SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Saknar egen indentitet eller besatt? Vem kan Hultenius, nu vara? T.N? Hahahaha, lol.. Nu händer det konstiga saker på sajten må jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Modens privata tankar. (KalleR?! ) http://bos.hack.org/start/haxor.jpg Såg de där programmet. han hade typ inge liv. pizza varje dag. finnig. ägde internet cafe å så.. så så va de en brud som spela nåt spel hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Saknar egen indentitet eller besatt? Vem kan Hultenius, nu vara? T.N? Jupp...Tobias Nilsson's spöke går igen...När ska han fatta att GTASajten inte vill att han leker hultan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Fick också det... svarade "vadå hon duger väl med en påse på huvudet?" avsändaren tyckte att jag var äcklig gnatt Det var iof dagens lol ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 . http://winterson.com/2005/06/episode-iii-b...ke-of-west.html Skrolla ner... GAH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 . http://winterson.com/2005/06/episode-iii-b...ke-of-west.html Skrolla ner... GAH Va i helv... Det kommer ta mig flera min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Va i helv... Det kommer ta mig flera min Klart värt det... längesedan jag skrattade så mycket. Tack, skribb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Haha Redigerad 3 oktober, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En rubrik på www.passagen.se "Bodil, 25 dödades på väg hem från skolan" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En rubrik på www.passagen.se "Bodil, 25 dödades på väg hem från skolan" Nice namn för att vara så ung. Och na måste varit jävligt dålig som fått gå om. För dom som inte fattade. Själv fattade jag inte vad som var roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En kille i radio säger emot sig själv HAHAHA, tror ni han var seriös? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hmm... Roade mig med lite prickskytte igår. Efter ca: 1 timmes lirade så har samma dumma blinda djävla kukhuvud, lubbat in i mina claymores säkerligen minst 7 ggr. Varav samtliga har bestraffats.......... Får naturligtvis totallt spel på snubben ifråga och börjar skriva, saker som... I will make you choke on that god damn pageup key if you push it again..... Då sluta han, sen kommer map bytet 1.2 sekunder in på mashturbating så tror ni inte att dumfan göra samma sak igen. Varvid jag jag helt tappar kontrollen, och naturligtvis väcker både fru och barn, när jag fullständigt krossar min icemat med min mx1000. Yep en 1 x 2 cm glasskärva i handen. 2 timmar senare när jag lämnar sjukhuset med 8 fina stygn i högerhanden, så bestämnde jag mig för att avinstallera BF2 tills nån djävel på DICE fixar detta. // Night "citodon ere bra drag i" Det är alltså inte spel som skapar våld, utan medspelarna. Hata alla jäkla punish- whores (idioter överhuvudtaget) i BF2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Hmm... Det är alltså inte spel som skapar våld, utan medspelarna. Hata alla jäkla punish- whores (idioter överhuvudtaget) i BF2. Haha Redigerad 4 oktober, 2005 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Haha Haha, vicken lirare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jävla mesiga svenskar SWEDISH STREET FIGHT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jävla mesiga svenskar SWEDISH STREET FIGHT Hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jävla mesiga svenskar SWEDISH STREET FIGHT Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) HAHAHA Kanske är gammal. Redigerad 4 oktober, 2005 av Crille_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En rubrik på www.passagen.se "Bodil, 25 dödades på väg hem från skolan" Du vet att hon kanske var lärare och på väg hem från skolan ? Sen finns det vuxna som går i skolan, men då är det såklart ingen grundskola, utan då är det om dom till exempel vill lära sig mer om något speciellt ämne så kan odm söka dit, om det var det du menade med den smileyn tillsammans med texten, för jag uppfattade det så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Tyckte att de va lite roligt iaf.. eller inte.. eller.. nått... ja.. typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts