epix Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://www.blocket.se/view/5704516.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://www.blocket.se/view/5704516.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Rättelse för den tröga.. http://www.blocket.se/view/5704516.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 HAha, den va billig och bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag köpte en sånhär förra veckan: http://img381.imageshack.us/img381/2385/6601819hi.jpg Riktigt kul när man förfestar. Den måste ni prova. Det känns rejält kan jag lova. Lite mer info: Lightning Reaction Hysteriskt rolig! Ett annorlunda och plågsamt sätt att testa (och straffa den med långsammaste) reaktionsförmågan! Välj antal spelare (2-4 st), och greppa var sitt handtag. Tryck på startknappen i mitten så börjar den att blinka rött till tonerna av kuslig musik. Det gäller sedan, så fort musiken slutar spela och lampan slår om till grönt, att trycka ner knappen på handtaget. Den långsammaste straffas omedelbart med en fruktad elektrisk stöt. Även den som är nervös och trycker för tidigt blir zappad. Vi lovar att adrenalinetrusar när man sitter och hoppas att man skall klara sig. Sedan skrattar alla rått åt den stackare som åkte dit! För att höja spänningen än mer kan strömstyrkan ställas i två lägen - hög eller låg. Drivs med 3 st R03-batterier. Mått 130x140 mm. OBS! Detta är inte en leksak (utan en professionell apparatur för studier av neuromotoriska smärtreflexer och psykosociala bestraffningsbeting). Bör inte användas av personer med epilepsi, pacemaker eller liknande. Handtaget ska endast hållas med en hand, och endast ett handtag per spelare. Pris: 229 kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag köpte en sånhär förra veckan: *bild* Riktigt kul när man förfestar. Den måste ni prova. Det känns rejält kan jag lova. Lite mer info: Lightning Reaction Hysteriskt rolig! Ett annorlunda och plågsamt sätt att testa (och straffa den med långsammaste) reaktionsförmågan! Välj antal spelare (2-4 st), och greppa var sitt handtag. Tryck på startknappen i mitten så börjar den att blinka rött till tonerna av kuslig musik. Det gäller sedan, så fort musiken slutar spela och lampan slår om till grönt, att trycka ner knappen på handtaget. Den långsammaste straffas omedelbart med en fruktad elektrisk stöt. Även den som är nervös och trycker för tidigt blir zappad. Vi lovar att adrenalinetrusar när man sitter och hoppas att man skall klara sig. Sedan skrattar alla rått åt den stackare som åkte dit! För att höja spänningen än mer kan strömstyrkan ställas i två lägen - hög eller låg. Drivs med 3 st R03-batterier. Mått 130x140 mm. OBS! Detta är inte en leksak (utan en professionell apparatur för studier av neuromotoriska smärtreflexer och psykosociala bestraffningsbeting). Bör inte användas av personer med epilepsi, pacemaker eller liknande. Handtaget ska endast hållas med en hand, och endast ett handtag per spelare. Pris: 229 kr Vi fick testa en sån där borta i Stockholm på Teknikmagasinet. Jag kom 2:a, jag förlorade för att jag tröck för tidigt haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vi fick testa en sån där borta i Stockholm på Teknikmagasinet. Jag kom 2:a, jag förlorade för att jag tröck för tidigt haha Det heter tryckte, din jävla femåring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 GTASA COFFE! Filmen: http://www.lemonzoo.com/funny_videos/490/g...ssion.html#mtop Mysigt... http://www.balagana.com/playvideo.php?gid=209 Life sucks: http://www.balagana.com/playvideo.php?gid=143 Funny Fishing Trip... http://www.lemonzoo.com/funny_videos/502/f...-trip.html#mtop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag köpte en sånhär förra veckan: http://img381.imageshack.us/img381/2385/6601819hi.jpg Riktigt kul när man förfestar. Den måste ni prova. Det känns rejält kan jag lova. Lite mer info: Lightning Reaction Hysteriskt rolig! Ett annorlunda och plågsamt sätt att testa (och straffa den med långsammaste) reaktionsförmågan! Välj antal spelare (2-4 st), och greppa var sitt handtag. Tryck på startknappen i mitten så börjar den att blinka rött till tonerna av kuslig musik. Det gäller sedan, så fort musiken slutar spela och lampan slår om till grönt, att trycka ner knappen på handtaget. Den långsammaste straffas omedelbart med en fruktad elektrisk stöt. Även den som är nervös och trycker för tidigt blir zappad. Vi lovar att adrenalinetrusar när man sitter och hoppas att man skall klara sig. Sedan skrattar alla rått åt den stackare som åkte dit! För att höja spänningen än mer kan strömstyrkan ställas i två lägen - hög eller låg. Drivs med 3 st R03-batterier. Mått 130x140 mm. OBS! Detta är inte en leksak (utan en professionell apparatur för studier av neuromotoriska smärtreflexer och psykosociala bestraffningsbeting). Bör inte användas av personer med epilepsi, pacemaker eller liknande. Handtaget ska endast hållas med en hand, och endast ett handtag per spelare. Pris: 229 kr Hade tänkt köpa en sådan för ett år sen men ångrde mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag köpte en sånhär förra veckan: http://img381.imageshack.us/img381/2385/6601819hi.jpg Riktigt kul när man förfestar. Den måste ni prova. Det känns rejält kan jag lova. Lite mer info: Lightning Reaction Hysteriskt rolig! Ett annorlunda och plågsamt sätt att testa (och straffa den med långsammaste) reaktionsförmågan! Välj antal spelare (2-4 st), och greppa var sitt handtag. Tryck på startknappen i mitten så börjar den att blinka rött till tonerna av kuslig musik. Det gäller sedan, så fort musiken slutar spela och lampan slår om till grönt, att trycka ner knappen på handtaget. Den långsammaste straffas omedelbart med en fruktad elektrisk stöt. Även den som är nervös och trycker för tidigt blir zappad. Vi lovar att adrenalinetrusar när man sitter och hoppas att man skall klara sig. Sedan skrattar alla rått åt den stackare som åkte dit! För att höja spänningen än mer kan strömstyrkan ställas i två lägen - hög eller låg. Drivs med 3 st R03-batterier. Mått 130x140 mm. OBS! Detta är inte en leksak (utan en professionell apparatur för studier av neuromotoriska smärtreflexer och psykosociala bestraffningsbeting). Bör inte användas av personer med epilepsi, pacemaker eller liknande. Handtaget ska endast hållas med en hand, och endast ett handtag per spelare. Pris: 229 kr Vad som är kul att göra är att om man tex sover över hos nån som har en sån är att ta loss alla handtag, hålla den upp och ner över en sovande person och starta dan, gissa om han vaknar med ett ryck Alternativt kan man jaga någon med den på det sättet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Haha den där maskinen vice, jag och några kompisar satt och höll på med en sån vi med. Fast vi turades om att trycka istället eftersom vi inte tyckte stötarna gjorde ont efter ett tag, men iallafall testa fukta händerna så ska du se att det gör lite mer ont. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 .... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=6...ousRenderType=6 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Klicka sedan på "View bird song commercial" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Klicka sedan på "View bird song commercial" Den är rolig! Går ju på TV på reklamen skitofta nu ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Den är rolig! Går ju på TV på reklamen skitofta nu ju. Aaa, den är inte bara rolig, den är bra också. Låten diggar ju. Låten heter iaf 2 unlimited - no limit För er som vill ha originalet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Bah. Jag brukar hålla i alla fyra handtagen samtidigt. Det gör lite mer ont =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Aj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Bah. Jag brukar hålla i alla fyra handtagen samtidigt. Det gör lite mer ont =) Du har bara två händer Bara ett handtag får en stöt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Du har bara två händer Bara ett handtag får en stöt Om man har en normaltfungerande hjärna så kan man hålla i mer än en sak i varje hand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Om man har en normaltfungerande hjärna så kan man hålla i mer än en sak i varje hand 4 saker i en hand...Vi pratar inte tändstickor eller något sådant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 De är inte så stora. Självklart kan man hålla två i varje hand (om man nu inte har väldigt små händer) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja men det finns ingen "edit" knapp på gta vice car editor Den finns att se i midding delen av forumet och GTA req. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts