Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) snarare tacksam att jag är vit. hade inte pallat med att vara ghettoneger. Btw. jag vill fortsätta vara vit också Det där skulle du inte ha sagt om du blivit född svart i USA, och växt upp i Compton eller Bronx. Redigerad 3 november, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det där skulle du inte ha skrivit om du blivit född svart i USA, och växt upp i Compton eller Bronx. Förmodligen inte, du skulle inte ha velat vara fattig om du var rik, same shit? Eller om du var smal så skulle du inte vilja vara tjock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det där skulle du inte ha skrivit om du blivit född svart i USA, och växt upp i Compton eller Bronx. Han skulle inte kunna svenska då nog. Och, då skulle han inte veta hur det skulle varit att vara vit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det där skulle du inte ha skrivit om du blivit född svart i USA, och växt upp i Compton eller Bronx. Nej, för då hade jag inte haft internet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej, för då hade jag inte haft internet Men jag snackade med en från compton nyss på msn och han hade internett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nej, för då hade jag inte haft internet Mr. seriös. Btw, för att säga nåt behöver man inte internet. Men du kanske behöver det. Du kanske är stum. Redigerad 3 november, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Mr. seriös. Btw, för att säga nåt behöver man inte internet. Men du kanske behöver det. Du kanske är stum. "Det där skulle du inte ha skrivit om du blivit född svart i USA..." Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 "Det där skulle du inte ha skrivit om du blivit född svart i USA..." Jag ångrade mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 LOL @ Kalle och cortez... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad e lanken till den dar parodin pa elronds mote i sagan om ringen, den med jack black.. har sokt pa massa olika saker men hittar inte =( vad e den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag ångrade mig. Efter jag quotat ja. då räknas det ju ej. fattar väl vem som hellst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad e lanken till den dar parodin pa elronds mote i sagan om ringen, den med jack black.. har sokt pa massa olika saker men hittar inte =( vad e den? Sagan om Ringen-parodi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men snälla rara människor. Varför ska ett *sätt in nr över hundra*-värdskrig starta för ett skämt? Och så var det också gått med fördomar här. Vad har rikedom med hudfärg att göra? Visst, ett skämt är ett skämt men att säga saker som att en neger är en fattig är inget skämt, det är bara fördomar och visar hur lite folk tänker ibland. Komigen nu killar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men snälla rara människor. Varför ska ett *sätt in nr över hundra*-värdskrig starta för ett skämt? Och så var det också gått med fördomar här. Vad har rikedom med hudfärg att göra? Visst, ett skämt är ett skämt men att säga saker som att en neger är en fattig är inget skämt, det är bara fördomar och visar hur lite folk tänker ibland. Komigen nu killar.. Oftast är det så att om man är från t ex compton så är man inte rik... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Oftast är det så att om man är från t ex compton så är man inte rik... Men om man är vit så är man automatiskt miljonär? Det är inte jag iaf. Redigerad 3 november, 2005 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men om man är vit så är man automatiskt miljonär? Det är inte jag iaf. [iRONI]Då är du inte tillräckligt vit [/iRONI] Det finns vita bland såna platser också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Men snälla rara människor. Varför ska ett *sätt in nr över hundra*-värdskrig starta för ett skämt? Och så var det också gått med fördomar här. Vad har rikedom med hudfärg att göra? Visst, ett skämt är ett skämt men att säga saker som att en neger är en fattig är inget skämt, det är bara fördomar och visar hur lite folk tänker ibland. Komigen nu killar.. Vem har sagt att man är fattig när man är svart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Heh^^ Ja.. ok.. men det var ju typ det jag ville ha sagt redan från början? @Benvit: Ska vi ta en sidas diskussion om det med eller? Vem som säger vad spelar absolut ingen roll. Men det märks klart och tydligt vad folk har för fördomar om du bara läser några posts bakåt. Någonstans måste man förstå att man inte kan hålla på här. Varför berätta ett skämt om man vet att någon kan ta illa upp? Ta det där med basket bollen t.ex. Vem har inte hört det? Tror knappast att det är första gången frenzy hör det. Ändå väljer han att berätta det här på ett forum med en massa registrerade medlemmar. Det är skillnad att berätta det för en kompis, och att posta det på nätet där en massa andra, bl.a. mörka, kan läsa/ta åt sig - även om det från början var ett skämt. Redigerad 3 november, 2005 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Persson har skaffat skägg. http://www.expressen.se/content/1/c6/46/40/89/25c4a113.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Efter jag quotat ja. då räknas det ju ej. fattar väl vem som hellst Det är aldrig för sent att ändra sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts