Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Var är humorn? Är det att en av snubbarna håller sig på sin Petter-Nicklas? Boner be Gone = Bort med bongen. Dricka det så får man inte stånd på kort. Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Man ser ju hur lätt som helst att den är redigerad. Ja... De hela e skitfult. Både id'en o utförandet. de e de som e lol me de hela! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 limpbizkit snubbarna ööö kolla 2.05 in i filmen uppe i högra hörnet...vad fan är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 limpbizkit snubbarna ööö kolla 2.05 in i filmen uppe i högra hörnet...vad fan är det? Psyket nästa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 limpbizkit snubbarna ööö kolla 2.05 in i filmen uppe i högra hörnet...vad fan är det? Kul då den fete skalla bordet...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 limpbizkit snubbarna ööö kolla 2.05 in i filmen uppe i högra hörnet...vad fan är det? En urb kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 En urb kanske. Ja, fast det heter väl orb ? Såg precis ut som en sån iaf. eller kanske en sån där annan liten sak som åker fortare än orber. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vafan e en orb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vafan e en orb? Ja, hur fan förklarar man det ? Som jag har uppfattat så är det det starkaste stället på själen. Ungefär som hjärtat i kroppen. Så när man ser en orb kan man säga att det är kraftkällan i en död människas själ man ser. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 limpbizkit snubbarna ööö kolla 2.05 in i filmen uppe i högra hörnet...vad fan är det? Hahaha va tjockisen får kämpa för att inte börja gråta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, hur fan förklarar man det ? Som jag har uppfattat så är det det starkaste stället på själen. Ungefär som hjärtat i kroppen. Så när man ser en orb kan man säga att det är kraftkällan i en död människas själ man ser. Tror jag. Vad jag vet så är en orb samma sak som en sfär, alltså ett klot Förresten så tror jag att det är en fluga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vad jag vet så är en orb samma sak som en sfär, alltså ett klot Förresten så tror jag att det är en fluga Klot av vadå ? Ett klot kommer ju inte bara och flyger sådär och dessutom svänger i luften Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Klot av vadå ? Ett klot kommer ju inte bara och flyger sådär och dessutom svänger i luften Kan vara nått som reflekterar när dom psykar. Testa köra i slowmotion och jämför deras rörelser med "orbens". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vafan e en orb? Typ som ett spöke... Man brukar säga att det är själen som en död människa brukar lämna efter sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hahaha va tjockisen får kämpa för att inte börja gråta TjockSEN? båda är väll tjocka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sorry dubbel gammal men OOo så sevärd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Kanske inte så kul. Skrev bara lite spontant på MSN. Lät bara fingrarna gå över tangentbordet utan att tänka något. Litegran som surrealistisk litteratur. Här är resultatet. EDIT: Varning för felstavningar, hade inte tid att rätta när jag skrev. Allt skulle blir förstört då. MSN_bla.txt Redigerad 15 oktober, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Dagens lol Jag och min tur Skulle spela biljard med en kompis och när jag sprängde så hade jag i 8:an Alla log på golvet och skratta Det vart ju nästan en dagens ROFL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Dagens lol Jag och min tur Skulle spela biljard med en kompis och när jag sprängde så hade jag i 8:an Alla log på golvet och skratta Det vart ju nästan en dagens ROFL 8an gick i? Helt otroligt kan jag hålla med om. Ni satte väl 8an i mitten? Själv sänkte jag 5 st bollar på en runda igår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts