Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Snälla, säg =) Inte "värre" än mois? Var släkt forskar en jude? I ask-koppen... Redigerad 3 november, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Snälla, säg =) Inte "värre" än mois? Hehe, jag såg det the HORROR!!! *edit* aj fan, han postade före jag hann säga att jag såg hans post när han po...ööh...asså... äh. Redigerad 3 november, 2005 av Stoffe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Var släkt forskar en jude? I ask-koppen... Lite dumt kanske Vad brukar judiska föräldrar göra med barnen när dom inte lyder? -AGA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hmm, äh.. Skriver ändå =D När är en fitta som finast? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Lite dumt kanske Vad brukar judiska föräldrar göra med barnen när dom inte lyder? -AGA Fattar inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nåt för tuttfantasten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nåt för tuttfantasten. Hahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nåt för tuttfantasten. Haha Lite fake kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Fattar inte! Sveriges störtsta tillverkare av Gas och Gasoltuber o liknande heter AGA och judarna blev ju som känt ihjäl gasade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 ROFL MA MAO!!!!!!!!!!!!!!111111 http://www.ebaumsworld.com/videos/buttrocket.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha Lite fake kanske Äreså? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha Lite fake kanske Jag hoppas det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Fattar inte! Hur är det med allmänbildningen? ta reda på vad aga betyder, och så tar du även reda på vad AGA är för företag Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nåt för tuttfantasten. That's the shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 .Supermommo och Jehovas vittnen Fler klipp xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad är det för skillnad på en neger och en basketboll? SVAR: Basketbollen får man inte sparka på. Tihi.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Hah. några av er kanske har sett den här Redigerad 3 november, 2005 av bíg_mamá Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hur är det med allmänbildningen? ta reda på vad aga betyder, och så tar du även reda på vad AGA är för företag Ah, faen vad dum jag är. vi köper ju gas från dem i restaurangen jag jobbar på. Wallemart: tack du med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vad är det för skillnad på en neger och en basketboll? SVAR: Basketbollen får man inte sparka på. Tihi.. Typ stenålder. Orka rasistskämt. Jag vet att ni är avundsjuka på folk med en annan färg på huden än er, så därför försöker ni nedvärdera dom. Men man kan väl inte klandra er, era hjärnor har väl inte kommit längre i utvecklingsstadiet än 1700-talet. Det kanske går i er släkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Typ stenålder. Orka rasistskämt. Jag vet att ni är avundsjuka på folk med en annan färg på huden än er, så därför försöker ni nedvärdera dom. Men man kan väl inte klandra er, era hjärnor har väl inte kommit längre i utvecklingsstadiet än 1700-talet. Det kanske går i er släkt. Orka. ett skämt är ett skämt, och jag skulle inte bry mig om dom skämtade om vita. och jag är definitivt inte avundsjuk. snarare tacksam att jag är vit. hade inte pallat med att vara ghettoneger. Btw. jag vill fortsätta vara vit också Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts