Gonarch Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) HAHAHAHAHA d e jävligt synd om honom!!! gjorde en lunar alldeles nyss o kollade i hans dagbok: "jag ska fan sätta en påse runt hudvudet och knyta ett snöre runt halsen på grund av er!!!!!!!!!!!!!!!!! " Redigerad 20 oktober, 2004 av Gonarch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Är det "hahaha"? han behöver snarare vård och antidepesiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 det är ju knappast roligt. Men sen brukar inte flera år gammla saker vara så roliga heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 HAHAHA! Gullig kille, väger 90 kg... Det är väl tamejfan inte ett dugg kul med att han vill ta självmord! Stackars kille! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nåja, nu är vi faktiskt i dagens LoL, och ska inte tycka synd om folk, utan ha kul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nåja, nu är vi faktiskt i dagens LoL, och ska inte tycka synd om folk, utan ha kul! Du är ju fan störd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ta självmord? Göra självmord? BEGÅ självmord för satan! Snälla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden? //Carolus Redigerad 20 oktober, 2004 av Carolus XII rex suenica Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Stackars kille Nej, vi är här för att ha kul i denna tråden som stian sa men jag tror inte att idioten har sett att topicen heter faktsikt dagens lol Och för att vi inte ska göra nya medlmear förvirrade och tro att vi inte har gått i grundskola måste vi fortsätta att ha roligt, och sörja smått utanför denna topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) <Tombas> Finns det INGEN som vet hur jag ska ta reda på om mitt grafikkort klarar större hårddiskar än 137GB? Taget från #Sweclockers Redigerad 20 oktober, 2004 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 WTF! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 <Tombas> Finns det INGEN som vet hur jag ska ta reda på om mitt grafikkort klarar större hårddiskar än 137GB? Datasnillet har talat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 http://www.lunarstorm.se/pokemon_henry den där snubben tog självmord för ett tag sen, jäääääääääääääääättttteeeeeeeeeeeeeee roligt var dagens lol dårå- "ha "ha" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 http://www.lunarstorm.se/pokemon_henry den där snubben tog självmord för ett tag sen, jäääääääääääääääättttteeeeeeeeeeeeeee roligt var dagens lol dårå- "ha "ha" Nej han begick inte självmord. Han sa det för att alla skulle tycka synd om honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 http://www.lunarstorm.se/pokemon_henry den där snubben tog självmord för ett tag sen, jäääääääääääääääättttteeeeeeeeeeeeeee roligt var dagens lol dårå- "ha "ha" Är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nej han begick inte självmord. Han sa det för att alla skulle tycka synd om honom. Nääääää? Syk snubbe asså..!! han behöver hjälp han kommer ju typ döda sin mamma och pappa.. Hur vet du det Gta_freak? jag hörde att gjort det. //Carolus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Hur vet vi att han gjorde det? Henry alltså... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 det är ju knappast roligt. Men sen brukar inte flera år gammla saker vara så roliga heller. det var ju det jag menade... alltså "HAHAHAHA", vad är det som är så roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden? //Carolus Det är sånna som du, som gör vårat samhälle till ett rent helvete.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vafan jag brukade mobba folk i skolan, men aldrig för deras vikt. Någon borde skriva en bok om hur man gör det på rätt sätt. Man skall aldrig kommentera folks vikt om dom inte förtjänare det till exempel. Han är det ju synd om. Som om folk skulle mobba oss för vi gillar GTA, han gillar ju pokemon vafan e skillnaden? //Carolus Dagens lol någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts