Patrik Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Owned Lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Owned Skulle inte vara ihop med henne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tänkte hjälpa den uttråkade ungen och la till han på msn. Det första han sa var: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Fy_faaan.PNG Asså. 10 år är han. Fy faaan. Dagens ungdom. Tänk småbarnen som växer upp ned Äger och Suger och en jävla massa smileysar i msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Tänkte hjälpa den uttråkade ungen och la till han på msn. Det första han sa var: Asså. 10 år är han. Fy faaan. Dagens ungdom. Tänk småbarnen som växer upp ned Äger och Suger och en jävla massa smileysar i msn Har en likadan kontakt, en kompis lillebror, och han tror det är skitsnyggt med alla smileysar som kommer upp lite här och var utan att han kan bestämma det, nej, det ska vara så man har kontroll över dom, ett "s" som kod till smileysen duger inte då blir det bara massa skit i orden. Redigerad 5 november, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tänkte hjälpa den uttråkade ungen och la till han på msn. Det första han sa var: Asså. 10 år är han. Fy faaan. Dagens ungdom. Tänk småbarnen som växer upp ned Äger och Suger och en jävla massa smileysar i msn Vad är du inne på för sida i bakgrunden Hatar alla smileys, tur att man kan stänga av sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Pirathamnen för warezbögar Nej men... Ja. Och alla i min klass har sånt också. 13 år hallå. Och sen är dom ju så smart att dom har det på kortkomando som t .ex Tja. Skriver dom tja kommer den där jävla svarta rutan. Aargh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Pirathamnen för warezbögar Nej men... Ja. Och alla i min klass har sånt också. 13 år hallå. Och sen är dom ju så smart att dom har det på kortkomando som t .ex Tja. Skriver dom tja kommer den där jävla svarta rutan. Aargh. Precis vad jag menar med att dom har sina S och kortkommandot är S, och det kommer när dom skriver utan att dom kan kontrollera det, dom kan väl typ ja /S eller nått så dom kan kontrollera skiten så det inte kommer upp hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Exakly... Kly.. Klyva en ekkores ekollon. Har tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Julen närmar sig och har ni idé torka vad gäller julklappar så har ni ett tips här: http://www.blocket.se/view/6475857.htm?cal...&l=0&c=1&city=9 Aftonbladet visar bild på anonym fågel: http://buzz.bazooka.se/pics/?file=anonymfagel.jpg Redigerad 5 november, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm 10 år.. hur gammal är du själv vickex? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm 10 år.. hur gammal är du själv vickex? 11 eller 12 kan tänkas Det är en kämpe skillnad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det står 13 i hans profil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Aftonbladet visar bild på anonym fågel: http://buzz.bazooka.se/pics/?file=anonymfagel.jpg HAhahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det står 13 i hans profil Det jag menar. 10 eller 13, makes no differense Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det jag menar. 10 eller 13, makes no differense Tack för att jag är tio då... Three Years is a big time for a child Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tack för att jag är tio då... Three Years is a big time for a child En stor tid? Du menar inte en lång tid va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tack för att jag är tio då... Three Years is a big time for a child Hmm. det står 13 i din profil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm. det står 13 i din profil KalleR Det jag menar. 10 eller 13, makes no differense 10 eller 13 är väl ingen skillnad enligt dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Är 13 år. Vice. tips stavas tips och Ide torka = särskrivning. Idetorka Som sagt har jag ingenting att göra. Vad ska man hitta på... Vill inte ha svar Redigerad 5 november, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Godfather: Nej jag tycker inte det. kids som kids. men du blir ju inte 3 big years yngre för att jag tycker så Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts