Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu! :ermm:

FELSTAVNINGAR! ;)

"mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka"

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu!  :ermm:

FELSTAVNINGAR!  ;)

"mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen  pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig  ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka"

Hur ska hon kunna stirra om hon inte har något ansikte? hmm

Sånna där kedjebrev är så löjliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu!  :ermm:

FELSTAVNINGAR!  ;)

"mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen  pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig  ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka"

.haha va pinsamt

http://www.snabbstart.com/film/i-cant-dance.aspx

asg

Redigerad av MoriX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär ligger det till, jag kommer givetvis försöka värva flera att skriva nyheter på GTASajten. Jag blev faktiskt lite överraskad över att ingen haft åsikter om det tidigare, håller på det hela taget med om kritiken. GTASajten håller inte alltid mottet.

GTASajten är en sajt som givetvis skall ligga på topp. – Alltid! Var så säker. Det är mitt mål.

Hoppas du har några mods du kan lägga upp på GTAMods, jag tror många skulle bli överlycklig. Ta t.ex. moden 'Get CJ high and drunk'. Den är min personliga favorit.

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...