Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha, det som var mest lol var väl att det stog runt 2-3 hiphopare utanför min längehet, nere vid cykelstället och försökta ta loss min cykel. Så jag drar på ManowaR - Warriros Of the World på högtalarna (över cykelstället.) & sätter på mig skinnjackan (OFC) fixar håret lite. (har ju typ sovit.) och går ner och frågar vad dom gör..

"- Vä-väldigt fi-fin cykel du har." så gick dom iväg.. Cool gangstah yo.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det som var mest lol var väl att det stog runt 2-3 hiphopare utanför min längehet, nere vid cykelstället och försökta ta loss min cykel. Så jag drar på ManowaR - Warriros Of the World på högtalarna (över cykelstället.) & sätter på mig skinnjackan (OFC) fixar håret lite. (har ju typ sovit.) och går ner och frågar vad dom gör..

Hehe <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårdrock ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:EGDA <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker jag känner av en fientlighet mot hiphopare, du verkar ju inte känna dom men ändå kallar du dom hiphopare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker jag känner av en fientlighet mot hiphopare, du verkar ju inte känna dom men ändå kallar du dom hiphopare.

Kanske för att dom gick runt i sådana kläder som hiphopare brukar ha?

Jag vet inte. Men rockare brukar ju inte gå runt i baggybyxor och tröjor med 2pac på eller vad dom nu hade <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske för att dom gick runt i sådana kläder som hiphopare brukar ha?

Jag vet inte. Men rockare brukar ju inte gå runt i baggybyxor och tröjor med 2pac på eller vad dom nu hade :blink:

Bara för man har hiphopkläder så är man inte hiphopare. Så om nån farsa har satt på sin 1åriga son 2pactshirt och snaggat honom och baggybrallor, är han hiphopare då? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för man har hiphopkläder så är man inte hiphopare. Så om nån farsa har satt på sin 1åriga son 2pactshirt och snaggat honom och baggybrallor, är han hiphopare då? :blink:

Nejnej.

Men när man är 1 år har man inte så mycket egen vilja när det gäller kläder.

När man är 12-13 så har man rätt så mycket åsikter om vilka kläder man vill ha.

Och jag tror inte att dom som pKz stötte på var 1 år <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejnej.

Men när man är 1 år har man inte så mycket egen vilja när det gäller kläder.

När man är 12-13 så har man rätt så mycket åsikter om vilka kläder man vill ha.

Och jag tror inte att dom som pKz stötte på var 1 år <_<

När man är 12-13 är dom flesta(notera, inte alla) korkade och följer grupptryck utan att tänka efter om man har en egen vilja. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man är 12-13 är dom flesta(notera, inte alla) korkade och följer grupptryck utan att tänka efter om man har en egen vilja. :shifty:

Okej då. Men vi säger att dom hade hiphopkläder så spelar det ingen roll om dom var hiphopare eller ej.

Kort sagt, några som hade hiphoparkläder pillade på pKzs cykel :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha... "rockare" och "hiphoppare". Att ni ens orkar.

Eine rewlig skämt en anglais;

"Once upon a time there was a flamboyant pimp, named Jo-Jo. He crossed the street, and entered a glitzy hotel. Jo-Jo wore a link-chain necklace with "JO-JO" written on it, as well as several rings and other ornaments screaming out his name to bystanders. Subsequent to renting a room, the pimp went looking for a piccolo, and when he finally found one, he asked the bellhop guy if he could help him with his belongings. 'Certainly, Mister... uh, Jo-Jo,' answered the bellhop boy, to which Jo-Jo retorted; 'Shut up, don't say my name, no one must know I'm here!'"

Tror i alla fall att den gick så. Fick den berättad för mig idag. Ja, den sög... men bläh på dig.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu Cortez.. Haha, fan vad jag skrattade åt R2D2 fina replys. Men nu då ska jag ta om det.

Jag lyssnar på musik (rock, noshit.) och hör hur några står ute och skrattar vid cykelsaken, och ruskar och håller på. Jag ser ett par byxor långt ner vid strumpbörjan. (Jaa, rockare.) Så jag fixar håret, och klär på mig och går ner. Dom springer iväg. (Eller springer med häng, haha. Springer bara.) Slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu Cortez.. Haha, fan vad jag skrattade åt R2D2 fina replys. Men nu då ska jag ta om det.

Jag lyssnar på musik (rock, noshit.) och hör hur några står ute och skrattar vid cykelsaken, och ruskar och håller på. Jag ser ett par byxor långt ner vid strumpbörjan. (Jaa, rockare.) Så jag fixar håret, och klär på mig och går ner. Dom springer iväg. (Eller springer med häng, haha. Springer bara.) Slut.

Vad var det som var kul med dom :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...