Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Love you to darling Grabbar, jag har inga fördommar eller så, men kan ni fortsätta era kärleksförklaringar till varann här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10961&hl=Kärlek Ta inte illa upp, älskar er båda... Redigerad 14 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Grabbar, jag har inga fördommar eller så, men kan ni fortsätta era kärleksförklaringar till varann här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10961&hl=Kärlek Ta inte illa upp, älskar er båda... Homofob! Isch! Nu måste jag stoppa ett finger i rumpan som kompensation för en manssnopp! Nåja, nog talat om mina bögfasoner. Jag är tyst! Redigerad 14 september, 2005 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Någon som älskar mig då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Någon som älskar mig då? Om du ser ut som på avataren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Någon som älskar mig då? Jag! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad är det roliga? Han är akaast. Och han som skrev det skrev det väll bara helt plötsligt utan att han hade skrivit ngt om negrer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag tycker att systemkraven för Vista är lite lol. Att man ska behöva en überdator för att kunna använda skiten när det släpps, tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Jag tycker att systemkraven för Vista är lite lol. Att man ska behöva en überdator för att kunna använda skiten när det släpps, tihi. Mjo .. Ajuste. P-C och jag (mest P-C) goes kvällshumor Kv_llshumor...txt Redigerad 14 september, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag tycker att systemkraven för Vista är lite lol. Att man ska behöva en überdator för att kunna använda skiten när det släpps, tihi. Hmm va kör du på da? En gammal 166a ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hmm va kör du på da? En gammal 166a ^^ En hyfsad speldator, men jag vill knappast installera Vista, och sedan inte kunna använda mer än själva OS'et, eftersom spelen kommer att gå extremt jävla tungt då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 En hyfsad speldator, men jag vill knappast installera Vista, och sedan inte kunna använda mer än själva OS'et, eftersom spelen kommer att gå extremt jävla tungt då. Sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hmm va kör du på da? En gammal 166a ^^ Och du har en AMDX2 4400+ (eller högre), 2gb DDR2 RAM och ett DX9 256mb PCI-E grafikkort, en SATA hårddisk och en kompitabel skärm som inte ens finns att köpa än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Och du har en AMDX2 4400+ (eller högre), 2gb DDR2 RAM och ett DX9 256mb PCI-E grafikkort, en SATA hårddisk och en kompitabel skärm som inte ens finns att köpa än? Självklart har han det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Och du har en AMDX2 4400+ (eller högre), 2gb DDR2 RAM och ett DX9 256mb PCI-E grafikkort, en SATA hårddisk och en kompitabel skärm som inte ens finns att köpa än? Om inte annat vart det väl ett lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han är akaast. Och han som skrev det skrev det väll bara helt plötsligt utan att han hade skrivit ngt om negrer. Jag vet att an är akaast och att han skrev det helt utan anledning..Det var väl inte särskilt skoj..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Och du har en AMDX2 4400+ (eller högre), 2gb DDR2 RAM och ett DX9 256mb PCI-E grafikkort, en SATA hårddisk och en kompitabel skärm som inte ens finns att köpa än? OMG... AMD näms inte i mina datorer. PCI-E = Personal Care Ingredients - Europe SATA hårddiskar måste ju vara made by finland >> www.sata.fi I övrigt tror jag inte det ska bli några problem att ha Vista på min dator. Så, jag ser helt klart fram emot Vista, dock med en gnutta skepsism. De förbättringar jag läst om ser bra ut, men som vanligt lär det dyka upp fler och fler nackdelar med tiden. Så vi får helt enkelt vänta och se vad som sker. De förtittar som gjorts har varit blandat positiva och negativa, mestadels för att de hade för höga förväntningar, men också för att Vista saknar en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Mjo .. Ajuste. P-C och jag (mest P-C) goes kvällshumor Vafan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 20 bra sätt att irritera folk på: 1. Lämna kopiatorn inställd på 99 kopior, 200% förminskning och extra mörkt. 2. Säg till i luckan på en "drive thrugh" att du ska ta maten med dig. 3. Insistera på att alltid ha vindrutetorkarna på för att "hålla dem i trim." 4. Svara på allting som folk säger med "det är vad DU tror". 5. Öva på att låta som ett modem. 6. Stryk under meningslös information i vetenskapliga papper och ge en kopia till din chef. 7. Pip när du backar bilen. 8. Visa att ett samtal är över genom att lägga händerna för öronen. 9. Rabbla slumpmässiga tal när någon räknar. 10. Häfta ihop alla papper på mitten. 11. Utforska offentligt hur sakta du kan göra kväkande ljud. 12. När du kör bil: tuta och vinka till främlingar. 13. Vägra att sätta dig vid en restaurang och ät upp allt godiset vid kassaapparaten. 14. SKRIV BARA MED VERSALER. 15. Skriv bara med knsnntr. (Konsonanter) 16. Repetera följande ordväxling tjugo gånger: Du: "Hörde du det där"? Din kompis: "Vad då"? Du: "Glöm det, det har slutat nu". 17. Skutta så långt som möjligt istället för att gå. 18. Vissla vinjettmusiken till "Rederiet" och när du nästan är färdig säg: - Nej, vänta, nu trasslade jag till det" och så börjar du om. 19. Fråga människor vilket kön de är. 20. Sitt framför ditt hus och rikta en hårtork mot passerande bilar för att se om de saktar in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gah, varje sak på listan hade gjort mig GALEN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gah, varje sak på listan hade gjort mig GALEN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts