eliizar Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Theme song Inte dagens lol kanske, men en nostalgisk upplevelse iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Theme song Inte dagens lol kanske, men en nostalgisk upplevelse iallafall. . Vilka minnen . Man kommer hem från skolan tar ett glas mjölk och en bulle sätter på tv så kommer låten. å fy fan . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Precis, vilka tider, 5:an lär ju börja sända igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Kolla på det man kan rösta på Vill gärna fråga dom som röstade på det, om vad det står för. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är inte farten som dödar det är smällen Översatt till engelska It's not the farts that kills, it't the smell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är inte farten som dödar det är smällen Översatt till engelska It's not the farts that kills, it't the smell Svengelska* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 @Benvit: We join the fanclub, and convert them to a better side? Fo sho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Yay! Hoppas alla råkar komma hit Hahahahaha Vart är världen på väg...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hahahahaha Vart är världen på väg...? I en evig cirkel runt solen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 I en evig cirkel runt solen Haha, så ägd jag blev Men cirkeln är inte evig, förr eller senare slocknar(exploderar?)solen, och då cirkulerar jorden inte längre runt den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Haha, så ägd jag blev Men cirkeln är inte evig, förr eller senare slocknar(exploderar?)solen, och då cirkulerar jorden inte längre runt den. Optimist ftw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Haha, så ägd jag blev Men cirkeln är inte evig, förr eller senare slocknar(exploderar?)solen, och då cirkulerar jorden inte längre runt den. :'( Det kommer inte hända när vi lever, så tänk inte på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) :'( Det kommer inte hända när vi lever, så tänk inte på det Nä, för när jag spränger solen har jag redan hällt ut giftiga vätskor i berggrunden så att alla växter dör vilken i sin tur orsakar extrem syrebrist på jorden och då dör ni. Notera att jag använde ordet ni edit: rättstavning FTW Redigerad 1 november, 2005 av Stoffe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nä, för när jag spränger solen har jag redan hällt ut gifiga gaser i berggrunden så att alla växter dör vilken i sin tur orsakar extrem syrebrist på jorden och då dör ni. Notera att jag använde ordet ni And where are u then? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 :'( Det kommer inte hända när vi lever, så tänk inte på det Tänk om vi får evigt liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är gravitationen som gör att vi snurrar runt på samma sätt som vi gör... Och till slut kommer vi slukas av solen eftersom ju äldre den blir desto större blir den. Och när solen då försvinner är vi redan borta. Och när jag säger "vi" så menar jag jorden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det är gravitationen som gör att vi snurrar runt på samma sätt som vi gör... Och till slut kommer vi slukas av solen eftersom ju äldre den blir desto större blir den. Och när solen då försvinner är vi redan borta. Och när jag säger "vi" så menar jag jorden. Men min hypotes (se min förra post) är mycket troligare eftersom alla vet att blaffmonster som heter Mysko Grunkmoj och kommer från planeten Bengtsson är bäst. ontopic nu kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Flip out like a ninja och they taking the hobbits to isengard. btw, POST 1000 Redigerad 1 november, 2005 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Flip out like a ninja och they taking the hobbits to isengard. btw,POST 1000 Gamla för moi Men, Ägande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Dagens lol är att det har gjorts tre trådar om te.. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts