tommy killer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tyckte att de va lite roligt iaf.. eller inte.. eller.. nått... ja.. typ Det var en annan i Malmös utgåva av Metro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tyckte att de va lite roligt iaf.. eller inte.. eller.. nått... ja.. typ Såg den jag med, reagerade också på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Pappa flyttar ner sina böcker... Gissa vad jag hittar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Idag om man ringer till tex telia så låter det typ såhär: Välkommen till Telia. Det är många som ringer just nu så du är placerad i kö. Du är nu 743923 i kön. Din väntetid beräknas ta ca 2år, 3 månader och 13 dagar... Hur låter det om SOS alarm kör med samma? Välkommen till SOS alarm. Det är många som ringer just nu. Du har blivit placerad i kö. Väntetiden beräknas ta ca 4min. Om du håller på att dö tryck 9 för att skicka en likbil till ditt hem. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Idag om man ringer till tex telia så låter det typ såhär: Välkommen till Telia. Det är många som ringer just nu så du är placerad i kö. Du är nu 743923 i kön. Din väntetid beräknas ta ca 2år, 3 månader och 13 dagar... Hur låter det om SOS alarm kör med samma? Välkommen till SOS alarm. Det är många som ringer just nu. Du har blivit placerad i kö. Väntetiden beräknas ta ca 4min. Om du håller på att dö tryck 9 för att skicka en likbil till ditt hem. Eller? SOS Alarm har ju en central i varje kommun? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 SOS Alarm har ju en central i varje kommun? SOS är samma i hela sverige, sedan blir man kopplad till närmaste polis utav SOS larmcentral. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tyckte att de va lite roligt iaf.. eller inte.. eller.. nått... ja.. typ Haha, den ägde ju! När jag läste det undrade jag hur han tänkte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sökte på "nörd" på google och titta vad jag fick upp, Om inte jag mins fel så är det där KalleR eller iaf någon som liknar honom rätta mig om jag har fel. http://images.google.se/images?q=n%C3%B6rd...l&start=20&sa=N (ner) http://images.google.se/images?q=tbn:KAZsO...ages/myself.jpg PS. inget illa menat med denna posten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sökte på "nörd" på google och titta vad jag fick upp, Om inte jag mins fel så är det där KalleR eller iaf någon som liknar honom rätta mig om jag har fel. http://images.google.se/images?q=n%C3%B6rd...l&start=20&sa=N (ner) http://images.google.se/images?q=tbn:KAZsO...ages/myself.jpg PS. inget illa menat med denna posten. Är inte det där Stellhell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Inte en aning, har för mig att det är någon av dem iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Är inte det där Stellhell? Btw, Vart är StellHell, inte sätt han på flera veckor. KalleR ser inte ut så där det är isf StellHell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Btw, Vart är StellHell, inte sätt han på flera veckor. KalleR ser inte ut så där det är isf StellHell. Jo det liknar ju Stellhell mycket.. Inte KalleR iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Inte alls likt Stalleponken, det är nog bara någon random dude. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Säger du att Dude är schizo, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Inte alls likt Stalleponken, det är nog bara någon random dude. Att döma av de bilderna han har lagt upp i Bild på dig själv så är det där visst likt honom. Han brukar ju ha keps och sätter man på ett par solbrillot så är det typ sådär han ser ut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Nja det är väl varken Stellhell eller Dude. Bara nåt random.. jerkoff Redigerad 4 oktober, 2005 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Att döma av de bilderna han har lagt upp i Bild på dig själv så är det där visst likt honom. Han brukar ju ha keps och sätter man på ett par solbrillot så är det typ sådär han ser ut.. Han har sånna där brillor på sig på en bild också eller flera utav bilderna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Han har sånna där brillor på sig på en bild också eller flera utav bilderna. Okej. Ännu större chans att det är han då då ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Kanske likt pga brillorna och kepsen, men ser ändå inte ut som Stell. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Klart värt det... längesedan jag skrattade så mycket. Tack, skribb. [Quagmire] Alriiight [/Quagmire] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts