dibel Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 LOL x 2 = HIHI (707 x 2 = 1414) Slå det på minräknare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Fan va jobbig kille, verkar helt dum i huvet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Haha, skön snubbe. Rättare sagt: Stackars psycho! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Rättare sagt: Stackars psycho! Varför är han dum i huvet? Finns folk som får stånd av att någon snygg tjej knäar dom I pungen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Varför är han dum i huvet? Finns folk som får stånd av att någon snygg tjej knäar dom I pungen. Ord! Har aldrig blivit det så jag kan inte uttala mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Ord! Har aldrig blivit det så jag kan inte uttala mig Inte jag heller. Tror du det är skönnare om det är en snygg tjej? Kanske värt att pröva. Redigerad 23 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Inte jag heller. Tror du det är skönnare om det är en snygg tjej? Kanske värt att pröva. Never know Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Never know Nej, man vet aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ja det är ju jävligt upphetsande att bli sparkad på pungen så man varken kan snacka,gå,stå eller ligga..... mmmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Haha: LOL Skulle vilja ROFL men jag är typen som nästan aldrig skrattar. Bara ibland inte ofta. Skulle aldrig få för mig att "ROFL"-a men det är väll ett uttryck så.... ROFL BTW är den där fisken rätt rolig. Vill du veta hur den funkar? Click me! EDIT: NU ÄR DET FANIMIG DAGS: ROFLMAO Och bäst är det när det kommer till den näst sista... Eller nej alla är bra. HAHAHAHAHA Tur att jag inte postar nya inlägg då skulle jag ju fan spamma sönder hela dagens lol... Hahahahahaha Hahahahaha Redigerad 24 september, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej men kom igen nu killar. Inte en enda post på snart ett helt dygn? Vart ni förtrollade när jag postade så mycket kul? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Haha: LOL Skulle vilja ROFL men jag är typen som nästan aldrig skrattar. Bara ibland inte ofta. Skulle aldrig få för mig att "ROFL"-a men det är väll ett uttryck så.... ROFL BTW är den där fisken rätt rolig. Vill du veta hur den funkar? Click me! EDIT: NU ÄR DET FANIMIG DAGS: ROFLMAO Och bäst är det när det kommer till den näst sista... Eller nej alla är bra. HAHAHAHAHA Tur att jag inte postar nya inlägg då skulle jag ju fan spamma sönder hela dagens lol... Hahahahahaha Hahahahaha Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Stackars puckon som går på vårt avlånga land :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Stackars puckon som går på vårt avlånga land :'( Jaha??? va e frågan då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 0 fråga/frågor utav max 13st Du är 0% fjortis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jaha??? va e frågan då? Är du fjortis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 AAHHH HAHAHAHAH Nää fyfan nu har man verkligen tråkit om man börjar skratta till detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 AAHHH HAHAHAHAH Nää fyfan nu har man verkligen tråkit om man börjar skratta till detta Då får väl jag roa er istället grabbar Egentligen sorligt men rubriksamanhanget är kul: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...et.smakligt.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 AAHHH HAHAHAHAH Nää fyfan nu har man verkligen tråkit om man börjar skratta till detta Neeeeeeeeej.. Det räcker med din humor för ikväll iaf, snälla? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Då får väl jag roa er istället grabbar Egentligen sorligt men rubriksamanhanget är kul: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...et.smakligt.jpg HAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts