Panimala Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 http://www.obra.se/~rehabdoll/humor/pics/smarttrock.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 http://www.obra.se/~rehabdoll/humor/pics/smarttrock.gif HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Synd att texten syns så jävla dåligt. Batt but. Redigerad 22 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Synd att texten syns så jävla dåligt. Batt but. Man ser ju fan inte vad det står Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 158 000, killen är inte frisk Då menar jag att det är mycket för den där.. öh.. likbilen. Blocket - MDS Chevrolet Caprice lowrider 158 000? De e ju inte alls mycket. Den e ju ursnygg, och har säkert en jädrigt bra ljudanläggning... Skulle lätt lägga ut pengarna (om han skulle utföra en oberoende underredskontroll o se hur rostig den är undertill)! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 T: Ha! Jag har dig på kornet. J: Nej! Skjut inte! Jag förtjänar ett bättre slut! J: Jag lovar att inte störa dig igen! Jag kan ____(?) T: Ha Ha! Det är ju bara en vattenpistol, har du ingen humor? J: _____ (?) J: ____________(?)! Får jag ta ett kort utav dig du är så snygg när du skrattar! T: Är jag? J: Omelett! J: __________________________(?) Det som jag har lyckats luska ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 T: Ha! Jag har dig på kornet. J: Nej! Skjut inte! Jag förtjänar ett bättre slut! J: Jag lovar att inte störa dig igen! Jag kan ____(?) T: Ha Ha! Det är ju bara en vattenpistol, har du ingen humor? J: _____ (?) J: ____________(?)! Får jag ta ett kort utav dig du är så snygg när du skrattar! T: Är jag? J: Omelett! J: __________________________(?) Det som jag har lyckats luska ut 1. Flytta. 2. GASP. 3. Okay, Du vinner! 4. Hi, hi! Det vad väl en rolig kamera? Har du ingen humor eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 1. Flytta. 2. GASP. 3. Okay, Du vinner! 4. Hi, hi! Det vad väl en rolig kamera? Har du ingen humor eller? Stellhell till undsättning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) ...Har du ingen humor eller? Står det inte "Har du ingen humor hora?"? Redigerad 22 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Man ser ju fan inte vad det står "HA JAG HAR DIG PÅ KORNET" "NEJ! SKJUT INTE! JAG FÖRTJÄNAR ETT BÄTTRE SLUT" "JAG LOVAR ATT JAG INTE SKA STÖRA DIG IGEN! JAG KAN FLYTTA!" "HA, HA! DET ÄR JU BARA EN VATTENPISTOL! HAR DU INGEN HUMOR?! "GASP!" "OKAY, DU VINNER! FÅR JAG TA ETT KORT AV DIG? DU ÄR SÅ SNYGG NÄR DU SKRATTAR!" "ÄR JAG?" "OMELETT!" "HI, HI DET HÄR VAR EN ROLIG KAMERA! HAR DU INGEN HUMOR? BOT Redigerad 22 oktober, 2005 av [B][O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 J: hihi, det var väll en rolig kamera? har du ingen humor hora Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Udda Handsfree: http://www.usemycomputer.com/show.html?ima.../hands_free.jpg Arresterar de alla? http://www.thesmokinggun.com/archive/1017052llama1.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Aaaha... jag tyckte det va något speciellt me detta julbord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Aaaha... jag tyckte det va något speciellt me detta julbord... Mjo, lite tråkigt att äta julbord med plastbestick, och papptallrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mjo, lite tråkigt att äta julbord med plastbestick, och papptallrik Håller med! Fast jag la mest märke till att kål, saknades. Resten ser ju gott ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Håller med! Fast jag la mest märke till att kål, saknades. Resten ser ju gott ut! Blääh, för mycket potatis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Ibland läser man fel :"> Redigerad 23 oktober, 2005 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Fiffig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Håller med! Fast jag la mest märke till att kål, saknades. Resten ser ju gott ut! Du glömde sillen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Fiffig? Doh! Dagens lol är att jag läste fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts