kariya Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jävlar! Redigerad 2 oktober, 2005 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Jävlar! Fake share? Edit: Fan han var inte online nu så jag kunde testa. Redigerad 2 oktober, 2005 av Crille_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu! FELSTAVNINGAR! "mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka" Redigerad 2 oktober, 2005 av thotim Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu! FELSTAVNINGAR! "mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka" Hur ska hon kunna stirra om hon inte har något ansikte? hmm Sånna där kedjebrev är så löjliga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Fick också det... svarade "vadå hon duger väl med en påse på huvudet?" avsändaren tyckte att jag var äcklig gnatt Redigerad 2 oktober, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nej, vad pinsamt!!! Har fått det av 3 personer på MSN nu! FELSTAVNINGAR! "mitt namn är Caroline, jag har ingetansikte,jag dog i en brand för 3 år sen pesonen som skriver dehär är tvungen jag är ledsen men om du inte sänder det här till 10 st kommer jag in till ditt rum ikväll och stirrar på dig ja ser ut som en treåring med rött hår utan ansikte ja kommer göra de varje natt du har 7 minuter på dig men du får INTE skicka tillbaka" .haha va pinsamt http://www.snabbstart.com/film/i-cant-dance.aspx asg Redigerad 2 oktober, 2005 av MoriX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 http://www.snabbstart.com/film/i-cant-dance.aspx asg Haha den va skojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 .haha va pinsamt http://www.snabbstart.com/film/i-cant-dance.aspx asg Jag skrev såhär till en tjej: Är du rädd för småbarn som knappt kommit ut blöjan. DÅ har du inte sett mig.. *raaaawr*' så vart jag blockad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 FY fan asså !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 En kille i radio säger emot sig själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hahahahahahahaha ROFLMMFAOF o.s v...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .haha va pinsamt http://www.snabbstart.com/film/i-cant-dance.aspx asg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) ||||||||||||| Redigerad 3 oktober, 2005 av JMC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 OMFG! Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 ||||||||||||| Tack, nu kommer jag ha ont i magen hela året Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 En kille i radio säger emot sig själv Hahaha, fan vilken idiot. Han måste ju ha lätt schizofreni... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 En kille i radio säger emot sig själv Vilken galning när sändes detta? Det är Pär Fontander i Nattliv P3/P4 iallafall, Jag borde hört detta. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 En kille i radio säger emot sig själv Vilken nice snubbe. Jävla tönt säger jag bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Saknar egen indentitet eller besatt? Vem kan Hultenius, nu vara? T.N? Redigerad 3 oktober, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Såhär ligger det till, jag kommer givetvis försöka värva flera att skriva nyheter på GTASajten. Jag blev faktiskt lite överraskad över att ingen haft åsikter om det tidigare, håller på det hela taget med om kritiken. GTASajten håller inte alltid mottet. GTASajten är en sajt som givetvis skall ligga på topp. – Alltid! Var så säker. Det är mitt mål. Hoppas du har några mods du kan lägga upp på GTAMods, jag tror många skulle bli överlycklig. Ta t.ex. moden 'Get CJ high and drunk'. Den är min personliga favorit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts