VickeX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Mer mer meeer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) 20 bra sätt att irritera folk på: Det var en av de få listor som jag skrattade mig igenom Sällan man see riktigt bra listor nuförtiden... Här är en annan: http://img108.imageshack.us/img108/7544/31550255mt.jpg Redigerad 15 september, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) 20 bra sätt att irritera folk på: 1. Lämna kopiatorn inställd på 99 kopior, 200% förminskning och extra mörkt. 2. Säg till i luckan på en "drive thrugh" att du ska ta maten med dig. 3. Insistera på att alltid ha vindrutetorkarna på för att "hålla dem i trim." 4. Svara på allting som folk säger med "det är vad DU tror". 5. Öva på att låta som ett modem. 6. Stryk under meningslös information i vetenskapliga papper och ge en kopia till din chef. 7. Pip när du backar bilen. 8. Visa att ett samtal är över genom att lägga händerna för öronen. 9. Rabbla slumpmässiga tal när någon räknar. 10. Häfta ihop alla papper på mitten. 11. Utforska offentligt hur sakta du kan göra kväkande ljud. 12. När du kör bil: tuta och vinka till främlingar. 13. Vägra att sätta dig vid en restaurang och ät upp allt godiset vid kassaapparaten. 14. SKRIV BARA MED VERSALER. 15. Skriv bara med knsnntr. (Konsonanter) 16. Repetera följande ordväxling tjugo gånger: Du: "Hörde du det där"? Din kompis: "Vad då"? Du: "Glöm det, det har slutat nu". 17. Skutta så långt som möjligt istället för att gå. 18. Vissla vinjettmusiken till "Rederiet" och när du nästan är färdig säg: - Nej, vänta, nu trasslade jag till det" och så börjar du om. 19. Fråga människor vilket kön de är. 20. Sitt framför ditt hus och rikta en hårtork mot passerande bilar för att se om de saktar in. Ja du, det där kan få vem som helst att bli galen @Foo, HAha Redigerad 15 september, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det var en av de få listor som jag skrattade mig igenom Sällan man see riktigt bra listor nuförtiden... Här är en annan: http://img108.imageshack.us/img108/7544/31550255mt.jpg "Sluta blocka jävla noobs" i matkön kommer jag aldrig att tröttna på. Ska skrika det imorrn i skolan och se folks reaktion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) "Sluta blocka jävla noobs" i matkön kommer jag aldrig att tröttna på. Ska skrika det imorrn i skolan och se folks reaktion. Har gjort Redigerad 15 september, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag vill ha mer listor i med riktig ironi i klass med min CS-lista och JMC´s lista Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 11 helt 100% säkra sätt att irritera dina besökare på din hemsida. 1. När en besökare kommer till din sida, se till att han/hon möts av en splashsida. Ex din logga som laddar sakta. När den laddat klart så ska den börja hoppa eller snurra på sidan på ett irriterande sätt. Efter 20 sekunders hoppande och studsande visas texten "Klicka här, för att komma till vår sida". 2. Se till så att besökaren, när han/ hon väl kommit in på sidan, inte får en tydlig bild av vad idén är bakom din sida. Låt honom/henne ställa sig frågan: "Vad handlar den här sidan om egentligen?", "Vad får jag om jag stannar kvar?". Låt honom/henne ställa sig frågan men inte få något svar på den. 3. Gör det svårt att navigera på sidan. Ha en policy som handlar om att den som är tillräckligt intresserad av det du har att säga, kommer att stanna kvar. Ha alltid navigationsknapparna på olika ställen på varje undersida också. Alltid retar det någon. 4. Ha gömda sidor som man bara kan nå från vissa undersidor. Den som vill ha något från dig får väl anstränga sig lite, eller hur! 5. Ändra aldrig ditt innehåll på sidan. Det som en gång lagts dit ska finnas kvar, hur gammalt eller inaktuellt det än är. 6. Ha en färgtung bakgrundsbild som tar lång tid att ladda. Bilden kan vara på din morbrors hund eller något liknande. Huvudsaken är att besökaren tror att de ska få något av värde och sedan inte får det. 7. Skriv som du tror att folk pratar. Var spontan. Alla kan stava fel och använda ord och uttryck som ingen förstår. Gör det du också, men lite oftare än andra. Kolla inte texten när du skrivit den. Folk fattar vad du menar ändå. 8. Ju större fil desto bättre bild. Använd alltid bilder på mer än 50 K. Dimensionen på bilder ska alltid vara större än genomsnittliga skärmar. 9. En sida är bättre än 10. Lägg allt ditt innehåll på en och samma sida så har besökaren allt på en gång bara genom att scrolla neråt. Förresten, se till så att det är nödvändigt att scrolla horisontellt också. 10. Berätta hur bra du är på sidan. Det har alla rätt att veta. Du är bäst, Bäst, BÄST!!! 11. Skapa alltid din hemsida korrekt för en speciell inställning på datorn. Eller varför inte bara för en typ av webbläsare. Blir det mycket stora skillnader för olika användare, så skriv: Denna sida bör ses med .... osv. "Det är perfekt, besökarna får skylla sig själva" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 11 helt 100% säkra sätt att irritera dina besökare på din hemsida. 1. När en besökare kommer till din sida, se till att han/hon möts av en splashsida. Ex din logga som laddar sakta. När den laddat klart så ska den börja hoppa eller snurra på sidan på ett irriterande sätt. Efter 20 sekunders hoppande och studsande visas texten "Klicka här, för att komma till vår sida". 2. Se till så att besökaren, när han/ hon väl kommit in på sidan, inte får en tydlig bild av vad idén är bakom din sida. Låt honom/henne ställa sig frågan: "Vad handlar den här sidan om egentligen?", "Vad får jag om jag stannar kvar?". Låt honom/henne ställa sig frågan men inte få något svar på den. 3. Gör det svårt att navigera på sidan. Ha en policy som handlar om att den som är tillräckligt intresserad av det du har att säga, kommer att stanna kvar. Ha alltid navigationsknapparna på olika ställen på varje undersida också. Alltid retar det någon. 4. Ha gömda sidor som man bara kan nå från vissa undersidor. Den som vill ha något från dig får väl anstränga sig lite, eller hur! 5. Ändra aldrig ditt innehåll på sidan. Det som en gång lagts dit ska finnas kvar, hur gammalt eller inaktuellt det än är. 6. Ha en färgtung bakgrundsbild som tar lång tid att ladda. Bilden kan vara på din morbrors hund eller något liknande. Huvudsaken är att besökaren tror att de ska få något av värde och sedan inte får det. 7. Skriv som du tror att folk pratar. Var spontan. Alla kan stava fel och använda ord och uttryck som ingen förstår. Gör det du också, men lite oftare än andra. Kolla inte texten när du skrivit den. Folk fattar vad du menar ändå. 8. Ju större fil desto bättre bild. Använd alltid bilder på mer än 50 K. Dimensionen på bilder ska alltid vara större än genomsnittliga skärmar. 9. En sida är bättre än 10. Lägg allt ditt innehåll på en och samma sida så har besökaren allt på en gång bara genom att scrolla neråt. Förresten, se till så att det är nödvändigt att scrolla horisontellt också. 10. Berätta hur bra du är på sidan. Det har alla rätt att veta. Du är bäst, Bäst, BÄST!!! 11. Skapa alltid din hemsida korrekt för en speciell inställning på datorn. Eller varför inte bara för en typ av webbläsare. Blir det mycket stora skillnader för olika användare, så skriv: Denna sida bör ses med .... osv. "Det är perfekt, besökarna får skylla sig själva" JMC gör det igen .. Jobbigaste hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det var en av de få listor som jag skrattade mig igenom Sällan man see riktigt bra listor nuförtiden... Här är en annan: http://img108.imageshack.us/img108/7544/31550255mt.jpg 1an var grymt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 11 helt 100% säkra sätt att irritera dina besökare på din hemsida. HAHAHAHA... ÄGER!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Haha! http://www.blocket.se/view/6066520.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Om det inte är en van på bilden så har dom bytit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 JMC: Man ska försöka göra en sån där sida ju.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 JMC: Man ska försöka göra en sån där sida ju.. Mm... Försök DU Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 WTF? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/ZOMFG.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 WTF? (:!!!http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/ZOMFG.JPG Är ju hela tiden sånt i pracc.se (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 LOL @ JMC's Listor (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Är ju hela tiden sånt i pracc.se (:!!! Känner en av dom som startade Vent idols brossa (:!!! Känner väl hans bror lite halvt också... trevliga personer från min hemstad(ort) Men om det är dom som är med på den bilden undrar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Funderar du på ny frisyr? Tipps: http://mayhem-chaos.net/hair.html Usch, vart är samhället på väg? Denna brottslighet... http://www.pitea-tidningen.se/index.php?artikel=124369 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Funderar du på ny frisyr? Tipps: http://mayhem-chaos.net/hair.html (:!!! Hade nog inte velat ha någon av dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Fan vad araberna hittar på! (:!!! Drifta med en cykel (:!!! http://www.coldfire07.com/forums/bikedrifting.wmv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts