Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha, den postades i förrgår eller något sånt :wub::P .

Dagens lol är väl Hey Baberiba låten som spelades nyss Haha ;).

undrar fall dom får några insändare från föräldrar med småbarn med tanke på att det är ett barnprogram väl ?

Edit: Vilka stavfel :P

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade bak till 12 oktober innan jag postade, har inte sett den.

DoH ;) , Det var kanske i biltråden ?

Mitt fel ursäkta ursäkta :P

Edit : Nej jag hade rätt, det var i den här tråden fast tre dagar tillbaka, den 11 allså.

Känn dig ägd :P hehe.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Målgruppen för programmet är 15-30-åringar och 21.30 är väl inte tidigt för en 7-åring!?

För honom är det det tror jag, han brukar väl vara uppe till 12 eller något sånt, har hört historier från hans föräldrar där dom hittat honom klockan 3 och sånt sittandes och spela på sitt ps2.

Han har lärt sig allt från mig ;)

Jag skaffade ps1 då gjorde han också det, sedan skaffade jag ps2 och då gjorde han det med, han börjar sitta uppe sent på kvällarna för att spela, än är han för liten för att vara uppe lika länge som jag, men det kommer :P.

Eftersom jag är den enda "stora" killen av alla kusiner så vill han vara som mig, alla andra kusiner är tjejer, och jag är det äldsta barnet i vår kusinskara.

Men tillbaka till programmet. Som sagt så kollar han på det och jag tycker att det är tidigt, även fast han bara är 7 , 8 år, han är van vid att vara uppe sent.

Det skulle inte förvåna mig en sekund om han sitter uppe och kollar på batman just nu.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...