alexzander Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Nästan Buddhism . hihi LoL! *flinar extremt mycket* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 LOL BDSM (Bondage Dominans Sado-Masochism) är ett rollspel där man är dominant och undergiven. Den som är undergiven, "slaven" får ta emot smisk, bli bunden, ledas runt i koppel m.m Hehe, sökte på google, trodde det var ett MMORPG eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA_ÄGER Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Verkligen bra moderators på detta forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Verkligen bra moderators på detta forumet. Vad har du emot A.A?.. Tycker att du är lite cocky och kan lika gärna dra.. Alla kan fela. Eller har du så lite att göra så att du måste göra detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Japps, går man in på sidan så kan man läsa mitt hat emot fjortisar. Samt testa sig själv om man är fjortis. Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 0 fråga/frågor utav max 13st Du är 0% fjortis. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Fick samma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Verkligen bra moderators på detta forumet. Nice work dawg. @Fjortistestet: Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 1 fråga/frågor utav max 13st Du är 7.7% fjortis. Försöker impa på tjejerna helatiden genom att klänga på dem och titta på deras rumpor och bröst. Hur kan man impa på brudar genom att stirra på deras rumpor och bröst? Men jag kollar på brudars häckar och bröst, det gör de ju alla killar och t.o.m. vissa tjejer.(vissa för att se om de har större eller mindre än deras eller om de är lesbiska och har samma anledning som killarna) Redigerad 23 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Weeii, som jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 t.o.m. vissa tjejer.(vissa för att se om de har större eller mindre än deras eller om de är lesbiska och har samma anledning som killarna) Eller för att man bara tycker det är trevligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Verkligen bra moderators på detta forumet. Lagar? På ett forum? Hördu, det är skillnad på medlemmar och medlemmar. Klart man särbehandlar lite mellan respekterade medlemmar och spammande snorungar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Klart man särbehandlar lite mellan respekterade medlemmar och spammande snorungar. Vilket en moderator inte ska göra. Vilket Hultenius inte skulle godkänna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vilket en moderator inte ska göra. Vilket Hultenius inte skulle godkänna. Vilket är anledningen till att jag skulle bli en usel moderator. Men ordning och reda ska det vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Weeii, som jag Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 0 fråga/frågor utav max 13st Du är 0% fjortis. EDIT: Redigerad 23 september, 2005 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Tänder ni ochså på att bli sparkad eller knäad mellan benen av en snygg tjej? http://ungdomsmottagningen.se/forum_msg.ph...m=9&topic=24268 Redigerad 23 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 0 fråga/frågor utav max 13st Du är 0% fjortis. EDIT: Den där tjejen du visade på bilden får jag passa mig för så att hon inte anmäler mig och min sida Det skulle vara lågt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 7.7% fjortis. Jag brukar använda men av typ och amen Fast kanske bara 3.3% då istället. För jag röstade inte ja för hallå och orka eller vad det andra va. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Tänder ni ochså på att bli sparkad eller knäad mellan benen av en snygg tjej? http://ungdomsmottagningen.se/forum_msg.ph...m=9&topic=24268 Haha, skön snubbe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Totalt 13 frågor. Du svarade ja på 0 fråga/frågor utav max 13st Du är 0% fjortis. EDIT: Den är alltid lika rolig! SA_ÄGER: Dem gör bara sitt jobb. Har också blivit anklagad för att ha flera användare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 . http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=4232 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Haha, skön snubbe. Mjo, extremt. Själv kan jag spy ifall jag slår mig på kulorna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts