Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden?

//Carolus

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars kille ;)

Nej, vi är här för att ha kul i denna tråden som stian sa men jag tror inte att idioten har sett att topicen heter faktsikt dagens lol :rolleyes:

Och för att vi inte ska göra nya medlmear förvirrade och tro att vi inte har gått i grundskola måste vi fortsätta att ha roligt, och sörja smått utanför denna topic :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden?

//Carolus

Det är sånna som du, som gör vårat samhälle till ett rent helvete..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

//Carolus

Dagens lol någon? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...