Ebeeto Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Carolus XII rex suenica borde ju bli månadens jävla lol efter alla sina fina utläggningar i slutet av Politiktråden. Kul kille... EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Carolus XII rex suenica borde ju bli månadens jävla lol efter alla sina fina utläggningar i slutet av Politiktråden. Kul kille... EB Kul och kul... Tycker mest det är tragiskt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Kul och kul... Tycker mest det är tragiskt... Benägen att hålla med, men min fasa över hans sjuka världsbild har bytts ut mot ett rått flabb i ansiktet på killen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Mm, rått hånflabb, inte nåt gulligt sympatifniss. Skratta den *PIIP* upp i nyllet på'n. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Fan Carolus XII rex suenica är ju så jävla störd att det inte ens går att dricka hans blod. Skoja bara Redigerad 21 oktober, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden? //Carolus Varför mobbas överhuvudtagit Och om du så gärna vill ha en bok om "Mobbning" så kan du skriva en själv, lycka till med försäljningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Varför mobbas överhuvudtagit Och om du så gärna vill ha en bok om "Mobbning" så kan du skriva en själv, lycka till med försäljningen Lol Carolus XII rex suenica är ju fan störd. Hmm om han nu skulle göra en bok( ) så skulle jag fan vara först och bränna upp alla jävla exemplar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Skulle ni säga det till han ansikte mot ansikte? En fråga till de yngre som Tommy_Fido t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) Skulle ni säga det till han ansikte mot ansikte? En fråga till de yngre som Tommy_Fido t.ex. Jag är 14 år om du kallar det att vara yngre. Ja jag skulle säga det till han. EDIT: Om ni undrar över min msn så syftar jag på Electric Cafe EDIT2: En annan grej är att väldigt många på detta forum är runt 14 år. Redigerad 21 oktober, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Jag är 14 år om du kallar det att vara yngre. Ja jag skulle säga det till han. EDIT2: En annan grej är att väldigt många på detta forum är runt 14 år. Du är yngre än mig, därav ordvalet yngre. EDIT2: En annan grej är att väldigt många på detta forum är runt 14 år. So what? Fortfarande yngre än mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Han står i alla fall för hur gammal han är. Själv har du inte nåt i din Birthday @ profileN^^. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,550192,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 En ung dam kommer till läkaren för undersökning. Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet. Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ..hm, så det brukar bli ett avtryck. Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet. Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi hm, så det brukar bli ett avtryck. Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill. Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger: Har du en pojkvän som håller på Manchester? Nej, men en flickvän som håller på Watford!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Haha... undra vad dom två gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 En ung dam kommer till läkaren för undersökning. Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet. Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ..hm, så det brukar bli ett avtryck. Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet. Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi hm, så det brukar bli ett avtryck. Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill. Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger: Har du en pojkvän som håller på Manchester? Nej, men en flickvän som håller på Watford!! Hur rolig var den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 (redigerad) dagens lol eller vad [EDIT] bytte filsystem Redigerad 21 oktober, 2004 av Lord_Lime Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Varför är den i TIF format? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 dagens lol eller vad Är det roliga att det är 00 000 online? Svårt att editera deti bildprogram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Varför är den i TIF format? valde fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Är det roliga att det är 00 000 online? Svårt att editera deti bildprogram. det är inte ändrat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts