Lindström Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Samma här, undrar om inte streetwave är blåst. För mig syns film-namn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Hahaha, så ägd snubben blev. http://video.dagbladet.no/pub/artikkel/4/4...6298/popup.html Redigerad 14 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hahaha, så ägd snubben blev. http://video.dagbladet.no/pub/artikkel/4/4...6298/popup.html Rätt åt han. Man ska inte kaxa med kärringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hahaha, så ägd snubben blev. http://video.dagbladet.no/pub/artikkel/4/4...6298/popup.html Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Hahaha, så ägd snubben blev. http://video.dagbladet.no/pub/artikkel/4/4...6298/popup.html Haha, den postades i förrgår eller något sånt . Dagens lol är väl Hey Baberiba låten som spelades nyss Haha . undrar fall dom får några insändare från föräldrar med småbarn med tanke på att det är ett barnprogram väl ? Edit: Vilka stavfel Redigerad 14 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Haha, den postades i förrgår eller något sånt Jag kollade bak till 12 oktober innan jag postade, har inte sett den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Jag kollade bak till 12 oktober innan jag postade, har inte sett den. DoH , Det var kanske i biltråden ? Mitt fel ursäkta ursäkta Edit : Nej jag hade rätt, det var i den här tråden fast tre dagar tillbaka, den 11 allså. Känn dig ägd hehe. Redigerad 14 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 HAHAHA. http://www.hehu.se/forum/files/mongoflippar_122.png HHAHAHAHHAH FYFAN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 undrar fall dom får några insändare från föräldrar med småbarn med tanke på att det är ett barnprogram väl ? Knappast ett barnprogram va.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Knappast ett barnprogram va.. Säker ? Det går ju så tidigt, och min lilla kusin brukar kolla på det, han är ca 7.8 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Säker ? Det går ju så tidigt, och min lilla kusin brukar kolla på det, han är ca 7.8 år. Målgruppen för programmet är 15-30-åringar och 21.30 är väl inte tidigt för en 7-åring!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag kollade bak till 12 oktober innan jag postade, har inte sett den. Jag och KalleR hade en pratstund om hur tanten utlöste ärbägän.. Kommer ihåg det.. Så, den har varit uppe innan^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Målgruppen för programmet är 15-30-åringar och 21.30 är väl inte tidigt för en 7-åring!? För honom är det det tror jag, han brukar väl vara uppe till 12 eller något sånt, har hört historier från hans föräldrar där dom hittat honom klockan 3 och sånt sittandes och spela på sitt ps2. Han har lärt sig allt från mig Jag skaffade ps1 då gjorde han också det, sedan skaffade jag ps2 och då gjorde han det med, han börjar sitta uppe sent på kvällarna för att spela, än är han för liten för att vara uppe lika länge som jag, men det kommer . Eftersom jag är den enda "stora" killen av alla kusiner så vill han vara som mig, alla andra kusiner är tjejer, och jag är det äldsta barnet i vår kusinskara. Men tillbaka till programmet. Som sagt så kollar han på det och jag tycker att det är tidigt, även fast han bara är 7 , 8 år, han är van vid att vara uppe sent. Det skulle inte förvåna mig en sekund om han sitter uppe och kollar på batman just nu. Redigerad 14 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 En kompis skickade detta på msn: Google = Rasister? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 En kompis skickade detta på msn: Google = Rasister? Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 En kompis skickade detta på msn: Google = Rasister? Gammal, men bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 En kompis skickade detta på msn: Google = Rasister? ..du menar att det är rasistiskt att de har dokument som matchar djurrättigheter och inte negerrättigheter vilket gör att de länkar till djurrättigheter. Ja, fyfan. Google är ena rasistiska djävlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror att han menar mer att google har djurrättigheter men inte negerrättigheter. Allså djuren går före negrerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror att han menar mer att google har djurrättigheter men inte negerrättigheter. Allså djuren går före negrerna. IRONI!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror att han menar mer att google har djurrättigheter men inte negerrättigheter. Allså djuren går före negrerna. Negerrättigheter kan också skrivas som Människorättigheter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts