JMC Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ville du ha det själv?? http://www.humorsajten.com/flash/naked.swf Kul... Edit: Fel i länken Funka ju inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Orka o_O Redigerad 12 september, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 En del gör va som helst för lite pengar... Varning för känsliga Se filmen Ahah! Undra om han fick pengarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Dagisbarn knarkade på skogspromenaden OMG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ahah! Undra om han fick pengarna? Frågan är mer om han slicka upp det... Det såg nästan så ut i slutet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Frågan är mer om han slicka upp det... Det såg nästan så ut i slutet... Han sa ju alright? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ville du ha det själv?? http://www.humorsajten.com/flash/naked.swf Kul... Edit: Fel i länken Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Han sa ju alright? Eller? Möjligt men han kanske ångrar sig precis då han står där 2cm från spyan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kopierat från ett forum: Innan ringde det en kille från Viasat. Han ville prata med min sambo, Linda. "Näejdu, hon jobbar!" "Ok, får man prata med Herrn i huset då?" "Allvarligt talat, vem tror du att du pratar med nu egentligen?" Nu börjar han låta lite obekväm. "Ok, ska vi snacka lite TV?" Han börjar bli familjär, jag HATAR familjära försäljare som försöker bli kompis med mig. "Visst" tycker jag, "ett ögonblick bara, kan du vänta en liten, liteeen stund?" "Visst" tycker han. Jag kör igång WinAmpen och börjar spela Einstürzende Neubauten för honom. Sen får den helt enkelt spela random musik. Var femte minut lyfter jag luren och frågar honom om det går bra att dröja? Han satt kvar lite mer än en halvtimme Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Vilken hämnd! Redigerad 12 september, 2005 av Geten123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ahah! Undra om han fick pengarna? Jag tror inte att han slickade upp det... Han ångra sig nog innan han började. Annars hade dom visat det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag tror inte att han slickade upp det... Han ångra sig nog innan han började. Annars hade dom visat det! Jo men han fick väll sina 500 som han var lovad?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo men han fick väll sina 500 som han var lovad?! Hur ska vi veta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kopierat från ett forum: Hahah.. Det ska man jo fanimej göra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo men han fick väll sina 500 som han var lovad?! $200. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 $200. Han erbjöds senare fyrahundra, och endast sekunder därefter femhundra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Han erbjöds senare fyrahundra, och endast sekunder därefter femhundra. Ah, schysst. För att slicka? Tihi. VickeX, my bad. Redigerad 12 september, 2005 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Ah, schysst. För att slicka? Tihi. VickeX, my bad. Ja sen efter han hadde spytt lovade han han 500 till om han slickade... Det va då han sa $1000 I love Emma Emma nice Redigerad 13 september, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Ja sen efter han hadde spytt lovade han han 500 till om han slickade... Det va då han sa $1000 MetoC7 is the shit: Det är jag som spelar bäbis... Hoppas han inte ser detta n00b Redigerad 12 september, 2005 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 n00b Mm tyckte heller inte det var det minsta roligt. Ta bort bilden i quoten btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts