Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

"om det e hatbrev den 19 augusti så gör jag självmord på en gång!!!!!!!!!!!!!!!!! skriv inte alls i min gb!!!!! jag vill bara skriva till mina vänner!!"

Jag tycker bara synd om honom ^_^

Men de e d fler som gör, så här har folk skrivit i hans gb:

"Hallu, vill bara säga ngra saker, har ni inget vettigare för er än att skriva att ngn är en tönt? fet?, eller bara värdelös människa? Låt honom vara. har ni inget bättre att skriva så kan ni väl bara hålla käft! SÅ JÄVLA OMOGET, PLUS ATT BÖG SOM JAG LÄSTE ATT NGN HADE SKRIVIT ÄR INGET SJÄLVORD! "

"Hej Henry, jag börjar ärligt. En kompis sa åt mig att stödja dig för att du var mobbad, jag tänkte inte så mycket på det utan tänkte driva vidare lite snällt med dig. Men ju mer jag tittar på dina legoskapelser och din (faktiskt respektingivande) pokémon-samling tycker jag du blir coolare och coolare. Du har fått många ”Stå på dig Henry”-inlägg och här får du mitt bidrag: Du är cool Henry, jag ska erkänna att jag inte vågat stå så helhjärtat för mina intressen som du gör när det inte är mainstream. Henry, mina sista ord till dig vill jag ska vara: Du är cool! - Glöm aldrig bort det, någonsin !"

"tjena henry du e så jävla grymm:P"

"jag ska bara säjja såhär ! om du har lunar varför tar dyu inte bort den om de trakkar dejj ..!? "

"Stå på dig min vän"

"You are the man :DB)"

"om du ska klaga på att alla inte ska mobba dig så ha inte med att du älskar pokemon det e ju fan bara ett litet larvigt spel PS: Ta inte illa upp jag bara berättar"

Undrar om alla menar de... B)

"KOM IGEN! greven2"

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...