chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ok då, jag erkänner. Alla kontakter förutom 4st är redigerade Sååå...nu kom det fram! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha, jag har en med ros på min lista, och hon är 14 år eller nåt (kompis lillasyrra) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha nice min Axel gör här da http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Javlarvilkensnyggtjej-min_av_Franz_Sangare.PNG Jacker: Vist heter han Axel va. Eller var det Alex EDIT: Vart fan en monalisa bild. Han kollar dig i ögonen var du än står Alex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha, jag har en med ros på min lista, och hon är 14 år eller nåt (kompis lillasyrra) Hihi, måste få fråga varför du har henne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Får jag säga min mening ser han utan tvekan utan som en hårdrockare, så akta er för såna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Klassikern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Får jag säga min mening ser han utan tvekan utan som en hårdrockare, så akta er för såna. Då ser du dåligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Får jag säga min mening ser han utan tvekan utan som en hårdrockare, så akta er för såna. Haha, nej det gör han inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Då ser du dåligt Vad? Punkare, hårdrockare, same shit, different name. Nej men han är hårdrockare, . slut. Redigerad 11 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Vad? Punkare, hårdrockare, same shit, different name. Nej men han är hårdrockare, . slut. Nej. han e en liten geek med ful frisyr. föresten e de mest hiphopare som begår brott.. knarkar. går runt å skjuter. rånar. osv. Redigerad 11 september, 2005 av MoriX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Och här, damer och herrar har vi hiphoppare: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Och här, damer och herrar har vi hiphoppare: Haha hoho. dagens lol pinsam hiphopare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nej. han e en liten geek med ful frisyr. föresten e de mest hiphopare som begår brott.. knarkar. går runt å skjuter. rånar. osv. Jo, han är hårdrockare. @pKz: Det där är en wannabe rappare men egentligen är han bara en 14is. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad? Punkare, hårdrockare, same shit, different name. Nej men han är hårdrockare, . slut. Hum. Nej. Han har hockeyfrilla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hum. Nej. Han har hockeyfrilla. Precis! poäng där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hihi, måste få fråga varför du har henne? Hon addade mig faktiskt, inte tvärt om hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hon addade mig faktiskt, inte tvärt om hehe .. Och du bad henne om att adda dig? Det har inte hunnit bli något LOL den här dagen, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Oxå ett sätta att lösa parkerings problemen: http://img95.imageshack.us/img95/4497/roadaccedent089ge.jpg Bilden har spärrats. Kan du ladda upp den igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Bilden har spärrats. Kan du ladda upp den igen? Det var en bild med tre bilar som låg med nosen i en stor gytjepöl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Bilden har spärrats. Kan du ladda upp den igen? Tyvärr. Det är borta...? Underligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts