DoeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Letade efter en ny gura när jag hittade denna Ska nog ge ett bud, verkar prisvärt http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/de...nonceid=3545549 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Hmm, http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_10578977.asp Man kanske skulle ringa och säga hej!? http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?...3d&Vkid=8607178 Redigerad 21 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Detta e nog dagens lol... 5069 (fråga) Låtsas att du är förare och beskriv bussresan från hållplats 6 till hållplats 9 med några meningar. Svarade: Detta är fan inte svenska! fick rätt oxo Redigerad 21 september, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vilken diss! http://www.zinde-gaming.com/ Tryck på länken sen tankar du filen & lyssnar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Letade efter en ny gura när jag hittade denna Ska nog ge ett bud, verkar prisvärt http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/de...nonceid=3545549 Han bor i samma stad som jag Edit: Jag vill inte gå offtopic så Frågor och svar Redigerad 21 september, 2005 av Compwear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kanske finns tidigare i tråden, orkar inte leta direkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) LOL LOL LOL Edit: Från IQ-Fiskpinne! Jag är bara 13 änsålänge För en tid sedan var jag på Systembolaget och skulle handla inför en kommande fest. Väl framme vid kassan frågade kassörskan om id. Glad i hågen (jag är 32 år) tar jag fram mitt leg. och visar för kassörskan. Denna tittar länge och väl på kortet och säger till sist: - Detta är inte ditt leg, här står ju att du är 32 år. - Ja, jag är faktiskt så gammal, så man bugar och tackar, svarar jag. - Men kortet är ju i färg, det kan det inte vara, får jag till svar. Jag upplyste henne om att det faktiskt finns färgkort nu för tiden och att kön började bli irriterad. Kassörskan svarade att hon dels inte trodde på att det var mitt leg, trots att körkortet som jag också visade upp matchade både namn, bild och personnummer, dels att det inte fanns leg. med färgkort. Att jag? sen hade uppehållt kön med en sådan vansinnig sak som ett falskt leg. och försenat henne i arbetet gjorde henne riktigt förgrymmad. Allt slutade med att jag inte fick handla av henne utan fick ställa mig i en annan kö. När jag väl kom fram i denna tjöt kassörska nummer ett över hela bolaget "Han har falskt leg. det är i färg, så låt honom inte handla." Givetvis fick jag köpa mina flaskor i den andra kassan. Redigerad 21 september, 2005 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) LOL LOL LOL För en tid sedan var jag på Systembolaget och skulle handla inför en kommande fest. Väl framme vid kassan frågade kassörskan om id. Glad i hågen (jag är 32 år) tar jag fram mitt leg. och visar för kassörskan. Denna tittar länge och väl på kortet och säger till sist: - Detta är inte ditt leg, här står ju att du är 32 år. - Ja, jag är faktiskt så gammal, så man bugar och tackar, svarar jag. - Men kortet är ju i färg, det kan det inte vara, får jag till svar. Jag upplyste henne om att det faktiskt finns färgkort nu för tiden och att kön började bli irriterad. Kassörskan svarade att hon dels inte trodde på att det var mitt leg, trots att körkortet som jag också visade upp matchade både namn, bild och personnummer, dels att det inte fanns leg. med färgkort. Att jag? sen hade uppehållt kön med en sådan vansinnig sak som ett falskt leg. och försenat henne i arbetet gjorde henne riktigt förgrymmad. Allt slutade med att jag inte fick handla av henne utan fick ställa mig i en annan kö. När jag väl kom fram i denna tjöt kassörska nummer ett över hela bolaget "Han har falskt leg. det är i färg, så låt honom inte handla." Givetvis fick jag köpa mina flaskor i den andra kassan. Du skulle sagt till chefen som var där. Är du kort? Eftersom hon inte trodde du var 32 år? Edit: VÄnta du är ju född 1992 hur fan kan du va 32 år då? Redigerad 21 september, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 LOL LOL LOL För en tid sedan var jag på Systembolaget och skulle handla inför en kommande fest. Väl framme vid kassan frågade kassörskan om id. Glad i hågen (jag är 32 år) tar jag fram mitt leg. och visar för kassörskan. Denna tittar länge och väl på kortet och säger till sist: - Detta är inte ditt leg, här står ju att du är 32 år. - Ja, jag är faktiskt så gammal, så man bugar och tackar, svarar jag. - Men kortet är ju i färg, det kan det inte vara, får jag till svar. Jag upplyste henne om att det faktiskt finns färgkort nu för tiden och att kön började bli irriterad. Kassörskan svarade att hon dels inte trodde på att det var mitt leg, trots att körkortet som jag också visade upp matchade både namn, bild och personnummer, dels att det inte fanns leg. med färgkort. Att jag? sen hade uppehållt kön med en sådan vansinnig sak som ett falskt leg. och försenat henne i arbetet gjorde henne riktigt förgrymmad. Allt slutade med att jag inte fick handla av henne utan fick ställa mig i en annan kö. När jag väl kom fram i denna tjöt kassörska nummer ett över hela bolaget "Han har falskt leg. det är i färg, så låt honom inte handla." Givetvis fick jag köpa mina flaskor i den andra kassan. Nice, jag hatar jävla kärringar som tror sig veta bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Du skulle sagt till chefen som var där. Är du kort? Eftersom hon inte trodde du var 32 år? Edit: VÄnta du är ju född 1992 hur fan kan du va 32 år då? ...Taget från IQ-Fiskpinne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kolla in dne här: http://www.helvetet.com/img/vernissage/fullsize/65592-18.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kolla in dne här: http://www.helvetet.com/img/vernissage/fullsize/65592-18.jpg Fjärde gången, varför har den blivit så poppis. Den är ju inte kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kolla in dne här: OMG Den är det ju inte många som har postat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 LOL LOL LOL Edit: Från IQ-Fiskpinne! Jag är bara 13 änsålänge För en tid sedan var jag på Systembolaget och skulle handla inför en kommande fest. Väl framme vid kassan frågade kassörskan om id. Glad i hågen (jag är 32 år) tar jag fram mitt leg. och visar för kassörskan. Denna tittar länge och väl på kortet och säger till sist: - Detta är inte ditt leg, här står ju att du är 32 år. - Ja, jag är faktiskt så gammal, så man bugar och tackar, svarar jag. - Men kortet är ju i färg, det kan det inte vara, får jag till svar. Jag upplyste henne om att det faktiskt finns färgkort nu för tiden och att kön började bli irriterad. Kassörskan svarade att hon dels inte trodde på att det var mitt leg, trots att körkortet som jag också visade upp matchade både namn, bild och personnummer, dels att det inte fanns leg. med färgkort. Att jag? sen hade uppehållt kön med en sådan vansinnig sak som ett falskt leg. och försenat henne i arbetet gjorde henne riktigt förgrymmad. Allt slutade med att jag inte fick handla av henne utan fick ställa mig i en annan kö. När jag väl kom fram i denna tjöt kassörska nummer ett över hela bolaget "Han har falskt leg. det är i färg, så låt honom inte handla." Givetvis fick jag köpa mina flaskor i den andra kassan. Du är -92:a, visst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Du är -92:a, visst? Enligt hans profil iaf. Så jag förstår om han inte fick köpa Men är han 32(?) som han sade så är det ju förfärligt irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Usama blir mobbad för att han liknar Bush. http://expressen.se/index.jsp?a=439419 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 MEn ser ni inte han att han sade att han hade tagit texten från IQ Fiskpinne ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 MEn ser ni inte han att han sade att han hade tagit texten från IQ Fiskpinne ? Missade det. Sry. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Jag förstår inte men vad e det för kul med det där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts