kariya Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ja, du spammar min inbox. SJälvklart och det är meningen att du sak svara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 . Conan O Brien år 1864 Ahahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ahahahaha! Håller med! Conan är skitrolig på slutet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Någon som kan spela detta? =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Någon som kan spela detta? =/ Ja, John Stump. Eller vad han heter/hette Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Nån som kommer ihåg den gamla flashfilmen Star Wars Gangsta Rap. Någon har gjort en remake av den Redigerad 23 september, 2005 av beat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Pls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Pls Vad är tsm? Mina tankar vandrarde mot bdsm, HU! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Pls En översättning utav det hon skrev skulle vara fint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vad är tsm? Mina tankar vandrarde mot bdsm, HU! Efter att ha tänkt i, ungefär en timma, kom jag framt till att det borde betyda 'tillsammans' (syftar då på sammanhanget). bdsm - buddhism? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 En översättning utav det hon skrev skulle vara fint Vill någon kille i 12-års-åldern bli tillsammans med eller lära känna kramgoo____? Om ni vill det skriv till mig eller till henne. Vill också tillägga att ni ska kommentera min bild-presentation. xPisc: Har för mig att bdsm är bajssex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vill någon kille i 12-års-åldern bli tillsammans med eller lära känna kramgoo____? Om ni vill det skriv till mig eller till henne. Vill också tillägga att ni ska kommentera min bild-presentation. xPisc: Har för mig att bdsm är bajssex. Tack, tacka vet jag normala människor.. Hatar fjortisar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Tack, tacka vet jag normala människor.. Hatar fjortisar! Din signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Din signatur? Japps, går man in på sidan så kan man läsa mitt hat emot fjortisar. Samt testa sig själv om man är fjortis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Efter att ha tänkt i, ungefär en timma, kom jag framt till att det borde betyda 'tillsammans' (syftar då på sammanhanget). *SKRYTVARNING* Tog mig bara några sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) *SKRYTVARNING* Tog mig bara några sekunder. Om man ska vara petig så tänkte xPisc efter i 10 minuter(+/- en minut då han skrev och postade meddelandet). xPisc är verkligen inte korkad så jag tror nog han klurade ut det snabbare än så. Redigerad 23 september, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 xPisc: Har för mig att bdsm är bajssex. LOL BDSM (Bondage Dominans Sado-Masochism) är ett rollspel där man är dominant och undergiven. Den som är undergiven, "slaven" får ta emot smisk, bli bunden, ledas runt i koppel m.m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) LOL BDSM (Bondage Dominans Sado-Masochism) är ett rollspel där man är dominant och undergiven. Den som är undergiven, "slaven" får ta emot smisk, bli bunden, ledas runt i koppel m.m Så var det. Det var nåt bissart i alla fall. Redigerad 23 september, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 LOL BDSM (Bondage Dominans Sado-Masochism) är ett rollspel där man är dominant och undergiven. Den som är undergiven, "slaven" får ta emot smisk, bli bunden, ledas runt i koppel m.m Nästan Buddhism Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts