eXotic Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Igår när dom presenterade Shanghai Noon så hoppade nån fram med en skylt där det stod "TV400 sparkar rumpa" Huh, det missade jag , Men jag kom ju iof. in i rummet när själva filmen började, alls efter dom presenterat nu när jag tänker efter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Är inte säker om denna bild va uppe men.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Och dagens andra lol var att i TV4 nyss så var det en kartongbit i rutan som sa att "Byt kanal annars sprängs tvn" TV400 symbolen syntes i rutan... Det stod "Byt till TV400 annars sprängs TVn" och när dom presenterade Medicinmannen var det nån annan pappbit framme också. Haha, lite smålustigt, det var ett repotage om att barn spelar för mycket datorspel. Så hade dom Counter-Strike som exempel, man såg ett klipp när nån spelade å så började det å lagga. Redigerad 13 november, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Väldigt trött Topp3 presenterar: Mr. Winkle i tvättmaskin! http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/tvatt.gif Tråkig trött natt ffs, vad begär ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Graffar. Jaja. Haha, jadu. Vi säger såhär. Det är inte punkare, inte rockare, inte popare som graffar. Vilka är det då? Hehehe! En i min klass är graffare o han lyssnade på punk förut (nu lyssnar han på gangstarr eller nåt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 En i min klass är graffare o han lyssnade på punk förut (nu lyssnar han på gangstarr eller nåt) Jag lyssnade på hiphop när jag var liten (och lite lite nu, men ingen kommersiell), men numera är jag rockare. Vad vill du ha sagt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag lyssnade på hiphop när jag var liten (och lite lite nu, men ingen kommersiell), men numera är jag rockare. Vad vill du ha sagt? Att det bara är hiphopare som graffar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 http://gnuserver.mine.nu/~bof/getdata.php?id=2 Haha har läst den förut så jävla skön Roligt att hans morsa har msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Men skapa en annan jävla topic där ni kan klaga på varandras musiksmaker. Och förstör inte dagens lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Lite lol kanske... Idag stod jag i kön till skolans caféteria och skulle köpa en kopp kaffe som kostar 5 kr. Sen när det bara var någon framför mig tog jag upp en femma ur plånboken och fick se att det var en femma med Carl VI Adolf på! En sådan tror jag att jag aldrg hade sett förut så jag gick ur kön eftersom jag inte hade några andra pengar och att jag inte ville ge bort femman...jag är lite töntig ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Väldigt trött Topp3 presenterar: Mr. Winkle i tvättmaskin! http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/tvatt.gif Tråkig trött natt ffs, vad begär ni? Att bilden ska funka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Att bilden ska funka... Under en av mina inte alltför smarta stunder i skolan tog jag bort bilden. Och jag orkar inte ladda upp den igen, ska använda min tid hädanefter till kloka saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Att det bara är hiphopare som graffar... Hahahahahaha. Det var bland det dummaste jag har hört. Edit : Skulle hälsa från HemuleN : Säg att han ska ta tillbaka det utalandet eller brinna i skärselden för all evighet... Redigerad 14 november, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hahahahahaha. Det var bland det dummaste jag har hört. Edit : Skulle hälsa från HemuleN : Säg att han ska ta tillbaka det utalandet eller brinna i skärselden för all evighet... Snyft. Snyft :'( Haha ja det där är ju asroligt som Tv4 börjat gjort. Men har ni tänkt på att dom sätter up en Tv400 logon i hörnet. Så att det verkar som att dom ska byta bnort från Tv400 så att dom lurar alla tittare att byta Haha. Lyssnar på Ducktales theme. I vilket språk? Vet inte. Iaf: Hei in dukk statt. Haha. Såg att det var nederländska nu. Någon som vill ha så är det bara att fråga. Hahahahaahah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 A guy is standing at a urinal when he notices that he's being watched by a midget. Although the little fellow is staring at him intently, the guy doesn't get uncomfortable until the midget drags a small step ladder up next to him, climbs it, and proceeds to admire his privates at close range. "Wow," comments the midget, "Those are the nicest balls I have ever seen!" Surprised-and flattered-the man thanks the midget and starts to move away. "Listen, I know this is a rather strange request," says the little fellow, "but I wonder if you would mind if I touched them." Again the man is rather startled, but seeing no real harm in it, he obliges the request. The midget reaches out, gets a tight grip on the man's balls, and says, "Okay, hand over your wallet or I'll jump!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hahahahahaha. Det var bland det dummaste jag har hört. Hehe ja och det var inte jag som sa det Men det är ju klart att alla som graffar inte är hiphopare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vart är världen på väg?! "Mannen drog orm"!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vart är världen på väg?! "Mannen drog orm"!!! Runt solen =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 ''pga Aids är det förbjudet att slicka chefen I röven'' ''Titt du på klocka?!'' btw, nej, jag säer inte titt eller klocka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Detta var ganska 'lol': Vi skulle göra nån matte-uppgift och tjejen bredvid mig tappade sin penna på golvet. Så att den rullade in under min stol. Hon böjde sig ner för att ta upp den och då så stötte hon emot mitt skrev med huvudet (Jag satt med överkroppen böjd mot min bänk men med bena mot henne riktning) och hennes panna var där till hon fick tag i pennan (runt några sekunder) - "Oj, shit", sa hon då hon märkte var sin skalle befann sig. - "Det gör inget. Jag har inget emot att ha ditt huvud mellan mina ben *FLIN!*" Då slog hon mig Redigerad 15 november, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts