R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Så klockrena. Okej Trodde att du skrattade för att dom var så löjliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Okej Trodde att du skrattade för att dom var så löjliga Näefan, det är någon annan här som är löjlig. (pKz skjuter på Cortez, och leeeeer.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Har alltid haft adidas med. hoody men det är på senare år jag har blivit sk. hip-hopare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Näefan, det är någon annan här som är löjlig. (pKz skjuter på Cortez, och leeeeer.) Okej, mr. jag söker inte sympati men skriver snyfthistoria sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Okej, mr. jag söker inte sympati men skriver snyfthistoria sen. Herregud... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 http://www.flurl.com/featured/Saigon_Traffic_5408.html dåligt med trafik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Men wow vad svårt det är att skrämma iväg några 12-åringar som står och pillar på ens cykel. Dagens lol är pkz, som alltid ska klaga på hiphopare (För det är alltid dom som gör all skit som finns här i världen). Edit: Och nej, jag klagar inte på rockare. Redigerad 13 november, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men wow vad svårt det är att skrämma iväg några 12-åringar som står och pillar på ens cykel. Dagens lol är pkz, som alltid ska klaga på hiphopare (För det är alltid dom som gör all skit som finns här i världen). Edit: Och nej, jag klagar inte på rockare. 12åringar? Okej. 14-16, kollade dom inte i ögat precis. Haha, så du menar att det är rockare som går runt & grafittar & sånt då? Haha. Okeeeeej. Whatever you say. Och på din lilla edit: Om du inte klagar på rockare, vad klagar du då på? Popare? Haha. Smartass. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 12åringar? Okej. 14-16, kollade dom inte i ögat precis. Haha, så du menar att det är rockare som går runt & grafittar & sånt då? Haha. Okeeeeej. Whatever you say. Och på din lilla edit: Om du inte klagar på rockare, vad klagar du då på? Popare? Haha. Smartass. Så det är BARA hiphopare som graffar? Eller som du så vackert säger graffittar. Det är ju fan nästan rasistiskt . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Haha, så du menar att det är rockare som går runt & grafittar & sånt då? Haha. Okeeeeej. smile.gif Whatever you say. Och på din lilla edit: Om du inte klagar på rockare, vad klagar du då på? Popare? Haha. Smartass. Visst. Hiphopare kanske sprayar graffiti, men det är fan lika många rockare som rånar\våldtar\förstör som hiphopare. Bara för att man är hiphopare så tar man inte tag i första pistolen man ser och springer och skjuter någon. Jag klagar på folk med fördomar. Folk som inte kan låta folk lyssna på vad dom vill. Jag lyssnar ju för fan själv på rock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Så det är BARA hiphopare som graffar? Eller som du så vackert säger graffittar. Det är ju fan nästan rasistiskt . Graffar. Jaja. Haha, jadu. Vi säger såhär. Det är inte punkare, inte rockare, inte popare som graffar. Vilka är det då? Hehehe! Edit: Rockare våldtar/dödar inte. Det är IDIOTER som gör det. Inte ens bara hiphopare gör det. Det kan jag faktist säga. Det är IDIOTER som våldtar och dödar. Ok? Redigerad 13 november, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tihi http://img247.imageshack.us/img247/3227/lol0zy.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Graffar. Jaja. Haha, jadu. Vi säger såhär. Det är inte punkare, inte rockare, inte popare som graffar. Vilka är det då? Hehehe! Och det vet du till 100% att det bara är hiphopare? "Rockare" våldtar, graffar och allt det minst lika mycket som hiphopare . Och bara så ni vet. Om ni ser en bild på mig utan att veta att det är jag tänker ni på en gång "rockare". EDIT: @ pKzs edit: Då är väll många rockare idioter då . Även många andra genersnubbar. Redigerad 13 november, 2005 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Och det vet du till 100% att det bara är hiphopare? "Rockare" våldtar, graffar och allt det minst lika mycket som hiphopare . Och bara så ni vet. Om ni ser en bild på mig utan att veta att det är jag tänker ni på en gång "rockare". Snälla nån, du har väl då aldrig sett en äkta rockare med skinnjacka och svarta kläder som står & graffar? Visst kanske dom lyssnar på rock , men tror nog inte dom är "riktiga" isåfall. Javisst, folk kanske graffar med små tags. Men nu menar jag riktigt biffiga jävla som det står typ "Xzi Crew", låter det rockigt? Isåfall ska det väl stå "Devil" och "666" och sånt? Edit: Klart det finns många idioter. Se bara på Ozzy t.ex han knarkar ju ihjäl sig snart. Men han taggar då fan inte. ^^ Redigerad 13 november, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Rockare våldtar/dödar inte. Det är IDIOTER som gör det. Inte ens bara hiphopare gör det. Det kan jag faktist säga. Det är IDIOTER som våldtar och dödar. Ok? Det är idioter som förstör\mördar\våldtar. Det spelar ingen jävla roll vilken musiksmak man har, ska det vara så jävla svårt att förstå detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det är idioter som förstör\mördar\våldtar. Det spelar ingen jävla roll vilken musiksmak man har, ska det vara så jävla svårt att förstå detta? Öhm, jag skrev just det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Öhm, jag skrev just det? Varför var du då så jävla tvungen att nämna det i din så tuffa berättelse? "2-3 hiphopare" "Cool gangstah yo." Sen brukar du i princip alltid klaga på folk som lyssnar på rapp. Edit: Sen är du ju inte den enda, finns många hiphopare som klagar på dig och rockare. Men du är väldigt bra på att starta disskutionerna. Redigerad 13 november, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Varför var du då så jävla tvungen att nämna det i din så tuffa berättelse? "2-3 hiphopare" "Cool gangstah yo." Sen brukar du i princip alltid klaga på folk som lyssnar på rapp. Vad skulle jag skriva då? Folk som har byxorna långt ner åt helvete är väl då iaf inte små laglydliga 11åringar? Nejdu, det är nog hiphopare. Så som jag fattat det iallalfall. Visst kan hiphopare vara snälla, se bara på Cortez. Han är bland dom trevligaste jag snackat med. Har även en kille som heter Dennis på MSN, ska träffa han snart IRL. Han passar jävligt bra fastän jag är rockare och han hiphopare. Så kom nu inte & säg att jag klagar på alla hiphopare. Jag klagar på alla som förstör, och runt 75% av alla dom är då INTE rockare. Men men. Bara en tanke. Sen Cool gangstah yo syftade jag på att dom stog och snackade sin jävla "svenska" med fett & allt med i. Så då är man väl cool. Jaja, enough. Vill du prata mer? Fine for me. Pussss Edit: Jag gillar att diskutera. Man får fram mer vad folk vill att man ska ändra på sig (jag ändrar dock aldrig på min tanke.) Javisst, jag startar väldigt många diskutioner. Jag är dock bland dom aktiva som inte fått en varning på snart 4 år. Så mycket som jag kaxat upp mig mot alla. Redigerad 13 november, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Fan va gött de är och va singel säger: Vet du att Du betyder något Du är älskad Du är underbar Du e bäst Du e helt perfekt Skicka detta till 10 personer inom 20 min så kommer den du älskar kyssa dig inom 2 dag Daniel säger: LOL Daniel säger: jag älskar ingen Daniel säger: och tror du på sånt? Hon skrev inget mer.... Och dagens andra lol var att i TV4 nyss så var det en kartongbit i rutan som sa att "Byt kanal annars sprängs tvn" TV400 symbolen syntes i rutan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Och dagens andra lol var att i TV4 nyss så var det en kartongbit i rutan som sa att "Byt kanal annars sprängs tvn" TV400 symbolen syntes i rutan... Igår när dom presenterade Shanghai Noon så hoppade nån fram med en skylt där det stod "TV400 sparkar rumpa" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts