske var en av dom som fått brevet som inte hadde någon digitalkamera och skrev det på en bakgrund med ett papper som han kanske hittat på internet :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...